ROS er kortsigtet når overdreven
Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 03:57

ROS

Det er indlysende at præcis oplysning fra og til person A om hans kvaliteter
og fejl betyder samfundsgavnlig folkeoplysning og man vil placere A hvor han
gør mest gavn, ikke i et for svært job , ikke i et for nemt..

Men vi tør ikke forlade vante behagelige mønstre, hvor A engang fik
uretfærdig status og lever højt på den og ikke vil tillade at rosen stopper
og sandheden kommer frem

" De små er ikke skabt til at kysse de store i røven.
(Ordsprog)

Ros Den, der smø'r godt, kø'r godt. (Ordsprog)

Ros En smigrer er en hemmelig fjende. (Ordsprog)

Ros En smigrer er enten en dåre, som foragter mig, eller en skurk,
som vil bedrage mig. (Ordsprog)

Ros Komplimenter koster ingenting, alligevel betaler mange dyrt for
dem. (Ordsprog)

Ros Kvinden tjener som forstørrelsesglas med den magiske evne at
kunne fremvise en mands skikkelse dobbelt så stor, som den i virkeligheden
er. Virginia Woolf

Ros Mand, der smigrer sin næste, breder et net for hans fod.
(Ordsprog)

Ros Når man roser ham, kan man fortære en tåbes ejendom. (Ordsprog)

Ros Smiger er den gangbareste mønt blandt mennesker. (Ordsprog)

Ros What really flatters a man is that you think him worth
flattering. George Bernard Shaw

Fra : mr

Dato : 18-10-08 06:38

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ros Smiger er den gangbareste mønt blandt mennesker. (Ordsprog)
>
> Ros What really flatters a man is that you think him worth

politik?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 07:37

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> politik?

Når folk kaan lide ansættelse af psykologer og sagsbehandlere, er det i høj
grad fordi de roses af dem

Man tiltrækkes af politikere hvis adfærd er en indirekte ros til din adfærd