Leveringsrapport
Fra : MariaH

Dato : 15-10-08 11:45

Jeg har en SE w890i og har sat den til at modtage leveringsrapport, hver
gang jeg sender en sms.

Det virker på alle numre, bortset fra 1!
Og det er faktisk et af de numre, hvor det er vigtigst at jeg får en
lervingsrapport tilbage.
Men hver gang jeg sender en sms, så sender den bare denne besked:
Meddelsen blev ikke leveret XXXX 12. september 2008 04.06

Jeg har prøvet at slukke mobilen, og tænde igen, men det hjalp ikke. Jeg ved
at vedkommende slukker sin mobil hver dag efter arbejde, da det er en
arbejdsmobil.

--
Maria

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-10-08 12:04

MariaH skrev:
> [...]
> at vedkommende slukker sin mobil hver dag efter arbejde, da det er en

Hvad er din indstilling for leveringstiden? Måske er det den der skal
sættes lidt højere.

Jeg kunne godt tænke mig at du sendte beskeden 11/09 22.06, hvor
modtagerens mobil allerede var slukket. Seks timer senere (12/09 04.06)
kunne beskeden stadig ikke udleveres, da modtageren endnu ikke havde
tændt sin mobil.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.schoebe.eu/rainer

Fra : MariaH

Dato : 15-10-08 12:07

> [...]
> kunne beskeden stadig ikke udleveres, da modtageren endnu ikke havde tændt

Jeg sendte beskeden i dag d. 15/10 kl 08.42.
Modtager mødte kl 8 i dag.

--
Maria

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-10-08 12:15

MariaH skrev:

> Jeg sendte beskeden i dag d. 15/10 kl 08.42.
> Modtager mødte kl 8 i dag.

Okay, så ville jeg kontakte min udbyders kundeservice, fordi jeg tror,
at der er noget galt med SMSC.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.schoebe.eu/rainer

Fra : MariaH

Dato : 15-10-08 15:03

"Rainer Schöbe" <news.rainer@schoebe.eu> skrev i en meddelelse

> Okay, så ville jeg kontakte min udbyders kundeservice, fordi jeg tror, at
> der er noget galt med SMSC.

Hvad er SMSC?

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-10-08 15:30

MariaH skrev:
> Hvad er SMSC?

SMS-centralen hos din udbyder.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.schoebe.eu/rainer

Fra : Kim

Dato : 15-10-08 13:05

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg sendte beskeden i dag d. 15/10 kl 08.42.
> Modtager mødte kl 8 i dag.

Véd du om modtager rent faktisk HAR modtaget SMS'en ?

Mvh, Kim

Fra : MariaH

Dato : 15-10-08 15:03

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Véd du om modtager rent faktisk HAR modtaget SMS'en ?

Det har hun

--
Maria

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-10-08 15:32

Hej.

MariaH skrev:
> "Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det har hun

Jeg kunne godt tænke mig, at rapporten fra september blokerer dem for de
aktuelle beskeder til omtalte nummer. Så det er næsten sikkert SMSC.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.schoebe.eu/rainer