Dialog m børnehave Foto.
Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 14:23

Dialog m børnehave Foto.
Brevs indrømmelser gir mig stærk sag :

Chefen gav lov til at jeg sad som altid,

og da hun hørte rygte om

bukseløshed, udskød hun dialog derom ½ år, der blev til altid, så hun vidste
nok, at der ikke var et problem , kun forældreopdigt.

Ingen børn var kommet og havde grædt, at de fik mareridt - for det var en
100% løgn,og det har man fornemmet.

Det er uundskyldeligt, at børnehaven ikke går i dialog, når jeg ikke har
hemmelig telefonnummer og de har breve fra mig med nummeret

De er sindsyge med fobi mod dialog!

De tager foto af børnene med deres mobiltelefoner, når de kommer og går og
snakker om disse foto.

Hvis de mente, at mine timelange ophold "ofte" var bukseløse, så kunne de
have dokumenteret pr foto. At de ikke har det, er næsten bevis på
ondskabsfuld bevidst løgnagtighed.

Fra : mr

Dato : 15-10-08 18:56

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis de mente, at mine timelange ophold "ofte" var bukseløse, så kunne de
> have dokumenteret pr foto. At de ikke har det, er næsten bevis på

fantastisk meget tid du bruger på din pjatsag.

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 19:49

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> fantastisk meget tid du bruger på din pjatsag.
Hvis jeg var blevet beskyldt for at rende rundt foran en børnehave uden
bukser, ville jeg nok også bruge en del tid på det.

Ingen tvivl om at BW er en skør kugle, men den børnehaves opførsel er vist
heller ikke helt fin i kanten.

vv

Fra : mr

Dato : 15-10-08 22:00

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> bukser, ville jeg nok også bruge en del tid på det.
>
> Ingen tvivl om at BW er en skør kugle, men den børnehaves opførsel er vist

og vi kender den ene side af sagen, som til gengæld er helt blændende belyst
af bw, som har gentaget den i årevis, og selv kalder den en pjatsag.

Fra : mr

Dato : 16-10-08 06:23

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> fantastisk meget tid du bruger på din pjatsag.

og orker ikke debattere

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 11:24

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

Det pjattede er at politi ikke ignorerer børnehavens forargelse over mine
INTERNETSKRIVERIER som intetsteds berører børnehaveforhold.

Hvad har jeg flygtet fra at debattere ?

Fra : mr

Dato : 16-10-08 13:17

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det pjattede er at politi ikke ignorerer børnehavens forargelse over mine
> INTERNETSKRIVERIER som intetsteds berører børnehaveforhold.
>
> Hvad har jeg flygtet fra at debattere ?

i de fleste emner du har oprettet
mener du din pjatsag er vigtig nok til at blive nævntr her hver dag?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 22:45

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> i de fleste emner du har oprettet
> mener du din pjatsag er vigtig nok til at blive nævntr her hver dag?
Jeg varierer mig og håber at nogen kommer på et forsvar for børnehaven

Fra : mr

Dato : 17-10-08 08:18

> Jeg varierer mig og håber at nogen kommer på et forsvar for børnehaven

sagen er lieggyldig, ingen gider deltage. Det er kun dig der finder sagen
vældig interessant. Se om du ikke kan prøve at bruge tiden til noget mere
konstruktivt. Du er trods alt på offentlig forsørgelse

Fra : mr

Dato : 16-10-08 13:21

> [...]
>
> Det pjattede er at politi ikke ignorerer børnehavens forargelse over mine
> INTERNETSKRIVERIER som intetsteds berører børnehaveforhold.

Palin, anonyme vidner, sydhavnssag m.fl.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 22:48

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Palin, anonyme vidner, sydhavnssag m.fl.

Hvis du føler at jeg ikke har besvaret en pointe, så gentag pointen

Jeg har berørt alt mindst en gang, syns jeg. Gerne ring 35861000

Fra : mr

Dato : 17-10-08 08:21

> Hvis du føler at jeg ikke har besvaret en pointe, så gentag pointen
>
> Jeg har berørt alt mindst en gang, syns jeg. Gerne ring 35861000

Du vil ikke kommentere de dårlige meningsmålinger efter Palins gentagne
dumheder. Du er så forelsket i konen at du er forblændet. Alle andre kvinder
foragter dig, hvad får dig til at tro du har en chance med Palin?
McCain er en hæderlig mand, med rimelige evner. Men Palin har skræmt alle
andre en de mest religiøse væk. McCain taber og kan takke den løgnagtige
uvidende Palin.

Fra : mr

Dato : 18-10-08 06:08

> [...]
> andre en de mest religiøse væk. McCain taber og kan takke den løgnagtige

kom ind Bo

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 07:38

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> kom ind Bo

Jeg har skrevet at meningsmålinger er upålidelige

Fra : mr

Dato : 19-10-08 15:10

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har skrevet at meningsmålinger er upålidelige

ok, du mner at Palin vinder valget? Hun har ingen fejl? cool