/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ligestilling i domstole
Fra : Kim2000


Dato : 14-10-08 20:46

http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece

En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års betinget
fængsel.

Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op i den
nærmeste lygtepæl.



 
 
N_B_DK (14-10-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 14-10-08 21:02

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:48f4f711$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>
> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års
> betinget fængsel.


Ja hun var jo ensom, så hun er undskyldt.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


David Konrad (14-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 14-10-08 21:04

Kim2000 wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>
> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års
> betinget fængsel.
>
> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op
> i den nærmeste lygtepæl.

En dansk mand er netop blevet frikendt for at dyrke sex med en 13-årig,
fordi det ikke blev bevist, at han vidste hvor gamle (de) var, så det er
ikke sikkert som amen i kirken.



Jens Bruun (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 14-10-08 21:30

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:48f4fb26$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

> En dansk mand er netop blevet frikendt for at dyrke sex med en
> 13-årig, fordi det ikke blev bevist, at han vidste hvor gamle (de)
> var, så det er ikke sikkert som amen i kirken.

Læs nu, hvad Kim2000 skriver, og forhold dig til det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Volger Garfield (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Volger Garfield


Dato : 15-10-08 14:15

On Tue, 14 Oct 2008 22:29:58 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>> En dansk mand er netop blevet frikendt for at dyrke sex med en
>> 13-årig, fordi det ikke blev bevist, at han vidste hvor gamle (de)
>> var, så det er ikke sikkert som amen i kirken.
>
>Læs nu, hvad Kim2000 skriver, og forhold dig til det.

Den danske mand blev jo netop ikke klynget op i nærmeste træ - Kim R
Larsen har derfor (endnu engang) ikke helt ret i sit påstulat.
(Men bevares - Det kan da godt være at han ikke var 40)


Volger
- Uha av åh.

Tony (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 14-10-08 21:05


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:48f4f711$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>
> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års betinget
> fængsel.
>
> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op i
> den nærmeste lygtepæl.

Mænd og kvinder får aldrig ligestilling.

Osse iorden på dette område.

Havde selv samme oplevelse i den alder.
Bollede min klassekammerats mor,- men vi gik osse stille med dørene.
Havde sgu været synd, hvis den dejlige kvinde, skulle ha' været inde og
ruske, bare for at oplære en kronisk liderlig knægt i elskovens mysterier.

Tony



vvv (14-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 14-10-08 21:09


"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
news:48f4fb82$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:48f4f711$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>>
>> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års betinget
>> fængsel.
>>
>> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op i
>> den nærmeste lygtepæl.
>
> Mænd og kvinder får aldrig ligestilling.
>
> Osse iorden på dette område.
>
> Havde selv samme oplevelse i den alder.
> Bollede min klassekammerats mor,- men vi gik osse stille med dørene.
> Havde sgu været synd, hvis den dejlige kvinde, skulle ha' været inde og
> ruske, bare for at oplære en kronisk liderlig knægt i elskovens mysterier.

Det modsatte kunne vel også forkomme?

vv


Arne H. Wilstrup (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 14-10-08 21:27

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
news:48f4fc6b$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> news:48f4fb82$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>> news:48f4f711$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>>>
>>> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får
>>> 1 års betinget fængsel.
>>>
>>> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han
>>> klynget op i den nærmeste lygtepæl.
>>
>> Mænd og kvinder får aldrig ligestilling.
>>
>> Osse iorden på dette område.
>>
>> Havde selv samme oplevelse i den alder.
>> Bollede min klassekammerats mor,- men vi gik osse stille
>> med dørene.
>> Havde sgu været synd, hvis den dejlige kvinde, skulle ha'
>> været inde og ruske, bare for at oplære en kronisk liderlig
>> knægt i elskovens mysterier.
>
> Det modsatte kunne vel også forkomme?

Næ,da,hvor vil du hen? - piger er ikke liderlige. De er kyske
og pæne og tænker ikke på sådan noget snavs som de grimme mænd
gør. De tænker kun i børn og tøj og udseende, og tanker om sex
er noget der ligger dem fjernt.

Sådan tænker pæne piger ikke. Det kommer naturligt når de en
gang bliver gift. Og husk at manden har nogle utæmmelige
lyster som skal tilfredsstilles, men helst hos sin kone eller
hos offentlige fruentimmere. De er jo til for at hjælpe manden
til at beherske sine umættelige lyster.

En pige bliver først kønsmoden når hun er gift -det ved da
enhver, og så er det i øvrigt sådan at kvinder er mere
trofaste end mænd, der - som vi alle ved - er potentielle
voldtægtsforbrydere.

En pige der går i seng med en mand den første aften hun møder
ham, er en ludder - for sådan gør pæne piger ikke!

Og de skal jo også passe på at blive gravide for tidligt. Det
skal helst ske inden for ægteskabets trygge rammer. Der er
ikke noget så patetisk som en falden kvinde.

Næ, afholdenhed og kolde afvaskninger - det er hvad der skal
til. Og som et effektivt børnebegrænsningsmiddel skal kvinde
blot tænke på fædrelandet når hun er sammen med sin ægtemand,
for så bliver hun ikke gravid.

Hun skal også passe på med at kysse en mand, for det kan føre
til uønsket svangerskab.

Så når en mand har sex med en pige under 15, så skal han
naturligvis ind og ruske tremmer i lang tid, have "nosserne"
skåret af og tæves dagligt af medfangerne.

Skulle en kvinde finde på noget lignende, hvilket sker uhyre
sjældent, så kan det klares med en alvorlig samtale og
formaninger af en dommer så hun kan komme ind på dydens rette
vej. Men i særlige tilfælde skal hun hædres for at oplære en
kronisk liderlig knægt i elskovens mysterier. I disse særlige
tilfælde, hvor drengene helt klart lider under afholdenheden,
kan hun forbarme sig over ham og yde ham den
sygeplejerskegerning at hjælpe hans ubændige og ubærlige
mangel på et normalt sexliv (hvis han ikke er gift) ved at
tilbyde sig en enkelt gang for at han kan få afløb for sine
lyster på en naturlig facon. Dette skal betragtes som en
barmhjertighedsgerning.

En mand kan ikke tilbyde en ung pige det samme - for det er
noget svineri, og skal straffes hårdt - evt. med livstid, for
sådanne karle kan vi virkelig ikke have gående løs i vort
samfund.
Der må være en blonde.



Tony (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 14-10-08 22:02


"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:48f4fc6b$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> news:48f4fb82$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>> news:48f4f711$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>>>
>>> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års betinget
>>> fængsel.
>>>
>>> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op i
>>> den nærmeste lygtepæl.
>>
>> Mænd og kvinder får aldrig ligestilling.
>>
>> Osse iorden på dette område.
>>
>> Havde selv samme oplevelse i den alder.
>> Bollede min klassekammerats mor,- men vi gik osse stille med dørene.
>> Havde sgu været synd, hvis den dejlige kvinde, skulle ha' været inde og
>> ruske, bare for at oplære en kronisk liderlig knægt i elskovens
>> mysterier.
>
> Det modsatte kunne vel også forkomme?


Det gør det skam osse, i en masse tilfælde.

Problemerne opstår først, hvis det bliver opdaget.

Selvfølgelig har en mindreårrig tøs osse liderlige tanker og lyster,- ingen
forskel der.

Tony



Ukendt (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-10-08 21:10

Kim2000 wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>
> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års
> betinget fængsel.
>
> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op
> i den nærmeste lygtepæl.

Synd man ikke blev udsat for den slags overgreb som 14-årig. Det er jo
latterligt at kalde det sex-overgreb, og kvinden får vel også mest sin dom,
fordi hun tilbød kokain.

Den med lygtepælen, - en mand her i DK blev jo netop frikendt, selv om han
dyrkede sex med to 12-årige. Dommen bliver muligvis anket.






David Konrad (14-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 14-10-08 21:13

Knud Larsen wrote:

> Synd man ikke blev udsat for den slags overgreb som 14-årig. Det er jo
> latterligt at kalde det sex-overgreb, og kvinden får vel også mest
> sin dom, fordi hun tilbød kokain.

Netop!

> Den med lygtepælen, - en mand her i DK blev jo netop frikendt, selv
> om han dyrkede sex med to 12-årige. Dommen bliver muligvis anket.

OK, huskede dem som 13 og 14-årige.



Ukendt (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-10-08 21:14


"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
news:00b38a23$0$18053$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Kim2000 wrote:
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>>
>> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års
>> betinget fængsel.
>>
>> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op
>> i den nærmeste lygtepæl.
>
> Synd man ikke blev udsat for den slags overgreb som 14-årig. Det er jo
> latterligt at kalde det sex-overgreb, og kvinden får vel også mest sin
> dom, fordi hun tilbød kokain.
>
overgreb mod drenge har lige så alvorlige konsekvenser som overgreb mod
piger


vvv (14-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 14-10-08 21:17


"Peter K. Nielsen" <vilduhaminadressesåspørgmig> skrev i meddelelsen
news:48f4fd9c$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> news:00b38a23$0$18053$c3e8da3@news.astraweb.com...
>> Kim2000 wrote:
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>>>
>>> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års
>>> betinget fængsel.
>>>
>>> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op
>>> i den nærmeste lygtepæl.
>>
>> Synd man ikke blev udsat for den slags overgreb som 14-årig. Det er jo
>> latterligt at kalde det sex-overgreb, og kvinden får vel også mest sin
>> dom, fordi hun tilbød kokain.
>>
> overgreb mod drenge har lige så alvorlige konsekvenser som overgreb mod
> piger

Ja, så er spørgsmålet bare hvornår det er overgreb.

vv


Ukendt (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-10-08 21:22

vvv wrote:
> "Peter K. Nielsen" <vilduhaminadressesåspørgmig> skrev i meddelelsen
> news:48f4fd9c$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i
>> meddelelsen news:00b38a23$0$18053$c3e8da3@news.astraweb.com...
>>> Kim2000 wrote:
>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>>>>
>>>> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års
>>>> betinget fængsel.
>>>>
>>>> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget
>>>> op i den nærmeste lygtepæl.
>>>
>>> Synd man ikke blev udsat for den slags overgreb som 14-årig. Det er
>>> jo latterligt at kalde det sex-overgreb, og kvinden får vel også
>>> mest sin dom, fordi hun tilbød kokain.
>>>
>> overgreb mod drenge har lige så alvorlige konsekvenser som overgreb
>> mod piger
>
> Ja, så er spørgsmålet bare hvornår det er overgreb.

Præcis!





Jens Bruun (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 14-10-08 21:34

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:00b38d17$0$18038$c3e8da3@news.astraweb.com

>> Ja, så er spørgsmålet bare hvornår det er overgreb.
>
> Præcis!

Ifølge denne gruppes mange (ny)puritanere, er det pr. definition et
overgreb, når der er tale om en person under 15, der dyrker sex med en
person over 15.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Erling Hansen (16-10-2008)
Kommentar
Fra : Erling Hansen


Dato : 16-10-08 10:05

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:00b38d17$0$18038$c3e8da3@news.astraweb.com
>
> >> Ja, så er spørgsmålet bare hvornår det er overgreb.
> >
> > Præcis!
>
> Ifølge denne gruppes mange (ny)puritanere, er det pr. definition et
> overgreb, når der er tale om en person under 15, der dyrker sex med en
> person over 15.

Det var helt vidunderligt at være 13 (næsten14) da mors dejlige kollega
'forgreb' sig på mig. Jeg har absolut ikke taget skade af de 6 dejlige
måneder, men jeg skal da ikke forsværge hvis det havde varet et par
måneder længere

Arne H. Wilstrup (16-10-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 16-10-08 10:44

"Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i meddelelsen
news:1iowhax.1dzmvrqufxda8N%preeh-dh@mail.dkspree...
> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i
>> en
>> meddelelse news:00b38d17$0$18038$c3e8da3@news.astraweb.com
>>
>> >> Ja, så er spørgsmålet bare hvornår det er overgreb.
>> >
>> > Præcis!
>>
>> Ifølge denne gruppes mange (ny)puritanere, er det pr.
>> definition et
>> overgreb, når der er tale om en person under 15, der dyrker
>> sex med en
>> person over 15.
>
> Det var helt vidunderligt at være 13 (næsten14) da mors
> dejlige kollega
> 'forgreb' sig på mig. Jeg har absolut ikke taget skade af de
> 6 dejlige
> måneder, men jeg skal da ikke forsværge hvis det havde varet
> et par
> måneder længere

Vi må nok skelne mellem "overgreb" i lovens forstand og
"overgreb" i psykologisk forstand.
Det er overgreb i lovens forstand når vi taler om sexuel
omgang med et barn under 15 år her i landet.

