Hellig grusomhed; En mand gik med et nyfød~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 03:48

Hellig grusomhed; En mand gik med et nyfødt barn i sine hænder hen til en
hellig mand og spurgte: Hvad skal jeg gøre med dette barn? Det er sølle og
misdannet og har ikke nok liv i sig til at dø af". "Slå det ihjel" råbte den
hellige med en skrækkelig stemme, "Slå det ihjel og hold det derpå gennem
tre dage og tre nætter i dine arme , så at du gør dig et minde derom, da
skal du aldrig igen avle et barn, hvis ikke tiden er inde for dig til at
avle". Da manden havde hørt dette, gik han skuffet bort, men mange
bebrejdede den hellige, at han havde rådet til en grusomhed, for han havde
rådet til at slå barnet ihjel! "Men er det ikke mere grusomt at lade det
leve?" sagde den hellige.Nietzsche

Fra : mr

Dato : 17-10-08 08:25

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde rådet til at slå barnet ihjel! "Men er det ikke mere grusomt at lade

er det ikke grusomt at lade uproduktive gamle byrdefulde mænd leve?
Er det ikke umenneskeligt ikke at aflive dem der ikke har et produktivt liv?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 10:51

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> er det ikke grusomt at lade uproduktive gamle byrdefulde mænd leve?
> Er det ikke umenneskeligt ikke at aflive dem der ikke har et produktivt

Et barn ejes af forældre og aflivning OK når nyfødt i Kina og Iran hvor
ovenstående foregår
En voksen skal kun når ønsket aflives - aktiv dødshjælp som i Holland

Fra : mr

Dato : 17-10-08 14:07

> [...]
> ovenstående foregår
> En voksen skal kun når ønsket aflives - aktiv dødshjælp som i Holland

Har du mere ret til livet end barnet?
Ligger du ikke samfundet til stor last?
Penge til ynkelig hjælp hver dag, evindelige ynkelige klager over
fortovssager. Er det ikke snart nok, hvad skal samfundet med sådan en byrde?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 18:47

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du mere ret til livet end barnet?

Jeg betaler enorme ejendomsskatter så jeg ligger ikke nogen ttil byrde

Affaldsbarnet var handicappet, døende, nyfødt dvs ingen havde investeret
kærlighed i det

> Ligger du ikke samfundet til stor last?
> Penge til ynkelig hjælp hver dag, evindelige ynkelige klager over
> fortovssager. Er det ikke snart nok, hvad skal samfundet med sådan en
> byrde?
Jeg er samfundsgavnlig ved at påpege nazisme hos børnehaven

De hader mig helt som jøder hadedes og de hader ytringsfrihed

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-10-08 21:39

> Jeg er samfundsgavnlig ved at påpege nazisme hos børnehaven

Nej. Det er din egen fortolkning, Bo. Du er IKKE "samfundsgavnlig" - du er
en byrde for samfundet. Meget mere end dem du kalder "ikke produktivt liv".

> De hader mig helt som jøder hadedes og de hader ytringsfrihed

Skal vi tage den, med dit jøde had én gang til?

/Johnny

Fra : mr

Dato : 17-10-08 23:16

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg betaler enorme ejendomsskatter så jeg ligger ikke nogen ttil byrde

Du hjælpes af staten med 7.000 kr pr måned, og du gør ingen ytte. Du ligger
os alle til byrde Bo.

> Affaldsbarnet var handicappet, døende, nyfødt dvs ingen havde investeret
> kærlighed i det

Har nogen investeret kærlighed i dig uden at få penge for det?

> Jeg er samfundsgavnlig ved at påpege nazisme hos børnehaven

Jamen nazisme er da både fredelig og samfundsnyttig. Pænt af dig at påpege
børnehavens fortræffeligheder.

> De hader mig helt som jøder hadedes og de hader ytringsfrihed

Det var da ikke nazisterne der hadede jøder, hvem var det så? Dig?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 17-10-08 17:39

On Fri, 17 Oct 2008 09:25:12 +0200, "mr" <mail@mail.dk> wrote:

>er det ikke grusomt at lade uproduktive gamle byrdefulde mænd leve?

Hvorfor nævner du kun mænd...???

>Er det ikke umenneskeligt ikke at aflive dem der ikke har et produktivt liv?

Hvad er et "produktivt" liv...???

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 18:58

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor nævner du kun mænd...???

> Hvad er et "produktivt" liv...???

Jeg er bolighaj dvs mere samfundsnyttig end Ritt - jeg udlejer til mange og
får minimalt i pension - 7000 kr pr md

Selvfølgelig er aflivning ikke på tale vedr voksen der ikke ønsker det

Tilmed er jeg ved at civilisere en nazistisk børnehave som hader
ytringsfrihed og fører værre-end-jødehetz pr løgnesladder

Fra : mr

Dato : 17-10-08 21:41

> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Bo er en mand, eller hankøn. Forstår du sammenhængen?

Kan et handicappet barn få et produktivt liv?

> Jeg er bolighaj dvs mere samfundsnyttig end Ritt - jeg udlejer til mange
> og får minimalt i pension - 7000 kr pr md

Er du ikke nem at erstatte?
Er det produktrivt at leje boliger ud? Kan ethvert barn eller stat ikke gøre
det?

> Selvfølgelig er aflivning ikke på tale vedr voksen der ikke ønsker det

Selvfølgelig er aflivning af børn ikke på tale når forældrene ikke ønsker
det. Og selvfølgelig er aflivning ikke på tale når det gælder dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 00:08

> [...]
>>
> Er du ikke nem at erstatte?
> Er det produktrivt at leje boliger ud? Kan ethvert barn eller stat ikke

Det lyder som om du er klogere til økonomi end mig. Jeg håber at kunne blive
boende her livet ud.
Kik omkring Bjelkes Alle 46 og giv mig råd

Der har været mange beslutninger at tage vedr huset og nogle kvajede jeg mig
med, men det går vist.

> Selvfølgelig er aflivning af børn ikke på tale når forældrene ikke ønsker
> det. Og selvfølgelig er aflivning ikke på tale når det gælder dig.

Selvfølgelig ikke. Hvorfor ævles der så meget om det?
Bo 35861000

Fra : mr

Dato : 18-10-08 06:06

> [...]
> Kik omkring Bjelkes Alle 46 og giv mig råd
>
> Der har været mange beslutninger at tage vedr huset og nogle kvajede jeg

Du kan udmærket undværes. Du har ligeså meget ret til at leve som det
handicappede barn. Men jeg forstår at du mener du har mere ret til livet. Du
er soma lle andre, lad vær at spille helt.

> Selvfølgelig ikke. Hvorfor ævles der så meget om det?
> Bo 35861000
Hvorfor starter du med at skrive om retfærdig aflivning, når du ikke kan
tåle din egen medicin.
Glem nummer og adresse. Deltag i debatten her hvis du magter det. Ellers
undgå at atarte noget su ikke kan følge med i.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 18-10-08 08:50

On Fri, 17 Oct 2008 22:40:40 +0200, "mr" <mail@mail.dk> wrote:

>Bo er en mand, eller hankøn. Forstår du sammenhængen?

Du mener altså at alle "byrdefulde" MÆND burde aflivet, fordi BW er
skør...???

>Kan et handicappet barn få et produktivt liv?

Tja.... Jeg har da lige set et TV-program om en autist, der er blevet
en annerkendt kunstner p.g.a. sin fotografiske hukommelse....

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 10:10

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du mener altså at alle "byrdefulde" MÆND burde aflivet, fordi BW er
> skør...???

Er SKØR for dig defineret som at du er uenig på mange punkter og extremt?

Jeg søger at påvise at racismeog nazisme er blevetskældsord uden relation
til biorace hhv Hitler

Jeg er positive ting ved krigsnazismen som jo vandt mange slag men jeg er
uenig med Jonni om nazisme så nazist er jeg ikke

Jeg mener som Glistrup at lavere straf modpædofili vil give
færrepædofiliovergreb - hvor er jeg skør

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 18-10-08 18:15

On Sat, 18 Oct 2008 11:09:44 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Er SKØR for dig defineret som at du er uenig på mange punkter og extremt?

Næh... Jeg mener bare at dine skriblerier for det meste er langt ude i
hampen...

Og for øvrigt er min mening om dig, totalt irrelevant og ligegyldig...

