Gruby, Ignitech Elektronisk RPM meter
Fra : olle

Dato : 16-10-08 19:30

Hej Steen

Giver Ignitech boxen een puls per rev ?

Har fundet denne til Guzzilla:

http://www.sd-tec.de/catalog/product_info.php/cPath/117_137_138_299/products_id/1552?osCsid=82886f6c3516844644d03036f73ebbb3

Beklager hvis linket knækker.

Den har samme størrelse og farve/layout som den
originale mekaniske.

Ole M

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-10-08 22:03

On Thu, 16 Oct 2008 20:29:54 +0200, olle <oo@hotmail.com> wrote:

Hej Ole.

>Giver Ignitech boxen een puls per rev ?

1-6 pulser pr. omdrejning vælg selv
Der kan korrigeres for unøjagtigheder i %.

>Har fundet denne til Guzzilla:

Den ser fin ud.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : olle

Dato : 17-10-08 16:01

Steen Gruby wrote:
> On Thu, 16 Oct 2008 20:29:54 +0200, olle <oo@hotmail.com> wrote:
>
> Hej Ole.
>>
> 1-6 pulser pr. omdrejning vælg selv
> Der kan korrigeres for unøjagtigheder i %.

Det er sgu uhyggeligt hvad den kan.

Ole

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-10-08 20:06

On Fri, 17 Oct 2008 17:00:49 +0200, olle <oo@hotmail.com> wrote:

Hej Ole.

>Det er sgu uhyggeligt hvad den kan.

Den er ikke så tosset

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : olle

Dato : 01-11-08 18:33

Steen Gruby wrote:
> On Thu, 16 Oct 2008 20:29:54 +0200, olle <oo@hotmail.com> wrote:
>
> Hej Ole.
>>
> 1-6 pulser pr. omdrejning vælg selv
> Der kan korrigeres for unøjagtigheder i %.

> Den ser fin ud.

Modtog den, sender den nu tilbage, der
er lige 20 mm forskel i diameteren.

På den igen.

Ole

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-11-08 19:12

On Sat, 01 Nov 2008 18:32:59 +0100, olle <oo@hotmail.com> wrote:

Hej Ole.

>Modtog den, sender den nu tilbage, der
>er lige 20 mm forskel i diameteren.

Er der ingen mulighed for at tilpasse ophænget en smule?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : olle

Dato : 02-11-08 18:03

Steen Gruby wrote:
> On Sat, 01 Nov 2008 18:32:59 +0100, olle <oo@hotmail.com> wrote:
>
> Hej Ole.
>>
> Er der ingen mulighed for at tilpasse ophænget en smule?

Hej Steen

Desværre, som du kan se her på min 1:12 model
så er der ikke meget at gøre.
http://dcwww.fys.dtu.dk/~guzzi/T3web/IMG_0990.html

Beklager fil størrelsen.

Ole

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-11-08 19:19

On Sun, 02 Nov 2008 18:02:41 +0100, olle <oo@hotmail.com> wrote:

Hej Ole.

>Desværre, som du kan se her på min 1:12 model
>så er der ikke meget at gøre.
>http://dcwww.fys.dtu.dk/~guzzi/T3web/IMG_0990.html

Hm, det ser ikke ud til st der er plads til 10mm hele vejen rundt.
Kan indholdet flyttes over i det originale hus?

>Beklager fil størrelsen.

Helt i orden.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : olle

Dato : 02-11-08 20:05

Steen Gruby wrote:
> On Sun, 02 Nov 2008 18:02:41 +0100, olle <oo@hotmail.com> wrote:
>
> Hej Ole.
>>
> Hm, det ser ikke ud til st der er plads til 10mm hele vejen rundt.
> Kan indholdet flyttes over i det originale hus?

Den er samlet ovenfra, glas og hus via en ring, jeg vil ikke
prøve til en pris på 230 øvert.

SÅ vil jeg heller på et tidspunkt forbinde den originale
med en lille motor som bliver styret af et simplet
servo system, det har jeg lavet før

De andre RPM ure som har den rigtige størrelse
stammer fra de nye japuzzier som Aprilla elsker
at lave.

Jeg vil heller skære en hvis del af min krop
end bruge sådan nogle &%%¤# dele.

;-P

Ole

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-11-08 21:01

On Sun, 02 Nov 2008 20:05:19 +0100, olle <oo@hotmail.com> wrote:

Hej Ole.

>Den er samlet ovenfra, glas og hus via en ring, jeg vil ikke
>prøve til en pris på 230 øvert.

Det forstår jeg glimrende - Men:
Jeg har tidligere haft fat i mærkelige ure fra Nippondenserland, og
når de bliver befriet for en grim skala, en endnu grimmere nål og
bliver bygget sammen med "de rigtige varer" ser man ikke hvor
indholdet kommer fra

>Jeg vil heller skære en hvis del af min krop
>end bruge sådan nogle &%%¤# dele.

Mit vedhæng ryger ikke for et Yamakawahosuky produkt.
Så meget er den opgående sols lands produkter ikke værd )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo