Sydhavns-slavinde og koransadisthersker
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 00:15

Sydhavns-slavinde og koransadisthersker

Måske kønnenes og de etniske gruppers nærhed i skolerne fostrer parforhold
som sydhavnsskurets og piger vil tages fordi danske mænd er for
flinkeskolede?

Straf er næppe problemløsningen. Vi må opdrage vore døtre til et selvværd
som Jønkes.

"Mænd er nogle rigtige djævle, beklager kvinderne sig, og ønsker at en sådan
djævel ville komme og tage dem". Spansk ordsprog

Vi må fatte at Islam er en hersker-ideologi og det stikker dybt. Tal højt om
overgreb - selvom der var fejl på BEGGE sider i den aktuelle sag.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-08 00:47

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> flinkeskolede?
>
> Straf er næppe problemløsningen. Vi må opdrage vore døtre til et selvværd

Velmenernes behov for nazi-tortur-bødler hentet til DK fra muhammedaniens
totalt afsporede stenalder er åbenbart umætteligt.

Gid de havde empati nok til at indse at ikke alle danske ønsker den
livsstil.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 04:39

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Velmenernes behov for nazi-tortur-bødler hentet til DK fra muhammedaniens
> totalt afsporede stenalder er åbenbart umætteligt.

I et junglelovssamfund ses krigseffektiviet ikke som afsporet, men som et
godt redskab.

> Gid de havde empati nok til at indse at ikke alle danske ønsker den
> livsstil.

Måske vor tids danske velmener-skurke har MASSERR AF EMPATI

Men de bruger indsigten i normaldanskerens tanker og følelser til at se
hvor vidt man kan gå mht at indføre muslimsk undertrykkelse

Empati er tankelæsningsevne. Den har de. Den er farligt god.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-08 10:35

> [...]
> hvor vidt man kan gå mht at indføre muslimsk undertrykkelse
>
> Empati er tankelæsningsevne. Den har de. Den er farligt god.

Jeg har en drøm om at det må gå med velmener-sm som aktiekurserne nu.

Jeg har en drøm om at danskere igen skal blive et frit folk.

Jeg har en drøm om at danskere kan håbe på en fremtid for deres børn

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 16:04

> [...]
>
> Jeg har en drøm om at danskere igen skal blive et frit folk.
>
> Jeg har en drøm om at danskere kan håbe på en fremtid for deres børn

Vi er enige og gerne ring kort 35861000

Læs først min lange post idag om empati og læger m.m.m.m.>