Gellerup ønsker ikke dansk tilstedeværelse
Fra : Jens Bruun

Dato : 13-10-08 21:20

Og vi er nogen, der ikke ønsker Gellerups tilstedeværelse i Danmark. Hvorfor
ikke sætte en mur op omkring boligområdet? Det vil da være en ren win-win
situation for begge parter.

Jeg er sikker på, de er meget bedre til at slukke deres egne brande og
bekæmpe deres egen kriminalitet. Ingen grund til at blande os vantro svin
ind i det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mohammad Islam

Dato : 13-10-08 21:35

> [...]
>
> Jeg er sikker på, de er meget bedre til at slukke deres egne brande og
> bekæmpe deres egen kriminalitet. Ingen grund til at blande os vantro svin

Nej vi ønsker ikke vores område besudlet af et Danskesvin nå nej jeg mente
nazisvin som dig

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-10-08 21:43

"Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i en meddelelse

From: "Mohammad Islam" <Islam@is.ok>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Gellerup ønsker ikke dansk tilstedeværelse
Date: Mon, 13 Oct 2008 22:34:56 +0200

Flot, din personlighedsforstyrrede stakkel:

http://news.frostbyte.dk/host/232058

Og fra en IP, hvor du er mere aktiv:

http://news.frostbyte.dk/host/1493

Og et par stykker fra Aioe.org, hvor du er meget aktiv, og hvor du
beskæftiger dig med dine ynglingsemner:

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian Aioe

Dato : 14-10-08 10:11

> "Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i en meddelelse
> news:48f3b0ff$0$90271$14726298@news.sunsite.dk Path:
> border1.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed101.

<snip> en masse lort fra Jens Bruun.

Jens skrev på News:dk.jura:
Jeg er netop kommet hjem fra en forretningsrejse, og finder - til min store
forbavselse - et brev fra politiet, hvor jeg indkaldes til møde, da nogen
angiveligt har anmeldt mig for "trusler på internettet", som det lidt
kluntet skrives.

senere i samme tråd skriver: Ejvind Kruse

Problemet for Jens Erik Bruun er jo, at denne mand som han nu har
truet med at slå ihjel, besøgte han sidste sommer for en kammeratlig
samtale, mon ikke det er derfor truslerne tages endog meget seriøst
af politiet ?

--
Ejvind Kruse

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-08 10:36

"Christian Aioe" <christian@hotmail.com> skrev i en meddelelse

From: "Christian Aioe" <christian@hotmail.com>
Newsgroups: dk.politik
Date: Tue, 14 Oct 2008 11:10:31 +0200

Havde du ikke plonket mig, "Poul Nielsen", "Peter", "PN", "Mohammad Islam",
"Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "
Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson",
"Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", "Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg", "Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe" og
hvad ved jeg?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 01:53

> [...]
> truet med at slå ihjel, besøgte han sidste sommer for en kammeratlig
> samtale, mon ikke det er derfor truslerne tages endog meget seriøst

Trusler på Usenet er vist aldrig blevet realiret

Politi bør ignorere

Folk lover at møde op

Giver ikke telefonnummer og møder aldrig op.. Politi bør blive ved at
ignorere usenet

Jeg dømtes for §266b-racisme , men burde have benægtet at det var mig der
havde skrevet det

Anden gang jeg sigtedes, benægtede jeg at være skribent og så frafaldt de

Politiet har for god tid

Fra : Egon Stich

Dato : 14-10-08 12:07

"Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i en meddelelse

> Nej vi ønsker ikke vores område besudlet af et Danskesvin nå nej jeg mente
> nazisvin som dig

"Vores område"?

Hvad har I givet for det?

Egon

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-08 12:27

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> "Vores område"?
>
> Hvad har I givet for det?

"Mohammad Islam" har vist ikke givet noget for noget som helst. Som modtager
af overførselsindkomst med en voldom personlighedsforstyrrelse, er der nok
ikke meget at rutte med.

Vor ven plejer at skriver under navne som f.eks. "Poul Nielsen", "Peter",
[...]
Aioe" osv.

Her er lidt yderligere infor om staklen:

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : David Konrad

Dato : 13-10-08 21:46

Jens Bruun wrote:
> Og vi er nogen, der ikke ønsker Gellerups tilstedeværelse i Danmark.
> Hvorfor ikke sætte en mur op omkring boligområdet? Det vil da være en
> ren win-win situation for begge parter.

Næh, det skal da rives ned, som man gør i Frankrig. Hellere i dag end i
morgen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-10-08 21:48

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, det skal da rives ned, som man gør i Frankrig. Hellere i dag end
> i morgen.

Og hvor vil du efterfølgende parkere proble***... øhhh beboerne?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : David Konrad

Dato : 13-10-08 21:53

Jens Bruun wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvor vil du efterfølgende parkere proble***... øhhh beboerne?

Det ER beboerne der er problemet - hvad ellers? Sprede dem ud i nye
bebyggelser. Problemet med Gellerup og andre steder - hvem husker ikke
debatten om kirken der måtte ansætte muslimske "vagter" - er jo, at
tusindvis fjernkulturelle er blokket sammen på et lille område, hvor de så
over en generation har fået lov til at udvikle sig til en stat i staten, med
egen kultur, retsvæsen, værdier, straffemetoder osv, og nu aætså indenfor de
senere år også aktivt er begyndt at bekæmpe det omgivende samfund.

Fra : @

Dato : 14-10-08 19:36

On Mon, 13 Oct 2008 22:47:55 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Og hvor vil du efterfølgende parkere proble***... øhhh beboerne?

Medina eller Mekka vil da være selvskrevne som nye opholdssteder

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 17-10-08 10:46

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvor vil du efterfølgende parkere proble***... øhhh beboerne?

Grønland - Hvis man kan ikke udvise Danske statsborgere kan man vel flytte
dem et sted hen hvor problemet minimerer sig selv.

Fra : Tony

Dato : 13-10-08 22:43

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, det skal da rives ned, som man gør i Frankrig. Hellere i dag end i
> morgen.

Næh, de skal smide de familier ud, som ikke har styr på deres unger, og
genhuse dem langt ude på landet i saneringsmodne ejendomme.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 01:55

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, de skal smide de familier ud, som ikke har styr på deres unger, og
> genhuse dem langt ude på landet i saneringsmodne ejendomme.

1. Antallet af utilpasselige muslimer vurderes
2. et egnet genhusningsområde afspærres med pigtråd og landminer
3. Da politiet har spillet fallit kommer hærens køretøjer og beordrer
muslimerne op at marchere fx til Sydfalster, hvis det er hvor deres ny
boliger er.
4. Det afspærrede område har en brønd og de nødvendige fødevarer nedkastes
pr helikopter og hvis nogen vil udrejse til mellemøstligt hjemland eller til
et indvandrerland som Argentina, så hjækpes de til det.De får et par
telefonnumre at ringe til herom.
Men i Argentina skal man så, før man kan høste
5. De nedstammer fra flygninge som vi har reddet fra dødsstraf og tortur, så
de står stadiig i taknemlighedsgæld til os

Fra : El Trabajador

Dato : 14-10-08 06:12

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 5. De nedstammer fra flygninge som vi har reddet fra dødsstraf og
> tortur, så de står stadiig i taknemlighedsgæld til os

De nedstammer fra "flygtninge", som det er lykkedes at bilde vore
myndigheder ind, at de var forfulgte i deres hjemlande.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 06:24

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De nedstammer fra "flygtninge", som det er lykkedes at bilde vore
> myndigheder ind, at de var forfulgte i deres hjemlande.

