Hvorfor gør hun det
Fra : Ove Lissner

Dato : 18-10-08 09:49

Hek Allesammen!

Jeg har en lille sød Toy-Puddel Sheila (2.3 kg) som når jeg går altid giver
en godbid, men hun går og placerer dem forskellige steder i lejligheden
(typisk hvor hun ligger)

Hvorfor gør hun det?

Med venlig hilsen og god weekend
fra
Ove L.

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-10-08 03:15

Ove Lissner skrev:

> Jeg har en lille s�d Toy-Puddel Sheila (2.3 kg) som n�r jeg g�r altid giver
> en godbid, men hun g�r og placerer dem forskellige steder i lejligheden
> (typisk hvor hun ligger)
>
> Hvorfor g�r hun det?

NÃ¥r du skriver placerer - opfatter jeg det som at hun ikke bare smider
dem, men lægger dem på udvalgte steder?

Umiddelbart er hun ikke sulten og gemmer dem til værre tider. Fra
naturens side er der dyrearter der gemmer forråd i tider hvor der er
rigelig at få.

Hilsen Kim

Fra : Ove Lissner

Dato : 19-10-08 02:08

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Når du skriver placerer - opfatter jeg det som at hun ikke bare smider
[...]

Ja, men du har fuldstændig ret Kim, men hun lægger dem de steder hun
opholder sig, f.eks. på sin pude hun har i køkkenet, og på sofaen i stuen
som hun godt må ligge på,
og ved siden af min stol i køkkenet hvor hun tit ligger lige ved siden af
når jeg sidder i den

Med venlig hilsen og god weekend
fra
Ove i Ringsted.