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 18:25

> Næh... Jeg mener bare at dine skriblerier for det meste er langt ude i
> hampen...
>
> Og for øvrigt er min mening om dig, totalt irrelevant og ligegyldig...

Den er ikke sårende men UFORSTÅELIG,og jeg vil gerne have dig til at skrive
så man har chance for at gætte hvad det skøre er

Humor: dræbende,oplysende,gemytlig og overbærende
- Hemmeligheden bag godt, sexet vid, kort fortalt
-
Ulvehyl og fuglesang er lyd, der markerer territorium og latters oprindelige
funktion har været den samme.
Den bedste humor går ud over vore fjender Sofokles
Vi ler især af et udpeget mobningsoffer med lav status og vi ler ofte af en
fejl, fx en løgn der gennemskues
Man er aldrig så latterlig i kraft af de egenskaber man har, som i kraft af
dem, man foregiver at have. La Rochefoucauld
Klovnen foregiver kløgt men falder over sine egne ben - og farisæisk glæder
vi os over denne falden på halen komik "Tak gud at jeg ikke er så klodset
som ham".
Alle undertrykker hinanden ved løgne, så vi er glade når vi gennemskuer og
undgår at blive narret,
og vi kan se ned på den, der foregav en falsk facade.
Det giver tryghed, at nogen ler samtidig og af samme grund, og fællesskabet
gør det fristende at være foragtelige og alle le af en fælles "bold" og ikke
af nogen person.
"Hvis vi alle turde være mere latterlige,ville vi holde mere af
hinanden."Dostojevsky ("Idioten") 1821-81
Overalt hvor der er lykke, er der glæde ved vrøvl. Nietzsche
Samtidig er forståelse af humor en spændende udfordring af fornuft - og
følelse
Jeg tror, at humoren sidder mere i hovedet end i hjertet. Tåber har ingen
humor. Lee Remick
En stor del af fornøjelsen ved vittigheder ligger, i at de udfordrer
fornuften.,Sigmund Freud
Moden skifter og hvad vi engang fandt problematisk kan via humor blive noget
vi til bunds har forstået og overstået
" En spøg er gravskriften over en følelse. Nietzsche
Det er et snu trick at have selvironi, for man er udstødt, hvis man ikke har
humoristisk sans
Only the insane takes themselves completely serious. Max Beerbohm
Den, for hvem livet er bitter alvor, kan ikke være humorist.Goethe
Latteren er en grim Brist i den mennekelige Natur, som ethvert tænkende
menneske skulde bestræbe sig på at overvinde Thomas Hobbes(filosof,
alvorsmand!)
Man har det næsten altid kedeligt med dem, man ikke kan more. André Fery
Man har jo ikke andet morskab, end det man selv laver sig. (Ordsprog)
Man skal bestræbe sig for at le af alt, af frygt for ellers at måtte græde
over alt. Pierre Augustin de Beaumarchais
Meget af hvad vi gør i vort liv, er en flugt fra angst, fra følelsen af at
have lav status og være meningsløs. Humor skal give os status - og indsigt -
og sikre en høj plads på klassesamfundet snobbede rangstige - og mens vi ler
flygter vi effektivt fra angst, fortvivlelse og depression.
Vittigheders intelligensprøve er ofte om to flader der skal passe sammen, "være
kongruente", og indser vi det, har vi opnået forståelse af en af livets
mange løgnetrick og vi er da bedre rustet end før til ikke at blive styrtet
i latterlighed og ringeagt.
Ikke al humor er skarp og spids og sårende som ironi, satire, sarkasme,
parodi og komik og pastiche - gemytlig humor er hyggelig og overbærende med
minimum af skadefryd.
Mennesket gruer mere for at blive leet af end for en smertefuld død.
Kierkegaard.
Med stor overlegenhed opnåede den geniale polemiker Kierkegaard at blive
populær hos det københavnske borgerskab, ved selskabelig samvær i deres hjem
og når han tog "menneskebad" blandt gadedrenge og pøbel.
Da deres opmuntrende latter skiftede til hadsk ringeagtende udgrining døde
han meget hurtigt
"Not by wrath, but by laughter should we slay".Nietzsche
Bo Warming Bjelkes Alle 46, 2200N 35861000

Fra : mr

Dato : 19-10-08 07:23

> [...]
>
> Tja.... Jeg har da lige set et TV-program om en autist, der er blevet
> en annerkendt kunstner p.g.a. sin fotografiske hukommelse....

hvorfor skal det så slåes ihjel, når en gammel uproduktiv mand skjal
overleve

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-10-08 08:33

On Sun, 19 Oct 2008 08:22:51 +0200, "mr" <mail@mail.dk> wrote:

>hvorfor skal det så slåes ihjel, når en gammel uproduktiv mand skjal
>overleve

Ja, det er jo det jeg spørger DIG om....