Såkaldte flygtninge henvendte sig til et rejsekontor i Istanbul og fik at
vide hvordan sociallovgivningen var i de europæiske lande og hvor de bedst
kunne føre hellig krig ved at kalde sig "flygtning"

Næppe een af dem har været tortureret eller truet af henrettelse

Fra : H. Jensen

Dato : 14-10-08 07:33

> [...]
>
> De nedstammer fra "flygtninge", som det er lykkedes at bilde vore
> myndigheder ind, at de var forfulgte i deres hjemlande.

Korrekt. Hvis der virkelig var noget som hed forfølgelse, så skulle du se
Danskere søge asyl i udlandet.

Her til morgen stod fotovognen parkeret til gene for cyklister og gående ved
biografen i Stenløse. Det er ægte forfølgelse fra et centralregime i
modsætning til alle de tudemarier fra Irak, Rohdesia, Sudan eller hvor at de
måtte komme fra.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 07:45

"H. Jensen" <meditationinlet@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Korrekt. Hvis der virkelig var noget som hed forfølgelse, så skulle du se
> Danskere søge asyl i udlandet.

Der var mange udvandringer for 5 år siden. Er der stadig det ? Man skal have
råd til at bosætte sig i et andet land, men mange er forgældede. Får vi en
selvmordsbølge når danskere fatter Islams ny magt her ?

> [...]
> biografen i Stenløse. Det er ægte forfølgelse fra et centralregime i
> modsætning til alle de tudemarier fra Irak, Rohdesia, Sudan eller hvor at

Forfølgelse er primært forsøg på legemsbeskadigelse, frihedsberøvelse,
tyveri og snyd der fattiggør

Lad os tale dansk uden misforståelser og forvirrende humor.

Iøvrigt nævner du Rhodesia - det land eksisterer ikke nu.Og vi har ikke
mange invasionister fra Sudan

Fra : H. Jensen

Dato : 14-10-08 08:49

> [...]
> råd til at bosætte sig i et andet land, men mange er forgældede. Får vi en
> selvmordsbølge når danskere fatter Islams ny magt her ?

Kun hvis det kan arrangeres så livsforsikringen dækker. Der skal trods være
noget til ungerne. Men ellers har du ret. Nu hvor at efterlønnen er beskåret
og hver eneste dag byder på undertrykkelse når folk ikke engang må færdes
frit på gaderne i den hastighed de har lyst til, så er der ikke meget at stå
op for.

> Forfølgelse er primært forsøg på legemsbeskadigelse, frihedsberøvelse,
> tyveri og snyd der fattiggør

De psykiske skader af at være holdt nede er bestemt også legemsbeskadigelse.

> Lad os tale dansk uden misforståelser og forvirrende humor.
>
> Iøvrigt nævner du Rhodesia - det land eksisterer ikke nu.Og vi har ikke
> mange invasionister fra Sudan

Det er korrekt at der slet ikke er noget land mere på den placering siden at
befolkningen selv vedtog at de gerne vil være foruden styring af deres eget
land. Rhodesia er derfor det seneste navn for området. Folk fra Sudan er vi
ikke så overrendt af. Det erkender jeg. Der er selvfølgelig flere fra
Italiensk Somaliland.

Fra : hanzen

Dato : 14-10-08 09:45

> [...]
>
> De nedstammer fra "flygtninge", som det er lykkedes at bilde vore
> myndigheder ind, at de var forfulgte i deres hjemlande.

De var måske også forfulgte.
Og man begynder at forstå hvorfor.
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 14-10-08 19:39

On Mon, 13 Oct 2008 23:42:57 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Næh, de skal smide de familier ud, som ikke har styr på deres unger, og
>genhuse dem langt ude på landet i saneringsmodne ejendomme.

nej fanme nej

vi vil HELLER IKKE have det menneskelige affald

de skal selvfølgelig genhuses som naboer til S - SF - EL og RadV.
politikere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : C. Overgaard

Dato : 13-10-08 22:51

On 13 Okt., 22:20, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg er sikker på, de er meget bedre til at slukke deres egne brande og
> bekæmpe deres egen kriminalitet. Ingen grund til at blande os vantro svin

For Gellerup og alle andre truede områder gælder det, at der skal
primært 3 ting til:

1) Udvalgte unge under 15 skal have et tilbud om at lege med ild et
andet sted: http://www.retsreformnu.dk/hjaelpekorps.htm

Hvis de gennemfører opholdet, så er der kontanter.

2) De hjemmegående forældre, som blot hænger og har ondt af sig selv
skal tvangsaktiveres til at patruljere deres område mod betaling. De
skal have noget undervisning i selvforsvar mod deres egne børn
suppleret med coaching i at forny deres syn på forælderrollen med 200
år: http://retsreformnu.blogspot.com/2008/09/det-er-ikke-godt-nok.html

Samfundet giver dem stikstikker vest, samt digitalkamera. Deres opgave
er derefter at holde ro og orden, så de "slemme" rigtige betjente ikke
forstyrer ro og orden i kvarteret. Når de holder deres unger tilbage,
så skal de trække dem hen til et sted, hvor at ungerne kan møde
konsekvens istedet for blot at få en løftet pegefinger, hvilket
bringer mig til sidste forslag:

3) De artige teenagere skal forholde sig til de uvorne ungers
handlinger og via samtale men ikke mindst udmåling af konsekvens i
forhold til de handlinger som er begået, medvirke til at lære de
uvorne unger at samfundet er nød til at have regler:
http://www.retsreformnu.dk/ungdomsdomstolen.htm

Vi har ikke brug for Sharia-domstole. Vi har brug for en generel
indlæring overfor alle de unge, som skal forestille sig at være dem,
som skal drive samfundet, når vi andre sidder med ble på nede på
plejehjemmet.

Hvis de ikke selv hjælper til ved at voksne i området går ind og er
med til at styre ungerne, så er muren eneste alternativ.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-10-08 08:09

Hvilken berettigelse har overskriften i denne tråd?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 08:40

> Hvilken berettigelse har overskriften i denne tråd?

Politiet tør ikke komme i bydelen og muslimerne brænder institutioner ned

http://jp.peytz.dk/g.php?534236-4812333-e861dfe3-http%3A%2F%2Fjp.dk%2Findland%2Faar%2Farticle1485079.ece

Muslimleder ser løsning i at muslim-13-årige styrer selv uden
politiindblanding

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-08 09:33

> Hvilken berettigelse har overskriften i denne tråd?

Et interview med bandeleder og forældre fra området kombineret med de
faktiske forhold, hvor politi og brandvæsen ikke kan udføre deres arbejde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-10-08 09:37

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et interview med bandeleder og forældre fra området

Så disse konkrete menneskers udtalelser og holdninger er altså blevet taget
til indtægt for, hvad alle udlændinge i området mener.

Med andre ord: Overskriften er uberettiget.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-08 09:51

> Så disse konkrete menneskers udtalelser og holdninger er altså blevet
> taget til indtægt for, hvad alle udlændinge i området mener.

Du glemte behændigt, at redningsvæsen og politi ikke kan arbejde i området.

> Med andre ord: Overskriften er uberettiget.

Nej. Den er ganske berettiget. Området beboere viser med al tydelighed, at
man ikke ønsker dansk tilstedeværelse i Gellerup. Dem, der ønsker dansk
tilstedeværelse, er for længst flyttet frivilligt eller tvunget til at
flytte, som det skete med de fleste grønlændere derude.

Gellerup er blevet en muslimsk fristat, hvor dansk lov og ret ikke gælder.
Jeg synes, vi skal tage konsekvensen, og bygge en høj mur omkring området.
Jeg er sikker på, beboerne kan klare sig fint uden indblanding fra os
vantro, og jeg støtter fuldt ud, at vi eksporterer hånd- og stikvåben til
denne fristat, når først muren er blevet etableret. Faktisk synes jeg, vi
skal donere hånd- og stikvåben til dem.

Det er velkendt, at du ikke ønsker at forholde dig til fakta under nogen
omstændigheder. Faktisk sætter du vist en ære i at være så faktaresistent
som overhovedet muligt. Jeg kan glæde dig med, at du har succes med dit
forehavende.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-10-08 10:14

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du glemte behændigt, at redningsvæsen og politi ikke kan arbejde i
> området.

Det plejer de da at kunne, så at der i en kort periode har været problemer,
kan jeg ikke se, ændrer væsentligt på ovenstående. I øvrigt er det jo igen
bare de saamme bøvehoveder, der står bag - og ikke befolkningen i området
generelt.

Fra : N_B_DK

Dato : 14-10-08 10:46

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Det plejer de da at kunne, så at der i en kort periode har været
> problemer, kan jeg ikke se,

Var det derfor at TV2 udsendte journalist igår fik smadret forruden af
sten, og buler i bilen ligeledes af sten ?

ændrer væsentligt på ovenstående. I
> øvrigt er det jo igen bare de saamme bøvehoveder, der står bag - og
> ikke befolkningen i området generelt.

Og det ved du skræsikkert fordi ? (ja fordi det passer ind i din fantasi
verden), men fakta kan du næppe fremvise.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-10-08 10:50

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

When spoken to.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 14-10-08 11:53

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
>
> When spoken to.

Jeg vil gerne tro der er mange der ikke forstår dig, med den måde du
fremture, og dit parti RV ligeså! at alverdens muhamedanere skal være med
ejer af Danmark.
Hvis vi som borgere i Danmark skal have en fremtid skal samtlige
muhamedanere der er i landet indsamles og hjemsendes. Det må du også kunne
forstå. For jeg regner ikke med at du har samme far som Peter Lundin.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-10-08 12:18

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne tro der er mange der ikke forstår dig,

Ja, du forstår jo da i hvert fald ingenting af nogetsomhelst.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 14-10-08 12:23

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Ja, du forstår jo da i hvert fald ingenting af nogetsomhelst.

Jo, jeg forstår dig til fulde, du er en landsskadelig personage.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-10-08 12:33

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, jeg forstår dig til fulde, du er en landsskadelig personage.

Du er så heldigvis en ganske uskadelig personage.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-08 12:36

> Du er så heldigvis en ganske uskadelig personage.

Bare man kunne sige det samme om dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Malte Runz

Dato : 14-10-08 11:28

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

(snip)

> Og det ved du skræsikkert fordi ? (ja fordi det passer ind i din fantasi
> verden), men fakta kan du næppe fremvise.

Har du da tal, der viser, at det ikke forholder sig sådan?

Vi der bor her i Gellerup, ved godt, at det hovedsageligt handler om en
begrænset gruppe af særdeles utilpassede unge, der står for langt det meste
af volden og balladen, og at meget ville ændre sig, hvis man fik
'elimineret' denne gruppe.

http://www.aarhus.dk/default.asp?Id=251&AjrDcmntId=511
"Urolighederne i Gellerup natten til torsdag var ikke religiøst betingede.
De blev anstiftet af en lille gruppe lokale, utilpassede unge, der bare
ønskede rav i gaden, vurderer centerleder, tidligere politimand Hans Henrik
Lamp fra multiaktivitetscentret Globus1 på Gudrunsvej i Brabrand."

http://www.bt.dk/article/20080920/krimi/80920002/
"De unge bøller - kernegruppen tæller 20-30 teenagere - er vendt hjem fra
ferie. De keder sig. Nogle af dem er helt uden for pædagogisk rækkevidde. De
går ikke i skole og hænger ud i kvarteret. Der er ramadan (fastetid)."

