A-bombe-SAMLESÆT værre end kuffertbombe
Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 09:14

A-bombe-SAMLESÆT værre end kuffertbombe

Det vides ikke, om mini-a-bomber med overtryk, der formindsker kritisk
masse, er driftsikre og tilgængelige for terrorister.

Værre er nok en stor klodset abombe, som er splittet i snese af dele og
nogle er lagt forinden i bunden af Parken ved en stor landskamp og resten af
fissionsmaterialet kommer dertil under kampen og så afpresses vi for at
redde 40000 liv, Fx afleverer vi alle koder vedr vort forsvar.

Mon Parken eller Hovedbanegaarden har en billig geigertæller, som føres
rundt rutinemæssigt , og afslører, hvis pludselig dele til abombe er på
nippet til at være på plads til eksplosion?

Nørrebroggade var tidligere charmerende og tætbefolket, men affolkes nu, for
uden biler, intet liv

Så min risiko for at rammes af selvmordsbombe, er faldet. Nørreport Metro i
myldretid er et godt mål. Hvor skulle HA ramme muslimer, mens de var tæt i
tæt - fredags-moske?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-10-08 11:29

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rundt rutinemæssigt , og afslører, hvis pludselig dele til abombe er på
> nippet til at være på plads til eksplosion?

Set med terrormuslimens onde jihad-øjne vil fissilt U-239 (plutonium) nok
have den bedste virkning hvis radioaktiviteten bliver spredt med
konventionelt sprængstof fra selvmordsfly i stor højde over Kbh.

Hans brødre, fætre etc kan måske nå at flygte hjem igen, men danskerne har
ingen steder at tage hen og må indånde skidtet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 12:34

> [...]
>
> Hans brødre, fætre etc kan måske nå at flygte hjem igen, men danskerne har
> ingen steder at tage hen og må indånde skidtet.

Hvis neddrys af plutonium blot kræver bortrejse så skal danskere låne lidt
Canada et par år og muslimer skal tvinges til at blive boende i DK i skidtet

Mange kan overleve med strålesyge af en vis grad - se hvor godt dyrene
trives ved Tjernobyl - mennesker er ikke så meget mere sårbare

Straf kollektivt og lad muslimer være forsøgskaniner mht om stedet er blevet
farefri