For øvrigt vil jeg godt gentage: Hvad er et "produktivt" liv...???

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 09:19

> For øvrigt vil jeg godt gentage: Hvad er et "produktivt" liv...???

Hvis man på det fri marked kan sælge hvad man egenhændigt har produceet og
derved opspares mere end hvad man forbruger, så er man produktiv.
Det gælder næppe en procent af danskerne

Fra : mr

Dato : 19-10-08 21:07

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er jo det jeg spørger DIG om....

jeg tror slet ikke du har forstået retorikken her. Læs igen.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-10-08 21:47

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er bolighaj dvs mere samfundsnyttig end Ritt - jeg udlejer til mange
> og får minimalt i pension - 7000 kr pr md

Er mange én? Du har for 1-1½ år siden hylet op om, at INGEN ville give dig
lån. Du skrev også, at du havde én lejelighed på første sal, som du lejede
ud.
Jeg spørger igen: Hvor mange er en, Bo? Lyver du igen?

> Tilmed er jeg ved at civilisere en nazistisk børnehave som hader
> ytringsfrihed og fører værre-end-jødehetz pr løgnesladder

Igen skal nazismen blandes ind i ALT.
Er du nazist, Bo?

/Johnnny

Fra : mr

Dato : 17-10-08 23:14

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ud.
> Jeg spørger igen: Hvor mange er en, Bo? Lyver du igen?

Bo løgner? Troede bare han var et uproduktivt skvat -lol-

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 23:56

> [...]
> ud.
> Jeg spørger igen: Hvor mange er en, Bo? Lyver du igen?

Jeg udlejer til mere end een og oplyser gerne på 35861000 men hvor er din
pointe mht dk.POLITIK - lad os gå efter bold ej mand
Jeg fik lån

> Igen skal nazismen blandes ind i ALT.
> Er du nazist, Bo?

Nej, jeg arbejder på at forbedre EU, bl.a. ved at påvise løgn hos børnehave
Ring 35861000 hvis noget er uforståeligt

Min trådstart er om en oldtidsvisman der råder til at en nyfødt handicappet
dræbes
Jeg synes Nietzsche argumenterer godt for aktiv dødshjælp , som er et
relevant emne på dk.politik, hvor idag mange skriver om at life sucks

Hvorfor ikke have den hollandske model i DK ?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 18-10-08 01:21

> Jeg udlejer til mere end een og oplyser gerne på 35861000 men hvor er din
> pointe mht dk.POLITIK - lad os gå efter bold ej mand
> Jeg fik lån

En, to, mange - bolighaj!

At du fik lån, var kun retfærdig - du har værdierne.

> Nej, jeg arbejder på at forbedre EU, bl.a. ved at påvise løgn hos
> børnehave
> Ring 35861000 hvis noget er uforståeligt

Du blander nazismenen ind i alt - hvorfor, Bo?

> [...]
> Jeg synes Nietzsche argumenterer godt for aktiv dødshjælp , som er et
> relevant emne på dk.politik, hvor idag mange skriver om at life sucks

Hvorfor ikke likviderer uproduktiv personer, som dig? Du er kun til byrde
for samfundet...

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 07:52

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> En, to, mange - bolighaj!
>
> At du fik lån, var kun retfærdig - du har værdierne.

> Du blander nazismenen ind i alt - hvorfor, Bo?

NazismeOrdet bruges om diktaturondskab og relaterer sjældent til
Hitler-virkelighed

> Hvorfor ikke likviderer uproduktiv personer, som dig? Du er kun til byrde
> for samfundet...

Måske jeg får en genial bog udgivet

Kender du nogen der mod betaling udfører smertefri, hurtig, aktiv dødshjælp,
hvis jeg sku få lyst til det en dag?

