Køb af mobil hos "3"...
Fra : JS

Dato : 17-10-08 20:17

Hejsa

Min datter på 11 har set dig lun på en W595 fra Sony Ericsson...har kigget
lidt omkring og hos "3" kan vi få den til 699 og så ellers 199 om måneden i
et halvt år... det lyder godt for os...men men... er der noget negativt hos
"3", er telefonen ændret på nogen negativ måde.... hun skal kunne høre
musik, sende sms og så ringe... det er vist det.... men vil bare lige høre
hvad i mener...

Jan

Fra : Jean

Dato : 17-10-08 22:23

Jan skrev:
> [...]
> musik, sende sms og så ringe... det er vist det.... men vil bare lige høre

Du kan også overveje TDCs MaxSMSLive..
199 kr. pr. md., som inkluderer FriSMS og fri MMS... og 50 MB fri
dataforbrug på nettet.
EFter 6 md falder md.-prisen til 129,-.

http://kortlink.dk/5vzq

Mvh Jean.

Fra : JS

Dato : 18-10-08 09:49

"Jean" <ask@me> skrev i meddelelsen

> Du kan også overveje TDCs MaxSMSLive..
> 199 kr. pr. md., som inkluderer FriSMS og fri MMS... og 50 MB fri
> [...]

Men må man så også tale for noget af det beløb eller kommer talen så oven i
de 199 ???

Jan

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 09:58

"JS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Men må man så også tale for noget af det beløb eller kommer talen så oven
> i de 199 ???
>
> Jan

Nu kan du starte med at svare på den mail jeg har sendt til dig privat....

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 10:00

"JS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Men må man så også tale for noget af det beløb eller kommer talen så oven
> i de 199 ???
>
> Jan

til Jean

Den er stadigvæk knap 300,- billigere i Telekæden...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-10-08 03:25

"JS" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in

> er der noget negativt hos
> "3", er telefonen ændret på nogen negativ måde.... hun skal kunne høre
> musik, sende sms og så ringe... det er vist det.... men vil bare lige
> høre hvad i mener...

Telefonen er nok "brandet" til 3 - dvs, deres logo på og nogle specielle
menupunkter specielt til 3's udbud af indhold (Planet 3). Derudover er det
vist ik gjort noget særligt ved dem.

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 05:19

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menupunkter specielt til 3's udbud af indhold (Planet 3). Derudover er det

Den er med stor sansynlighed låst, dvs. du kan kun bruge et 3 simkort i den.
Skal du have den oplåst, så slipper du med 99% aldrig af med deres lort i
deres mobiler..

En anden ting er total prisen, den koster ca. 2500,- efter 6 md. og der er
en noget billigere løsning, hvis du lige bruger 5 min. på at søge på
www.mobilpriser.dk.

Hvis du f.eks. vælger at købe den i Telekæden, så koster den kun 1300,-
efter 6 md., og det er næsten ½ pris ift. 3's priser.

Og det er jo også værd at tage med....

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 18-10-08 06:25

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvis du f.eks. vælger at købe den i Telekæden, så koster den kun 1300,-
> efter 6 md., og det er næsten ½ pris ift. 3's priser.

Det er noget du har fået galt i halsen.
Købspris + 6 gange 199,- Kr er ikke ca 2500,- kr som du skriver det er kun
1900,- Kr for det først halve år
og ikke som du skriver efter.
Så tænk dig om inden du svare på indlæg, at dem som læser dem også kan
forstå dem og ikke skal gætte sig frem.

Kim

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 07:47

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun 1900,- Kr for det først halve år
> og ikke som du skriver efter.
> Så tænk dig om inden du svare på indlæg, at dem som læser dem også kan

Her er linket til prisen, og den er på ca. 2500,- som jeg skriver i mit
andet indlæg....

https://www.3webshop.dk/hi3g/product.dt?product=SonyEricssonW595WhiteDK&category=SonyEricsson&website=dk_hi3g

Fra : Hauge

Dato : 18-10-08 08:15

Anders wrote:
> Her er linket til prisen, og den er på ca. 2500,- som jeg skriver i
> mit andet indlæg....

699 + (199 x 6) = 1900 kr.

På din windowsmaskine, tryk Start -> Kør -> calc og tryk enter.. Så vimser
der en regnemaskine op, som kan. Tadaaaaeehhh. Regne..

/Hauge

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-10-08 15:02

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> 699 + (199 x 6) = 1900 kr.
>
> På din windowsmaskine, tryk Start -> Kør -> calc og tryk enter.. Så vimser
> der en regnemaskine op, som kan. Tadaaaaeehhh. Regne..

Du er 100 år bagefter ;) - du googler bare dit regnestykke ...

--
Per

Fra : John T.

Dato : 31-10-08 00:21

> Du er 100 år bagefter ;) - du googler bare dit regnestykke ...
> Per

Forklar venligst !!
John T.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-08 01:18

John T. skrev:

> Forklar venligst !!

