Hjælp Til Fejl ved Deaktivering af Netværk~
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 18-10-08 10:37

Hejsa - håber der er nogen derude der vil hjælpe mig , for jeg er lige
stødt på et kæmpe problem....

Når jeg prøver at "Deaktiver Denne Netværksenhed" - så får jeg følgende
fejlmeddelse .....

Fejl under deaktivering af forbindelse

Det er ikke muligt at deaktivere forbindelsen i øjeblikket. Forbindelsen
bruger muligvis en eller flere protokoller ,
som ikke understøtter Plug-and-Play, eller den er oprettet af en anden
bruger eller af systemkontoen....

og så kommer det helt store spørgsmål , hvordan i hede hulende løser man så
det ????

Håber i vil hjælpe mig der ude , for jeg er godt nok på røven ..... Polle
har Problemos Here *LOL*

Med Venlig Hilsen

Lars