Kan stat beskytte tøs der elsker voldsmand~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 16:18

Kan stat beskytte tøs der elsker voldsmand?

Desværre er den fingerafklippede Sydhavnspige nok mest offer for sig selv -
og et magtmenneske som hun har opsøgt og som nok straffes

Man ligger som man har redt når man vender tilbage til voldsmand og det har
hun gjort.

Det er almindeligt at magtmennesker har sexappeal og her at også en ven af
tiltalte var helt i lommen på ham.

Man må opdrage børn til at være selvstændige og ikke i lommen på KÆRLIGHED
af den undertrykkende art.

Vælger de siden et bæst eller en sekt og gør sig til slave, så må de få det
bedste ud af det - staten kan ikke hjælpe, når alder er over 15-18.

Staten er om Sydhavns-voldsmanden vildt skitzo - han er kendt ustrafbar så
han får nok tidsubestemt behandlingsstraf. Men han er på fri fod og det er
nemt at flygte. Når han har magt over piger og alle, får han også magt over
behandlere dvs straffes slet ikke

Fra : mr

Dato : 15-10-08 18:55

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv - og et magtmenneske som hun har opsøgt og som nok straffes
>
> Man ligger som man har redt når man vender tilbage til voldsmand og det

således også når man bor i nærheden af bz-ere
Slip libaneseren fri og døm pigens forældre.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 23:18

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> således også når man bor i nærheden af bz-ere
> Slip libaneseren fri og døm pigens forældre.

Der er håb om ubestemt behandlingsstraf for han er dømt strafuegnet
En enorm ydmygelse - han er ikke-menneske

Men bures han inde eller får elektronisk fodlænke på?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 00:00

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> således også når man bor i nærheden af bz-ere
> Slip libaneseren fri og døm pigens forældre.

Sagen er kompliceret
Du og jeg så gerne muslimsadisten langtidsbehandlet
og ufri
Men hvd gør vi ved at pigen BAD OM DET OG VENDTE TILBGE TIL VOLDEN ?
Hvad mener du , mr ?

Fra : mr

Dato : 16-10-08 06:22

> [...]
> og ufri
> Men hvd gør vi ved at pigen BAD OM DET OG VENDTE TILBGE TIL VOLDEN ?

igen svarer du ikke på det jeg skrev, typisk udenomssnak. Mit indlæg
handlede ikke om pigen, men om dine egne selvmodsigelser. Du har altså ikke
enpati tiul at forstå sagen, det er som ventet.
Hvorfor skal vi høre på dit evige klynkerio om bz-ere. Du bor i deres
nærhed, du er selv ude om det. GRow-up pattebarn. lev med det

Fra : mr

Dato : 16-10-08 13:16

> [...]
> Hvorfor skal vi høre på dit evige klynkerio om bz-ere. Du bor i deres
> nærhed, du er selv ude om det. GRow-up pattebarn. lev med det

kom nu Bo-
Du har kun lyttet til den ene party. Er det ikke det du bruger enhver
anledning til at hyle op om med din pjattede fortovssag.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 16:00

> [...]
> Du har kun lyttet til den ene party. Er det ikke det du bruger enhver
> anledning til at hyle op om med din pjattede fortovssag.

At politiet reagerede på bgatel er pjat

Skriv præcis trådstart om hvad du mener jeg er flygtet fra
Jeg har svar på alt men er træt af at gentage mig>

Fra : mr

Dato : 16-10-08 22:30

> At politiet reagerede på bgatel er pjat
>
> Skriv præcis trådstart om hvad du mener jeg er flygtet fra
> Jeg har svar på alt men er træt af at gentage mig>

læs dine egne trådstartere til ende Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 22:42

> [...]

> Du har kun lyttet til den ene party. Er det ikke det du bruger enhver
> anledning til at hyle op om med din pjattede fortovssag.

Jeg har i årtier været vred over at autonome der flyttede ind i mit kvarter
da de lånte kommunens ungdomshus, hyler "ingen racister i vore gader"

Selv hvis de var flertal, er der ytringsfrihed for alle synspunkter i
offentlige gader

Racisme der ikke er ulovlig, er så OK som liberalisme og socilisme.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-08 23:37

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> offentlige gader
>
> Racisme der ikke er ulovlig, er så OK som liberalisme og socilisme.

Racisme der tjener til selvforsvar er sundt.

Muhammedanerens racisme er aggressiv, imperialistisk og ond.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 04:57

> Racisme der tjener til selvforsvar er sundt.

Har der eksisteret anden racisme end denne sunde siden WW2 ?

Forresten har jeg fundet at godhedsindustri fandtes og gennemskuedes i UK
ALLEREDE FØR NAPOLEON

Uden en eneste undtagelse har fattigdom og elendighed altid øget i takt med
mængden af kritikløs velgørenhed" Thomas Malthus 1793 i "An Essay on the
principle of Population"

"Lad os antage at vore godgørende handlinger alt i alt ikke er virkelig
GAVNLIGE FOR DE FATTIGE alligevel ville vi aldrig godtage nogen
bestræbelser, der gik ud på at fjerne en impuls, hvis rette opfyldelse så
omtvisteligt har en tendens til at rense og opløfte menneskesindet."Thomas
Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1763-1847

"Vi har ødslet umådelige summer på de fattige, hvilket vi har enhver grund
til at tro konstant har bidraget til at FORVÆRRE DERES ELENDIGHED." Thomas
Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1766-1843

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-08 12:23

> [...]
> til at tro konstant har bidraget til at FORVÆRRE DERES ELENDIGHED." Thomas
> Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1766-1843

Godhedsindustriens historie burde måske indgå som en regelmæssigt
offentliggjort OSS/FAQ ?

Almissen var en vigtig del af den jødiske religion og det er utvivlsomt
derfra den er sluppet ind i den kristne kultur.

Matt 6,2:

Derfor, når du giver Almisse, må du ikke lade blæse i Basun
foran dig, som Hyklerne gøre i Synagogerne og på Gaderne, for at
de kunne blive ærede af Menneskene; sandelig, siger jeg eder, de
have allerede fået deres Løn.
Men når du giver Almisse, da lad din venstre Hånd ikke vide,
hvad din højre gør, for at din Almisse kan være i Løndom, og
din Fader, som ser i Løndom, skal betale dig.

Her siges det at godhedsindustrien er den direkte vej til Helvede!

Hvis det var forfængelighed hos jøderne blev det til en kræftsygdom hos de
gerningsretfærdige og geskæftige kristne, som var kommet til at kede sig for
meget i den romerske velfærdsstat (i Hermas hyrdebog siges det endog at man
ikke må undersøge om modtageren er værdig og trængende)
http://en.wikipedia.org/wiki/Shepherd_of_Hermas

Den tidligste kristendom blev verdensreligion ved den mærkelige fascination
af selvopofrelse som de tidligste kristne var kendt for når de kastede sig
ind i gabet på den tids vilddyr i Colosseum.

Disse "barndomstraumer" var måske en interessant opgave for
godhedsindustrien at tage op

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 15:45

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis det var forfængelighed hos jøderne blev det til en kræftsygdom hos de

Godhedsindustrien bygger ganske rigtigt ikke kun på jobskabelse med
skatteydermidler
MEN OGSÅ PÅ leflen for den indre domstol og for gruppepresset,
hvorom jeg nedenfor har udvalgt nogle seje citater-om-forfængelighed

> [...]

> fascination af selvopofrelse som de tidligste kristne var kendt for når de
> kastede sig ind i gabet på den tids vilddyr i Colosseum.

FORFÆNGELIGHED er angst for at ligne sit
sande jeg. Nietzsche

ff< We talk little, when vanity does not make
us. La Rochefoucauld

Ff< Alle menneskelige organer bliver
på et tidspunkt trætte, blot ikke tungen. Konrad Adenauer

ff< Andres forfengelighet virker først motbydelig på oss, når
den kolliderer med vår egen. Nietzsche

ff< Dersom vi selv var ganske blottet for hovmod, ville vi ikke beklage os
over andres. La Rochefoucauld

Ff< Dr.Phil talkshow-værten "You would not care so much about
what people think about you, if you realized how seldom they do".

ff< Gennemsnitsmanden føler sig over gennemsnittet.
Ukendt

Ff< Henrik Quortrup fra Se&Hør skrev i Politiken "Det er helt
karakteristisk, at Dansk Folkeparti altid vil komme ud med færre stemmer i
meningsmålingerne end i virkleigtheden, FORDI FOLK IKKE TØR INDRØMME, at de
stemmer på dem. -

ff< Hvad der gør andre menneskers forfængelighed så uudholdelig for os,
det er at den sårer vor egen.Rochefoucauld

Ff< Hvis ingen følte en så aldeles overdreven interesse for sig
selv,
ville livet være så uinteressant, at ingen kunne holde det ud. Arthur
Schopenhauer

Ff< Indbildskhed er den største blandt smigrere. La Rochefoucauld

Ff< Indbildskhed er Guds gave til små mennesker.
Engelsk ordsprog

ff< Jeg takker dig, Gud, at jeg ikke er som andre mennesker.
Lucas18 11 - 14 Den, der ophøjer sig selv, skal ydmyges og omv

Ff< Man er for verden, hvad verden tror om en
HC Andersen

ff< Man er modtagelig for smiger, i samme grad, som man smigrer
sig selv. Paul Valéry

Ff< Man kan kun tilfredsstille sin forfængelighed ved at krænke
andres forfængelighed. Montesquieu

ff< Man vedgår sjælden en fejl uden at antyde dens sammenhæng med et
fortrin. Frithiof Brandt 1892-1964

ff< Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige
af bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab. Lukas11.39

ff< The day will come when everyone will be famous for fifteen
minutes. Andy Warhol

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-08 17:14

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Godhedsindustrien bygger ganske rigtigt ikke kun på jobskabelse med
> skatteydermidler

Det var dog en elskværdig beskrivelse af en industri der reelt fungerer som
rekrutteringbureau for udenlandske lejetropper der skal udslette
gammeldanskerne.

Ikke sært at bobleøkonomien lider skibbrud.

Men det kan måske være vanskeligt at finde ord så også mr etc også kan
forstå lidt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 19:01

> [...]
>
> Det var dog en elskværdig beskrivelse af en industri der reelt fungerer
> som rekrutteringbureau for udenlandske lejetropper der skal udslette

ENIG

> Ikke sært at bobleøkonomien lider skibbrud.
>
> Men det kan måske være vanskeligt at finde ord så også mr etc også kan
> forstå lidt.

Nazisme har intet med hitler at gøre og racisme har intet med race at gøre -
nysprog har erobret Danmark - lev med det

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 16:08

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

Denne mand fra Jordan er så psykotisk elleråndsvg at han nok kun får
behandlingsdom og hvis han så responderer godt på medicinen er han ude om en
måned

> igen svarer du ikke på det jeg skrev, typisk udenomssnak. Mit indlæg
> handlede ikke om pigen, men om dine egne selvmodsigelser. Du har altså
> ikke enpati til at forstå sagen,

Jeg tror ikke at nogen har dyb forsttåelse

At jeg bor blandt autonome er fordi jeg er født i kvarteret og holder af det

Fra : mr

Dato : 16-10-08 22:29

> [...]
>
> Jeg tror ikke at nogen har dyb forsttåelse
>
> At jeg bor blandt autonome er fordi jeg er født i kvarteret og holder af

aha, det gør så dig til en forfulgt stakkel og pigen til en velvillig slave
der var lykelig over at få tænderne slået ud?
Skal vi ha ondyt af dig og foragt for pigen?
Hvorfor skal vi kun lytte til araberens vidneudsagn og ikke pigens?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 05:12

> [...]
> Skal vi ha ondyt af dig og foragt for pigen?
> Hvorfor skal vi kun lytte til araberens vidneudsagn og ikke pigens?

der var klart fejl ved både jordaneren og hans danske selvudslettende
skolekæreste, som vi bør lytte til når hun forhåbentlig snart åbner munden.

Jeg tror ikke slavepigen var lykkelig for at miste tænderne men hun gjorde
det ikke muligt for politi at hindre det -

Aldrig har jeg søgt at blive staklet og at man skal have ondt af mig, for
trussel om tilhold giver ikke fysiske smerter - men indse at børnehavens
etik er ikke bedre end Hitlers - de forager sandhed og har kun egoistisk
bekvemmelighed og alle har vidst at jeg var ikke en trussel mod nogen børn,
selvom hysteriske forældre har hetzet i den retning.
En lærerig sag
Jeg berigede børns kedsommelige børnehavehverdag og gjorde hvad alle bør.
Jeg fik SLADDERLYVENDE fascister til at afsløre sig og mange pædagoger
skammer sig nu ved at have brugt politi som redskab i nabopjat som modne
mennesker havde klaret ved dialog

Fra : mr

Dato : 17-10-08 08:17

> [...]
> Jeg fik SLADDERLYVENDE fascister til at afsløre sig og mange pædagoger
> skammer sig nu ved at have brugt politi som redskab i nabopjat som modne

Men du har på intet tidspukt nævnt pigens udsagn, eller dem der vidner mod
jordaneren. Hvad med om du stillede samme krav til adres retssager som dine
egne ligegyldige?
Hitler var jo en flink og rar fyr, som kun lavede et par ligegyldige
småfejl. At Tysdkland blev total ødelagt under han periode var vel kun en
tilfældighed. Hvem var det der tabte krigen? Var det geniet Hitler?
Når du nævner din ligegyldige fortovssag flere gange dagligt kan det kun
være for at få kvindelig medlidenhed. Sagen er nævnt nok til at du må kunne
glemme den. Vær en mand og kom over den, hvis du kan.

Fra : mr

Dato : 18-10-08 06:08

> [...]
> være for at få kvindelig medlidenhed. Sagen er nævnt nok til at du må
> kunne glemme den. Vær en mand og kom over den, hvis du kan.

kom nu B o, vær med i debatten

Fra : mr

Dato : 19-10-08 15:10

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse