Gmail IMAP på Nokia E90?
Fra : Henrik 8600

Dato : 14-10-08 20:00

Virker Gamils IMAP tilfredsstillende på en Nokia E90 ???

Mvh Henrik

Fra : Charlotte E.

Dato : 15-10-08 09:25

Min Gmail POP3 virker uden problemer overhovedet, så mon ikke osse IMAP gør

Fra : Henrik 8600

Dato : 15-10-08 18:29

POP3 og IMAP4 er to rimeligt forskellige ting, så det er ikke sikkert

Næsten alle nyere telefoner kan klare POP3, men de færeste virker med IMAP¤
fra Gmail....

Mvh Henrik

Fra : Rander

Dato : 15-10-08 19:10

Henrik 8600 skrev noget i denne stil, den 14-10-2008 20:59:
> Virker Gamils IMAP tilfredsstillende på en Nokia E90 ???

Det virker fint på min N82, så mon ikke?

http://bamsepetting.dk

Kysset er en snedigt opfundet metode, der gensidigt standser talestrømmen,
når ordene er blevet overflødige. (Oliver Herford)

Fra : Charlotte E.

Dato : 16-10-08 14:29

ProfilMail har fuld support for IMAP:
http://www.lonelycatgames.com/?app=profimail

Fra : Henrik 8600

Dato : 16-10-08 20:38

Takker for tippet

Har også en SE C702,. men hvordan installerer man en .sis fil på sin
SonyEricsson?

Fra : Charlotte E.

Dato : 21-10-08 09:31

Tja, på min S60 telefon dobbelt-klikker du blot på installationsfilen på din
PC, og så gør PC Suite resten.

Ved ikke, hvordan det foregår på en UIQ telefon, men kan forestille mig, at
det er nogenlunde på samme måde ..

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-11-08 22:39

Lyder cool nok...