Det er ikke nødvendigvis det samme som at det er et "overgreb"
i psykologisk forstand når det sker i ovenstående tilfælde.
Fx vil jeg have svært ved at indse at det er et overgreb, når
begge parter selv er indforstået, at aldersforskellen mellem
dem er ringe, fx at den ene er 14 år og den anden er 16 år.
Men det kan det være. Derfor mener jeg at den sexuelle
lavalder skal afskaffes til fordel for en mere individuel
retsbedømmelse om hvorvidt der er tale om overgreb eller ej.




David Konrad (14-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 14-10-08 22:32

Peter K. Nielsen wrote:

> overgreb mod drenge har lige så alvorlige konsekvenser som overgreb
> mod piger

Ja, hvis det er et overgreb. Men en 14-årig der scorer sin lærer ser det vel
nærmest som at have vundet i lotteriet.



@ (15-10-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 15-10-08 19:13

On Tue, 14 Oct 2008 23:31:52 +0200, "David Konrad" <dadk@webspeed.dk>
wrote:

>Peter K. Nielsen wrote:
>
>> overgreb mod drenge har lige så alvorlige konsekvenser som overgreb
>> mod piger
>
>Ja, hvis det er et overgreb. Men en 14-årig der scorer sin lærer ser det vel
>nærmest som at have vundet i lotteriet.
>

jaså


så skulle du have set min kvindelige tysklærer


et sådant lotteri villle jeg helst være foruden


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Kim2000 (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 15-10-08 19:29


"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:48f50fc9$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Peter K. Nielsen wrote:
>
>> overgreb mod drenge har lige så alvorlige konsekvenser som overgreb
>> mod piger
>
> Ja, hvis det er et overgreb. Men en 14-årig der scorer sin lærer ser det
> vel nærmest som at have vundet i lotteriet.
>

Så du mener mine 7 og 8.klasses elever skulle gå rundt og drømme om at dyrke
sex med mig? Det tvivler jeg altså ærlig talt på



David Konrad (15-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 15-10-08 20:07

Kim2000 wrote:

>> Ja, hvis det er et overgreb. Men en 14-årig der scorer sin lærer ser
>> det vel nærmest som at have vundet i lotteriet.
>>
>
> Så du mener mine 7 og 8.klasses elever skulle gå rundt og drømme om
> at dyrke sex med mig? Det tvivler jeg altså ærlig talt på

Ork. Jeg kan da huske, hvordan pigerne altid gik og var småforelskede i
lærerne - så hvorfor heller ikke dig? Du er sikkert en rollemodel som de
unge piger skiftevis går og hader eller synes er "sød", sådan på et
modeplan. Du kunne sikkert også "score", men det ville være et både etisk
problem, lærermæssigt, og moralsk problem rent menneskeligt. Jeg forstår
ikke dem, der giver efter, for så unge piger - de kan jo ikke så meget.

Derimod synes jeg det ser lidt anderledes ud med en lærerinde. Det er
naturligvis ét eller andet sted det samme, men for drenge vil det primært
være en positiv erfaring. For dem vil der heller ikke være så mange følelser
involveret.



vvv (15-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 15-10-08 20:27


"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:48f63f62$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> Kim2000 wrote:

> Derimod synes jeg det ser lidt anderledes ud med en lærerinde. Det er
> naturligvis ét eller andet sted det samme, men for drenge vil det primært
> være en positiv erfaring. For dem vil der heller ikke være så mange
> følelser involveret.
>

Det var dog en gang gammeldags patriarkalsk bavl..

Hvis man endlig skulle argumentere for en forskel kunne det ligesågodt være
at det ikke er så slemt med piger da de ofte er mere modne i den alder.

Det er jo som udgangspunkt altid forkert af en lærer at have sex med en
elev, uanset køn, da man ikke kan vide sig sikker på om læreren har brugt
sin autoritet til at opnå sex, dermed dog ikke sagt at det altid er sådan.