Jeg betaler en masse ejendomsskat og vil gerne vide hvad du finder
uproduktivt - jeg huser lejere.

Hilsen Bo 35861000

Fra : mr

Dato : 19-10-08 07:27

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> NazismeOrdet bruges om diktaturondskab og relaterer sjældent til
> Hitler-virkelighed

> Måske jeg får en genial bog udgivet

hvor mange år har dsu haft til at skrive en genial bog, og hvor meget blir
det til Bo?

> Kender du nogen der mod betaling udfører smertefri, hurtig, aktiv
> dødshjælp, hvis jeg sku få lyst til det en dag?

Gør det selv, hvis du altså er en mand!

> Jeg betaler en masse ejendomsskat og vil gerne vide hvad du finder
> uproduktivt - jeg huser lejere.

Ejendomsskat er ikke en personlig skat. Ejendomsskatten vil blivge betalt
under alle omstændigheder, selv om du var likvideret eller boede et andet
sted.
Du er uproduktiv, du modtager hjælp fra det offenlige ogf er derfor et
ynkeligt sølle skavt, som du jo selv skriver. Dyu bedrager ikke med værdi
til samfundet, derfor er dit liv lisså meget værd som det barn du vil
aflive. Se at kom i gang Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 09:16

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse news:48fad317$0$56771
> [...]
> ynkeligt sølle skavt, som du jo selv skriver. Dyu bedrager ikke med værdi
> til samfundet, derfor er dit liv lisså meget værd som det barn du vil

Hvis du vil redde det i trådstarten nævnte medfødt handicappede barn, vil
du så påtage dig livsvarig forsørgelse af det?

Jeg har konsekvent i årtiers aktive politiske liv argumenteret imod passiv
forsørgelse.

Kina stormer frem fordi de således fører Glisrup-politik og ikke ynk-hjælper
med skattestjålne midler

Når staten har foræret læger monopol, bør de tillade at private læger sælger
aktiv dødshjælp, som de har ekspertisen i.

Hvis kontrol imod misbrug, som i Hollnd, bør det svære specialistarbejde at
aflive hurtigt og smertefrit kunne købes hos læge, men ondskaen hos vor
godhedsindusri tvinger hundredtusinder til at være torturofre på plejehjem
og de spørges ikke om de vil dø og hjælpes til det. Lægemonopolet misbruges
til jobskabelse

Glisrup gik ikke så vidt som jeg vedr ønske om selvbestemelse - han havde
tillid til læger som oplyst enevældige diktatorer vedr morfinoverdosering og
måske det sker rimeligt. Jeg ser gene en menneskeret til lægehjælp til
dødhjælp - why not?

Når din nyføde er en dag gammel, har staten haft tid at finde adoptnt og i
såfald skal bioforælderens ejendomsret ophøre.

Jeg ville intet positvt opnå ved at gøre min åndelige konsekens imod
statslig forsørgelse til praktisk vedr mig selv.

Noriko som jeg i 1993 giftede mig med er rejst til Japan igår for to uger,
fordi hendes bror er død. Hun har valgt ikke at modtage forsørgelse fra
danske skatteydere.Hvis jeg afviste overførselsindkomst som hun gør, ville
staten have råd til at importere flere muslimer. Det vil jeg skåne mit
fædreland for, men hun er japansk statsborger og ikke solidarisk med dig og
mig. I starten da vi var gift fik jeg hende til at "nasse idealisttisk" som
jeg.

Når 1000 handicappede børn diagnosticeres ved fødslen så diagnosticeres nok
et autistbarn nogle dage senere
af 1000 autistbørn som hjælpes til voksenliv er næppe 1 så intelligent at
det i blot en måned af sit liv kan forsørge sig selv. Den nævne
solsrålehisorie om idioteni er atypisk.(fotografisk hukommelse og
klæbehjerne er sjælden og ret ubrugelig i vor kompuerverden).

Der er intet mandigt ved at kunne udføre selvmord på egen hånd. Vi har læger
til sådant. Din spejdermoral er med til at få folk til at styrte sig ud hvor
de risikerer at tage sagesløse med sig i døden. Kan du lide at være
medskyldig i den ondskab ved at afvise lægelig aktiv dødshjælp?

Håber at jeg nåede hele vejen rundt om dine spredte personangreb og fik dem
rettet mod bolden så du kan svare konstruktivt hvis du ikke som altid
flygter, hvad jeg aldrig gør

Fra : mr

Dato : 19-10-08 15:08

> [...]
>
> Hvis du vil redde det i trådstarten nævnte medfødt handicappede barn, vil
> du så påtage dig livsvarig forsørgelse af det?

Naturligvis. Du vil ikke, men du tar det som en selvfølge at staten skal
forsørge dig, trods din uproduktivitet. Hvorfor skal du forsørges Bo?
Hvorfor skal alle belemres med dine ligegyldige fortovssager, som du burde
kunne rede dig ud af selv?

> Jeg har konsekvent i årtiers aktive politiske liv argumenteret imod passiv
> forsørgelse.

Altså når det ikke lige er passiv foesørgelse af dig selv.

> Kina stormer frem fordi de således fører Glisrup-politik og ikke
> ynk-hjælper med skattestjålne midler

De har nu også været bagefter længe.

> Når staten har foræret læger monopol, bør de tillade at private læger
> sælger aktiv dødshjælp, som de har ekspertisen i.

Læger hjælper folk at leve. Folk må selv klare at dø.

> Når din nyføde er en dag gammel, har staten haft tid at finde adoptnt og i
> såfald skal bioforælderens ejendomsret ophøre.

Sludder.

> Jeg ville intet positvt opnå ved at gøre min åndelige konsekens imod
> statslig forsørgelse til praktisk vedr mig selv.

Hvorfor skal du hjælpes af staten?

> [...]
> og mig. I starten da vi var gift fik jeg hende til at "nasse idealisttisk"

Jeg troede hun arbejdede som overlæge, altså som du skrev engang. Hvorfor
nasser du, når hun ikke gør?

> [...]
> solsrålehisorie om idioteni er atypisk.(fotografisk hukommelse og
> klæbehjerne er sjælden og ret ubrugelig i vor kompuerverden).

Du er fuldstændig ubrugelig i vores verden. Hvad får du ud af det? Du er
ubrugelig, men du skal altså hjælpes.

> [...]
> ud hvor de risikerer at tage sagesløse med sig i døden. Kan du lide at
> være medskyldig i den ondskab ved at afvise lægelig aktiv dødshjælp?

Enhver idiot kan vel finde ud af at ta sit eget liv.

> Håber at jeg nåede hele vejen rundt om dine spredte personangreb og fik
> dem rettet mod bolden så du kan svare konstruktivt hvis du ikke som altid
> flygter, hvad jeg aldrig gør

Hvor har jeg flygtet?
Du er flygtet fra Palinarguimenterne og meget andet.
Det er tydeligt at dine livregler kun gælder for andre. Du faklder altså
helt yudenfor. Du skal hjælpes, andre skal slåes ihjel. Mandigt Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 16:36

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Igen skal nazismen blandes ind i ALT.

Ordet betyder kun DÅRLIG ETIK

> Er du nazist, Bo?

Medlemskab, nej, men skriv din definition og jeg skal svare

Vi taler forbi hinanden, ellers

Fra : mr

Dato : 19-10-08 21:09

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor nævner du kun mænd...???

Bo er en mand - eller?

> Hvad er et "produktivt" liv...???

Spørg Bo

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-10-08 21:15

On Sun, 19 Oct 2008 22:08:33 +0200, "mr" <mail@mail.dk> wrote:

>Bo er en mand - eller?

Who cares..???

>Spørg Bo

Jeg læser yderst sjældent Bo's udgydelser...

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-08 16:16

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Bo er en mand - eller?

> Spørg Bo

Kineserne er en produktiv nation. De sælger en masse og imporerer mindre dvs
er i overskud i forhold til omverdenen og gør gavn De er sikre på en bedre
og bedre fremtid - er gældfri og stærke

Mit hus giver mig lidt tilsvarende styrke - men ikke tilfredsstilende.

Fra : Rasmus

Dato : 17-10-08 10:03

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> wrote in

> [...]
> til en grusomhed, for han havde rådet til at slå barnet ihjel! "Men er
> det ikke mere grusomt at lade det leve?" sagde den hellige.Nietzsche

plonk...