Noget nyt om N82 / TomTom mobile ?
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-10-08 13:04

Har en dejlig N82 med en TomTom-mobile installeret, men den kan ikke
bruge den interne (forbavsende effektive) GPS-antenne. Har "man" hørt
nyt om det, evt. bare på rygtebasis?

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 15-10-08 18:08

Jeg kan i hvert fald sige dig at Garmin Mobile XT virker fint her på
samme tlf

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-10-08 19:00

Esben von Buchwald skrev den 15 okt 2008 i

> Jeg kan i hvert fald sige dig at Garmin Mobile XT virker fint her på
> samme tlf

I know
Men nu er det lige en TomTom jeg har - og kvier mig gevaldigt ved at
skulle bruge c. 700 kr. på en XT når lidt softwareopdatering ville
kunne gøre jobbet.