Jeg tror ikke der er nogen tvivl om at det kan være trumatiserende for unge
mennesker at have sex med en der er meget ældre end dem selv, men derfor
skal man jo ikke tro at det ALTID er det. Der er utvivlsomt også masser af
gode oplevelser imellem. Og så gælder det om at kende forskel på det man
fortryder lidt bagefter og det der er trumatiserende. Så længe det er 100%
frivilligt tvivler jeg på at de tager så meget skade uanset hvad køn de er
(her taler jeg om kønsmodne unge mennesker, ikke små børn).

vv







David Konrad (15-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 15-10-08 23:38

vvv wrote:
(....)
> Jeg tror ikke der er nogen tvivl om at det kan være trumatiserende
> for unge mennesker at have sex med en der er meget ældre end dem
> selv, men derfor skal man jo ikke tro at det ALTID er det. Der er
> utvivlsomt også masser af gode oplevelser imellem. Og så gælder det
> om at kende forskel på det man fortryder lidt bagefter og det der er
> trumatiserende. Så længe det er 100% frivilligt tvivler jeg på at de
> tager så meget skade uanset hvad køn de er (her taler jeg om
> kønsmodne unge mennesker, ikke små børn).

Du har ret. Jeg er heller ikke så meget inde i sagerne.

PS : Hvordan kan det være, at du staver, laver pauser og tegnsætter 100%
præcis som mig? Hvem er du? Det er næsten rystende at se, at selv der hvor
det faktisk er grammatisk forkert at sætte komma, men hvor jeg ville vælge
ikke at gøre det, gør du det heller ikke. Det samme gælder stavemåder osv.
Det er meget mærkeligt at læse indlæg fra anden hånd, man i princippet selv
kunne have formuleret.

Kom ud af busken, vvv - hvem er du?



Arne H. Wilstrup (16-10-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 16-10-08 09:45

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:48f670e0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> vvv wrote:
> (....)
>> Jeg tror ikke der er nogen tvivl om at det kan være
>> trumatiserende
>> for unge mennesker at have sex med en der er meget ældre
>> end dem
>> selv, men derfor skal man jo ikke tro at det ALTID er det.
>> Der er
>> utvivlsomt også masser af gode oplevelser imellem. Og så
>> gælder det
>> om at kende forskel på det man fortryder lidt bagefter og
>> det der er
>> trumatiserende. Så længe det er 100% frivilligt tvivler jeg
>> på at de
>> tager så meget skade uanset hvad køn de er (her taler jeg
>> om
>> kønsmodne unge mennesker, ikke små børn).
>
> Du har ret. Jeg er heller ikke så meget inde i sagerne.
>
> PS : Hvordan kan det være, at du staver, laver pauser og
> tegnsætter 100% præcis som mig? Hvem er du? Det er næsten
> rystende at se, at selv der hvor det faktisk er grammatisk
> forkert at sætte komma, men hvor jeg ville vælge ikke at
> gøre det, gør du det heller ikke. Det samme gælder
> stavemåder osv. Det er meget mærkeligt at læse indlæg fra
> anden hånd, man i princippet selv kunne have formuleret.
>
> Kom ud af busken, vvv - hvem er du?

Det er dig selv - du er blevet skizofren
(personlighedsspaltet), men dit alter ego er blot mere
fornuftig og begavet end dig



David Konrad (17-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 17-10-08 19:15

Arne H. Wilstrup wrote:

>> PS : Hvordan kan det være, at du staver, laver pauser og
>> tegnsætter 100% præcis som mig? Hvem er du? Det er næsten
>> rystende at se, at selv der hvor det faktisk er grammatisk
>> forkert at sætte komma, men hvor jeg ville vælge ikke at
>> gøre det, gør du det heller ikke. Det samme gælder
>> stavemåder osv. Det er meget mærkeligt at læse indlæg fra
>> anden hånd, man i princippet selv kunne have formuleret.
>>
>> Kom ud af busken, vvv - hvem er du?
>
> Det er dig selv - du er blevet skizofren
> (personlighedsspaltet), men dit alter ego er blot mere
> fornuftig og begavet end dig

Ah - ingen "Fantasten" i dette...



