MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gadget med internet statistik
Fra : Michael Trolle

Dato : 18-10-08 10:07

Hej

Findes der en gadget som kan vise hvor meget man har sendt og modtaget i
data over en periode? Har søgt på google men kan ikke rigtigt finde ud af
hvad jeg skal søge efter.

/Trolle

Fra : Holst

Dato : 18-10-08 10:11

Michael Trolle wrote:

> Findes der en gadget som kan vise hvor meget man har sendt og modtaget i
> data over en periode? Har søgt på google men kan ikke rigtigt finde ud af
> hvad jeg skal søge efter.

Her kan Google hurtigt hjælpe med et svar:

http://www.casdk.com/prod/cim/

Fra : Michael Trolle

Dato : 18-10-08 10:14

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.casdk.com/prod/cim/

Det skal være en jeg kan have over i sidepanalet i vista, jeg vil ikke have
et ekstra program

/Trolle

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-08 13:48

"Michael Trolle" <nyhedsgrupper@michaeltrolle.com> wrote in message

> Det skal være en jeg kan have over i sidepanalet i vista, jeg vil ikke
> have et ekstra program

Så skulle du have nævnt det i dit indledende indlæg i stedet for at være et
brokhoved. Det er kritisk vigtigt at spørge rigtigt, hvis man vil have et
rigtigt svar.

Her er en:
http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=89fc6d27-0fe9-4c40-b1f4-e1c393415bff&bt=1&pl=1
(Men nu siger du sikkert at den ikke må have sort baggrund....)

I øvrigt har Windows lavet et galleri over alle gadgets til SideBar, så det
er egentlig bare at kigge rundt derinde.
Fortsat god weekend,

mvh
///M

Fra : Michael Trolle

Dato : 18-10-08 15:00

"///M" <nomail> skrev i meddelelsen
> Så skulle du have nævnt det i dit indledende indlæg i stedet for at være
> et brokhoved. Det er kritisk vigtigt at spørge rigtigt, hvis man vil have
> et rigtigt svar.

Jeg har slet ikke brokket mig, forklarede bare hvad jeg søgte i stedet, det
er dig der brokker dig.
Skrev også i det første indlæg at det skulle være en gadget, så troede jeg
folk vidste hvad jeg mente, men jeg tog fejl, de beklager jeg.

> Her er en:
> http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=89fc6d27-0fe9-4c40-b1f4-e1c393415bff&bt=1&pl=1
> (Men nu siger du sikkert at den ikke må have sort baggrund....)

Hvis du er så negativ, hvorfor hjælper du mig så? Men jeg takker for
hjælpen.

> I øvrigt har Windows lavet et galleri over alle gadgets til SideBar, så
> det er egentlig bare at kigge rundt derinde.

Det jeg har jeg forsøgt, der er mange når man ikke ved hvad man skal søge
efter.

> Fortsat god weekend,

Tak i lige måde
/Trolle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-10-08 23:11

"Michael Trolle" <nyhedsgrupper@michaeltrolle.com> skrev i meddelelsen

> Skrev også i det første indlæg at det skulle være en gadget, så troede jeg
> folk vidste hvad jeg mente, men jeg tog fejl, de beklager jeg.

-------------

Øhhh jeg synes nu altså ikke man kunne misforstå hvad du spurgte om. Du
spurgte om en
Gadget. Og den er til sidepanelet. Og det er uden at indlæse programmer. Det
synes jeg ikke
man kunne misforstå.

Hilsen Åge

Fra : Michael Trolle

Dato : 18-10-08 15:10

> [...]
> (Men nu siger du sikkert at den ikke må have sort baggrund....)

Denne gadget kan ikke fortælle mig hvor meget jeg har sendt og modtaget over
en periode, men kun med hvilken hastighed. Jeg er stadig interesseret i en
gadget til Windows SideBar som kan fortælle mig hvor meget jeg har hentet og
sendt, fx over en periode på en uge eller en dag.

/Trolle

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-10-08 19:54

"Michael Trolle" <> skrev i meddelelsen
> [...]
> i en gadget til Windows SideBar som kan fortælle mig hvor meget jeg har
> hentet og sendt, fx over en periode på en uge eller en dag.

Det er ikke 100% hvad du søger, men DUMeter har den statstikfunktion og kan
lægges
som en gadget. Her kan man dog kun se up&down. Statistik kan findes ved at
klikke
på ikonet ved uret. Programment koster $.

mvh
Henning

Fra : Michael Trolle

Dato : 18-10-08 21:38

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen
> [...]
> klikke
> på ikonet ved uret. Programment koster $.

Tak for det:) Det vil jeg prøve.

/Trolle

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 18-10-08 15:49

"///M" <nomail> skrev

> Så skulle du have nævnt det i dit indledende indlæg i stedet for at være
> et brokhoved. Det er kritisk vigtigt at spørge rigtigt, hvis man vil have
> et rigtigt svar.

Han skrev "gadget", men man skal nok være Vista-bruger for at vide hvad der
præcis menes med dét.

Selv bruger jeg dog et *selvstændigt program*, nemlig NetMeter.
http://www.softpedia.com/get/Network-Tools/Bandwidth-Tools/NetMeter.shtml