--
Malte Runz

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 12:30

"Malte Runz" <glemdet@glemdet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> begrænset gruppe af særdeles utilpassede unge, der står for langt det
> meste af volden og balladen, og at meget ville ændre sig, hvis man fik

Udvis alle til en indhegnelig by fx på SdFalster hvor der er mange tomme
huse
Straf kollektivt
At bygge mure om en bydel er for dyrt

> [...]
> De går ikke i skole og hænger ud i kvarteret. Der er ramadan (fastetid)."

Ramadan betyder at der er Islam-troen der gør dem hadske

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-10-08 07:16

"Malte Runz" <glemdet@glemdet.dk> wrote in message
> Vi der bor her i Gellerup,

.... hvornår kommer der svar? hvornår kommer der svar?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 08:05

> [...]

> fra ferie. De keder sig. Nogle af dem er helt uden for pædagogisk
> rækkevidde. De går ikke i skole og hænger ud i kvarteret. Der er

Kan du finde ud af hvad du skal læne dig op af ? i første link, balladen
er ikke religiøst betinget, og i link 2, der er ramadan, man kan jo så
diskutere om islam er en religion, eller ej, men som du selv viser med
dine link er det muslimer der laver balladen.

Fra : Malte Runz

Dato : 15-10-08 11:31

> [...]
> diskutere om islam er en religion, eller ej, men som du selv viser med
> dine link er det muslimer der laver balladen.

Det er der ingen tvivl om, men det var slet ikke det, der var emnet.

Christian R. Larsen skrev:
> I øvrigt er det jo igen bare de saamme bøvehoveder, der står bag - og
> ikke befolkningen i området generelt.

Du svarede:
Og det ved du skræsikkert fordi ? (ja fordi det passer ind i din fantasi
verden), men fakta kan du næppe fremvise.

Og så jeg fandt et par link til artikler, der netop gør opmærksom på, at
langt den største del af balladen startes af en 'hård kerne' af uromagere,
og at der ikke er belæg for at mene, at 'alle' eller 'langt de fleste' af de
unge muslimer i Gellerupparken er utilpassede.

Nu mangler vi bare, at du kommer med noget, der bakker dine påstande op...

--
Malte Runz

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 17:11

> Det er der ingen tvivl om, men det var slet ikke det, der var emnet.

Nå nejnu dine egne link taler imod din mening, så er det sagen
uvedkommende *G*

> [...]
> uromagere, og at der ikke er belæg for at mene, at 'alle' eller
> 'langt de fleste' af de unge muslimer i Gellerupparken er utilpassede.

Nej det beviste du jo med dit link der sager det slet ikek var religiøst
betinget, men det var pga ramadanen, men du tror jo sikkert at det er en
helligdag i Gellerup parken.

> Nu mangler vi bare, at du kommer med noget, der bakker dine påstande
> op...

DU har jo selv linket til en artikel der netop siger det er indvandrere,
så hvad er det du mener jeg skal bakke op ?

Fra : Malte Runz

Dato : 15-10-08 23:57

> "Malte Runz" <glemdet@glemdet.dk> wrote in message

> Nå nejnu dine egne link taler imod din mening, så er det sagen
> uvedkommende *G*

Mit eneste ærinde var at vise, at flere mennesker, med indsigt i forholdene
i Gellerupparken, mener, at der er tale om en hård kerne af unge, der er
ansvarlig for det meste af uroen.

> Nej det beviste du jo med dit link der sager det slet ikek var religiøst
> betinget, men det var pga ramadanen, men du tror jo sikkert at det er en
> helligdag i Gellerup parken.

Det er dig, der hæfter dig ved en uvedkommende detalje. Når vi taler om,
hvorvidt der er en hård kerne eller ej, så er det irrelevant, at disse
tilmed er muslimer (hvilket jeg selvfølgeligt godt ved de er, og jeg har
aldrig ville benægte det).

> DU har jo selv linket til en artikel der netop siger det er indvandrere,
> så hvad er det du mener jeg skal bakke op ?

Deres relgiøse ståsted var slet ikke emnet, der hvor jeg blandede mig i
tråden. Spørgsmålet var, nu for femte gang, om der findes en hård kerne af
unge, der instigerer en masse af balladen herude, eller ej. Check selv.

Jeg dømmer 'red herring'.

--
Malte Runz

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 04:31

> [...]
> var at vise, at flere mennesker, med indsigt i forholdene i
> Gellerupparken, mener, at der er tale om en hård kerne af unge, der er

OG DA DERES FORÆLDRE og andre ansvarlige ignorerer
og lader de unge te sig tosset, er de alle medskyldige

> [...]

> unge, der instigerer en masse af balladen herude, eller ej. Check selv.

Hvis ikke det lå i luften fra forældre, imamer og andre med-troende at
islamister er OVERMENNESKER og danskere bør kanøfles, så ville volden ikke
være der. De er alle hellig krigere og går især over gevind ved ramadan, som
her.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 08:05

Fra : @

Dato : 14-10-08 19:48

On Tue, 14 Oct 2008 11:13:56 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

>Det plejer de da at kunne,

åh din stakkels løgner

du er flere gange her i gruppen blevet præsenteret for fakta som
beviser det modsatte

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-10-08 07:15

"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message

> åh din stakkels løgner
>

> du er flere gange her i gruppen blevet præsenteret for fakta som
> beviser det modsatte

Din opfattelse af, hvad der er fakta, interesserer de færreste begavede
mennesker.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 08:06

> Din opfattelse af, hvad der er fakta, interesserer de færreste
> begavede mennesker.

Nej de interesserer ikke ubegavede mennesker, hvilket er årsagen til du
ikke accepterer fakta.

Fra : @

Dato : 15-10-08 19:20

On Wed, 15 Oct 2008 08:15:26 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message

>Din opfattelse af,

<klip>

politiet kan ikke fungere på normal vis i Gellerup

brandvæsen kan kun fungere under masiv beskyttelse i gellerup

grønlændere overfaldes systematisk i gelleup

ildspåsættelser og groft hærværk er dagligdag i Gellerup

at du ikke vil forholde dig til fakta og virkelighed er gået op for
alle

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 23:08

"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> ildspåsættelser og groft hærværk er dagligdag i Gellerup

Privatiser børnehaverne så de selv må bygge ny ?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 01:54

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 02:01

> [...]
> problemer, kan jeg ikke se, ændrer væsentligt på ovenstående. I øvrigt er
> det jo igen bare de saamme bøvehoveder, der står bag - og ikke

TV citerer "bøvlehovederne som de adlydte lokalledere de er.
Derfor virker det som om der er opstået en stat i staten.

TV bør gå i dybden - og vi må lære at være skeptiske ved TV

TV har igår vist det samme klip med en arrogant muslimleder over ti gange så
folk er vrede. Men måske han kun har en hird på 3 13-årige brandstiftere

Jeg mener at alle muslimer i områet bør staffes kollektivt for hans dåd

De kunne stoppe ham og har ladet ham "tegne firmaet"

Jens Bruuns forslag om at bygge mur om Gellerupparken - er det frafaldet?.
Mure er dyre.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 12:36

> [...]
> stikvåben til denne fristat, når først muren er blevet etableret. Faktisk
> synes jeg, vi skal donere hånd- og stikvåben til dem.

Uanseet hvor vi sætter muslimerne i kz-lejr skal de ikke have hånd og
stikvåben at træne med

Fra : @

Dato : 14-10-08 19:46

On Tue, 14 Oct 2008 10:36:38 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>til indtægt for, hvad alle udlændinge i området mener.
>
>Med andre ord: Overskriften er uberettiget.

nej

udtalelserne

plus det faktum at

brandvæsnet ikke kan operere i området uden politibeskyttelse

grønlændere bliver chikaneret og vlodeligt jaget ud af området

politiet kan heller ikke operere på normal facon i området

det er en lærebog i etnisk udrensing

så hele området bliver muhamedansk

at du ikke tåler virkeligheden som den ser ud er dit problem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 01:45

> [...]
> taget til indtægt for, hvad alle udlændinge i området mener.
>
> Med andre ord: Overskriften er uberettiget.

TV2 der har et vist overblik, interviewer som om talsmænd er representative
for området
Derved bliver overskriften berettiget.

Afgørende er begået hærværk - en dyr nedbrændt skole

der bøør indføres kollektive tiltag.

Politiken havde igår interview med UK-ledere der mener at kollektive tiltag
nu bør indføres- straf på stor muslimgruppe for deres teenageres vold

Fra : N_B_DK

Dato : 14-10-08 10:43

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> Hvilken berettigelse har overskriften i denne tråd?

Simpelt, når man udtaler at politiet skal holde sig væk, så ønsker man

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-10-08 10:50

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>
> Simpelt, når man udtaler at politiet skal holde sig væk, så ønsker man
> ikke dansk tilstedeværelse.

Hvem er "man"?

Fra : /Peter

Dato : 14-10-08 13:13

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Hvem er "man"?

Er du fatsvag?
Det er vel dem som udtaler at politiet skal holde sig væk , hvem ellers ?

Fra : N_B_DK

Dato : 14-10-08 14:05

"/Peter" <pgh@wer.nn> wrote in message

> Er du fatsvag?
> Det er vel dem som udtaler at politiet skal holde sig væk , hvem
> ellers ?

Så nu ikke forvirre ham, staklen har jo problemer nok i hverdagen.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 15:57

> [...]

Politi og brandvæsen skal kunne færdes overalt i kongeriget

De der hindrer, bør udvises

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-10-08 07:16

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "/Peter" <pgh@wer.nn> wrote in message

> Så nu ikke forvirre ham, staklen har jo problemer nok i hverdagen.

Det spørgsmål var åbenbart for svært.

Amen.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 08:07

> Det spørgsmål var åbenbart for svært.
>
> Amen.

Mener du ikke Alluha Akbar ?

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-08 08:09

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Hvem er "man"?

Når 80% er indvandrer hvem tror du så der er tale om?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-10-08 08:12

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Når 80% er indvandrer hvem tror du så der er tale om?

Det ved jeg ikke - kan du ikke prøve at præcisere det? Mener du, at samtlige
indvandrere i området mener sådan?

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-08 19:57

> Det ved jeg ikke - kan du ikke prøve at præcisere det? Mener du, at
> samtlige indvandrere i området mener sådan?

Aner det ikke, men i Bonderup kan man fint synge nationalsangen uden at
blive smadret med et boldtræ....

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 22:59

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Aner det ikke, men i Bonderup kan man fint synge nationalsangen uden at
> blive smadret med et boldtræ....
Hvis TV har udvalgt atypiske få muslimer, der ønsker nul politi, så er der
måske ikke basis for mur mellem Gellerup og omverden ?>

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-10-08 07:16

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Aner det ikke,

Du aner ikke, hvem der er tale om... Interessant. Hvorfor så dette tåbelige
forsøg på at være nedladende, når jeg nu stiller det i øvrigt yderst
relevante spørgsmål, som du altså HELLER ikke har svaret på?

Fra : /Peter

Dato : 14-10-08 13:21

> [...]
>
> Jeg er sikker på, de er meget bedre til at slukke deres egne brande og
> bekæmpe deres egen kriminalitet. Ingen grund til at blande os vantro svin

Det er satme ikke svært og forstå at det har været nødvendig at bruge
krigsgasser i visse områder af mellemøsten.
Det er meget primitive arter vi her har med at gøre.