Arne H. Wilstrup (18-10-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 18-10-08 10:36

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:48f8d63f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Arne H. Wilstrup wrote:
>
>>> PS : Hvordan kan det være, at du staver, laver pauser og
>>> tegnsætter 100% præcis som mig? Hvem er du? Det er næsten
>>> rystende at se, at selv der hvor det faktisk er grammatisk
>>> forkert at sætte komma, men hvor jeg ville vælge ikke at
>>> gøre det, gør du det heller ikke. Det samme gælder
>>> stavemåder osv. Det er meget mærkeligt at læse indlæg fra
>>> anden hånd, man i princippet selv kunne have formuleret.
>>>
>>> Kom ud af busken, vvv - hvem er du?
>>
>> Det er dig selv - du er blevet skizofren
>> (personlighedsspaltet), men dit alter ego er blot mere
>> fornuftig og begavet end dig
>
> Ah - ingen "Fantasten" i dette...


Hvem er Fantasten?



David Konrad (19-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 19-10-08 03:45

Arne H. Wilstrup wrote:

>>> Det er dig selv - du er blevet skizofren
>>> (personlighedsspaltet), men dit alter ego er blot mere
>>> fornuftig og begavet end dig
>>
>> Ah - ingen "Fantasten" i dette...
>
>
> Hvem er Fantasten?

Synes du selv det er morsomt? Du blev knaldet i at skrive indlæg under falsk
navn, og du benægtede. Du benægtede fortsat efter det kunne bevises,
teknisk, at alle indlæggene kom fra dig.

Så enten skrev en anden fra din computer under pseudonymet "Fantasten",
eller også lyver du, eller også er du skizofren, og lider af
personlighedsspaltning.

Pick yuor choice.



Jens Bruun (19-10-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 19-10-08 14:47

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:48fa9f27$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

> Så enten skrev en anden fra din computer under pseudonymet
> "Fantasten", eller også lyver du, eller også er du skizofren, og
> lider af personlighedsspaltning.
>
> Pick yuor choice.

Det ene udelukker ikke det andet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



vvv (16-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 16-10-08 18:01


"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:48f670e0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...

>
> PS : Hvordan kan det være, at du staver, laver pauser og tegnsætter 100%
> præcis som mig? Hvem er du? Det er næsten rystende at se, at selv der hvor
> det faktisk er grammatisk forkert at sætte komma, men hvor jeg ville
> vælge ikke at gøre det, gør du det heller ikke. Det samme gælder
> stavemåder osv. Det er meget mærkeligt at læse indlæg fra anden hånd, man
> i princippet selv kunne have formuleret.

Ja, nu du siger det er det egenligt spøjst, vi har meget samme måde at
udtrykke os på, med indskudte sætninger, tankestreger og hvad ved jeg.
Hvorfor ved jeg ikke, men måske vi er nogenlunde lige gamle? Jeg er sidst i
tredieverne. Eller måske oven i købet fra samme landsdel? Selv er jeg
opvokset nord for København, og har boet mange år i København siden.

vv


Bo Warming (16-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 16-10-08 22:26


"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:48f77355$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> news:48f670e0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>
>> PS : Hvordan kan det være, at du staver, laver pauser og tegnsætter 100%
>> præcis som mig? Hvem er du? Det er næsten rystende at se, at selv der
>> hvor det faktisk er grammatisk forkert at sætte komma, men hvor jeg
>> ville vælge ikke at gøre det, gør du det heller ikke. Det samme gælder
>> stavemåder osv. Det er meget mærkeligt at læse indlæg fra anden hånd, man
>> i princippet selv kunne have formuleret.
>
> Ja, nu du siger det er det egenligt spøjst, vi har meget samme måde at
> udtrykke os på, med indskudte sætninger, tankestreger og hvad ved jeg.
> Hvorfor ved jeg ikke, men måske vi er nogenlunde lige gamle? Jeg er sidst
> i tredieverne. Eller måske oven i købet fra samme landsdel? Selv er jeg
> opvokset nord for København, og har boet mange år i København siden.

I skriver begge behageligt korrekt, stor ros.
Jeg sætter en ære i at sjuske lidt når det ikke går ud over forståelighed
Korrekturlæsning bør fange de fleste slåfejl, men ikke nødvendigvis over 90%



David Konrad (17-10-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 17-10-08 19:15

vvv wrote:

>> PS : Hvordan kan det være, at du staver, laver pauser og tegnsætter
>> 100% præcis som mig? Hvem er du? Det er næsten rystende at se, at
>> selv der hvor det faktisk er grammatisk forkert at sætte komma, men
>> hvor jeg ville vælge ikke at gøre det, gør du det heller ikke. Det
>> samme gælder stavemåder osv. Det er meget mærkeligt at læse indlæg
>> fra anden hånd, man i princippet selv kunne have formuleret.
>
> Ja, nu du siger det er det egenligt spøjst, vi har meget samme måde at
> udtrykke os på, med indskudte sætninger, tankestreger og hvad ved jeg.
> Hvorfor ved jeg ikke, men måske vi er nogenlunde lige gamle? Jeg er
> sidst i tredieverne. Eller måske oven i købet fra samme landsdel?
> Selv er jeg opvokset nord for København, og har boet mange år i
> København siden.

Tja - du har nok ret det har noget med dette at gøre (kan så også dårligt
være andet) - slutningen af 30'erne, født på Frederiksberg, men vokset op på
Bornholm. Det slog mig bare temmelig kraftigt, for det er jo ikke et enkelt
indlæg vi taler om, hvor der tilfældigvis er påfaldende ligheder.

mvh
david



Bo Warming (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 15-10-08 22:56

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:48f63f62$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> Kim2000 wrote:
>
>>> Ja, hvis det er et overgreb. Men en 14-årig der scorer sin lærer ser
>>> det vel nærmest som at have vundet i lotteriet.
>>>
>>
>> Så du mener mine 7 og 8.klasses elever skulle gå rundt og drømme om
>> at dyrke sex med mig? Det tvivler jeg altså ærlig talt på
>
> Ork. Jeg kan da huske, hvordan pigerne altid gik og var småforelskede i
> lærerne - så hvorfor heller ikke dig? Du er sikkert en rollemodel som de
> unge piger skiftevis går og hader eller synes er "sød", sådan på et
> modeplan. Du kunne sikkert også "score", men det ville være et både etisk
> problem, lærermæssigt, og moralsk problem rent menneskeligt. Jeg forstår
> ikke dem, der giver efter, for så unge piger - de kan jo ikke så meget.
>
> Derimod synes jeg det ser lidt anderledes ud med en lærerinde. Det er
> naturligvis ét eller andet sted det samme, men for drenge vil det primært
> være en positiv erfaring. For dem vil der heller ikke være så mange
> følelser involveret.

At skore og at smile til gør ikke politisk forskel her
Det er privatsag.
Domstoles ligestilling - er den kritisabel her ?>



vvv (14-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 14-10-08 21:15


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:48f4f711$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>
> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års betinget
> fængsel.
>
> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op i
> den nærmeste lygtepæl.
Ja, det er hykleri på højt plan.

vv


Lyrik (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 14-10-08 21:54

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
news:48f4fdd6$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:48f4f711$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1070116.ece
>>
>> En 40-årige KVINDE dyrker sex med en 14-årig dreng og får 1 års betinget
>> fængsel.
>>
>> Havde en 40-årig mand dyrket sex med 14-årig pige, var han klynget op i
>> den nærmeste lygtepæl.
> Ja, det er hykleri på højt plan.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg er målløs!
Nu har danskerne hidset hinanden op til vanvid over pædofile tilbøjeligheder
i cirka de sidste 23 år, hvor hver dag har været et orgie i beskrivelser af
sex med mindreårige som voldtægt og overgreb der skal straffes strænge
fængselsstraffe og hvor håbet altid har været at stærke fanger ville aflive
"svinet" i fængslet!

Man kan sige at pludselig nuanceret skelnen ovenpå dette "pædoguf-orgie"- må
være hykleri på højt plan efter skrigene om guillotine, hængning, bål og
brand!

Men nu!-Skal hysteriet så nedtones! Nu efter kun 23 år!

Hilsen
Jens


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408590
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste