Hvordan fanden får man vinduerullehåndtaget af bagi i en matiz? på min 
ford kunne jeg skrue den af efter at havde pillet den dæk stift af i 
midten men kan ikke lige greje det på nyere biler. :-/
Og hvad er det sorte stads som de bruger som "lim" til at holde 
inderbeklædningen fast med? altså den der fugt&vandspærre plastic. Skal 
havde smurt låsen så skal jo helst kunne sætte det fast igen, er ikke 
vil med vand i kabinen. 
Update: motoren var heldigvis intakt og rusten er umiddelbart kun i 
venstre sidepanel. Udstødningen har dog et lille hul i bagpotten samt en 
af holderne er knækket.
Ja og så skulle jeg skifte kilerem men det gik ikke helt så godt. 
baksede med en fastrusten bolt i 3 timer og det endte med at jeg 
knækkede den. 

 Tror det var bolten til servostyringen? det er 
ihvertfald den der man rykker frem og tilbage for at få løsnet 
kileremmen. og det er den nederste. Så opgav det hele da jeg så fandt ud 
af at den har 2 kileremme? en i hver sin størrelse? hvad er der nu galt 
med kun at have en?
Så listen er nu:
Kritiske(=dem som skal laves inden syn): Rust, begge drivakselled, 
kilerem, udstødning.
Mindre kritiske: Tandrem, 66.000km service, Bagdørs lås smøring, flushe 
kølesystemet.
---
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99, som holder syn til december"
"ex-Ford Sierra 2.0 Azur DOHC '90"