Åbn Googlesiden.
Skriv 7*5 i søgeboksen og tryk Enter.

--
Bertel

Fra : John T.

Dato : 01-11-08 10:12

> Åbn Googlesiden.
> Skriv 7*5 i søgeboksen og tryk Enter.
>
> --
> Bertel

TAK !!
John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-11-08 11:32

John T. skrev:

> TAK !!

Velbekomme. For fem minutter siden skrev jeg "110 miles" i boksen
og vupti, så stod der "110 miler = 177,02784 kilometer" som svar.
Så må man lige tilgive dem det mystiske r i "miler".

Hvis det var danske mil, skulle svaret jo have været "1100 km".

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-11-08 13:52

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> skrev :

> [...]
>Så må man lige tilgive dem det mystiske r i "miler".
>
>Hvis det var danske mil, skulle svaret jo have været "1100 km".

En dansk mil er syv kilometer, det er en svensk, der er ti.
--
Kerim

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 18-10-08 08:17

> [...]
>
> "Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Her er linket til prisen, og den er på ca. 2500,- som jeg skriver i mit

Det var jo ikke det der blev skrevet, da skulle de betale 699,- ved køb plus
199,- kr pr mdr.
Det du henviser til at hvis de kun vil betale 1,-kr for den så bliver prisen
som du skriver ialt for de første 6 mdr altså en månedes pris på 399,-kr

Kim

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 08:33

> [...]

> Det du henviser til at hvis de kun vil betale 1,-kr for den så bliver
> prisen som du skriver ialt for de første 6 mdr altså en månedes pris på

Så læs lige dit indlæg fra d.d. kl. 07.25 igen.....

Man kan ikke få både en mobil til en lav pris og så slippe billigt i abb.
Enten så betaler man typisk 1,- og så et dyrt abb. - typisk mel. 4-600,- -
el. også så betaler man mere for mobilen, og får et lavere abb.

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 18-10-08 08:42

> [...]
> Enten så betaler man typisk 1,- og så et dyrt abb. - typisk mel. 4-600,- -
> el. også så betaler man mere for mobilen, og får et lavere abb.

Du skulle læse indlægget fra JS

Kim

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 07:51

> [...]
> kun 1900,- Kr for det først halve år
> og ikke som du skriver efter.
> Så tænk dig om inden du svare på indlæg, at dem som læser dem også kan

Hvor skriver jeg at 6x199 er 2500,- ?

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 08:46

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor skriver jeg at 6x199 er 2500,- ?

Og ?

Fra : JS

Dato : 18-10-08 09:43

STOP LIGE JERES INTERNE DISKUSSION....please...

Takker bestemt for de gode råd... men jeres interne diskussion hører ikke
ligefrem til her i min tråd...

Fra : Janner

Dato : 18-10-08 10:14

> [...]
> musik, sende sms og så ringe... det er vist det.... men vil bare lige høre

Ville købe den hos telmore koster 595. Telmore er meget uproblematisk og du
får en ikke simlåst eller brandet talefon i modsætning til 3.
I modsætning til 3 får du fuld valuta for dine "håndjern 199 pr. måned i 6
måneder" som Telmore har valgt at kalde det.

3 er min min verden noget opreklameret shit der langt fra er så godt som de
selv vil have det til... Dårlig dækning og en service der burde være forbudt
i dagens Danmark.

/Jan

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 10:45

"Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 3 er min min verden noget opreklameret shit der langt fra er så godt som
> de selv vil have det til... Dårlig dækning og en service der burde være

Den er stadigvæk billigere i Telekæden, også selvom den evt. skal låses op.

Jeg vil give dig ret i at 3 er noget opreklameret lort, som man skal holde
sig langt fra.

Fra : JS

Dato : 18-10-08 16:35

"Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i meddelelsen

> [...]
>se de har den, men men men hun vil have den i hvid..og jeg kan bare ikke
>finde ret mange der fører den i hvid... øv øv

Jan

Fra : Anders

Dato : 18-10-08 16:47

> "Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i meddelelsen

> Jan

Så må datteren jo enten finde en anden mobil i hvid, eller tage hvad der nu
gives....

Fra : Martin Arendten

Dato : 18-10-08 19:15

On 2008-10-18, JS <jan@soerensen.mail.dk> wrote:

> "Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i meddelelsen

> Jan

Har du ringet/skrevet til Telmore og spurgt om de faar den i en hvid farve?

/Martin
--
Martin Arendtsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-10-08 20:16

"Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> wrote in

> [...]
> I modsætning til 3 får du fuld valuta for dine "håndjern 199 pr. måned
> i 6 måneder" som Telmore har valgt at kalde det.

Hvad mener du med det?
3 giver præcis ligeså meget "fuld valuta" som Telmore, 3 har faktisk flere
muligheder for at vælge hvordan du vil opnå dit minimumsforbrug end Telmore
har.