Pan Newsreader spørgsmål
Fra : Bjarne K.

Dato : 18-10-08 15:30

Kan det passe at der ikke er en "sendt post" i denne ellers ok
newsreader ? Altså en bakke med de artikler man selv har sendt ?

Har søgt, men kan sq ikke finde den

Bjarne K.

Fra : Rasmus Andersen

Dato : 19-10-08 10:14

Den Sat, 18 Oct 2008 14:29:42 +0000 skrev Bjarne K.:

> Kan det passe at der ikke er en "sendt post" i denne ellers ok
> newsreader ? Altså en bakke med de artikler man selv har sendt ?
>
> Har søgt, men kan sq ikke finde den

Du vælger bare "Match only my articles" så ser du kun dine egne indlæg.

mvh
Rasmus

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-10-08 15:15

Rasmus Andersen wrote:

> Du vælger bare "Match only my articles" så ser du kun dine egne indlæg.

Og når indlæggene så udløber på newsserveren?

Jesper Poulsen

Fra : Rasmus Andersen

Dato : 26-10-08 09:24

Den Wed, 22 Oct 2008 16:14:51 +0200 skrev Jesper Poulsen:

> Og når indlæggene så udløber på newsserveren?

Der må jeg være dig svar skyldig fordi jeg tro ikke du kan se dem mere så.

Fra : Rasmus Andersen

Dato : 26-10-08 21:21

Den Sun, 26 Oct 2008 19:49:50 +0100 skrev Jesper Poulsen:

> Præcis. Derfor ville det være rart om Pan gemte udgående indlæg et
> bestemt sted, som Bjarne også spørger til...

Der er også den mulighed at bruge den newsreader som er i opera's
browser, den gemmer sendte indlæg, jo jeg ved godt at det ikke er Pan :)

Fra : Rasmus Andersen

Dato : 27-10-08 19:59

Den Mon, 27 Oct 2008 09:43:58 +0100 skrev Jesper Poulsen:

> Hvorfor bruge en browser til news?
> Thunderbird gemmer også sendte indlæg, men jeg undlod at nævne den fordi
> Bjarne bruger Pan (der må være en årsag til at han bruger Pan og ikke
> Thunderbird, Gnus, slrn eller lign.)

Ja jeg ved så ubemærket godt at Opera er en browser, men den indeholder
både en mail / new klient