Problem med at sende mail i Outlook
Fra : Lene Larsen

Dato : 16-10-08 17:41

Hej,

Jeg har for nylig oplevet et irreterende problem i Outlook 2003 og 2007, når
jeg skal sende en mail.

Jeg åbner en ny blank mail i outlook og vil skrive e-mail adressen på den
som skal have den,
og her får jeg så at vide at den e-mail adr ikke findes i den database der
er i Outlook over de
e mail adr. jeg efterhånden har skrevet ind.

Det forekommer både ud for "Til" og "Cc"

Jeg kan simpelhen ikke sende mailen før jeg har oprettet vedkommende i
adressekartoteket.

Hvordan kommer jeg tilbage til der hvor jeg kan sende til e-mail adr. der
kun skal bruges den ene
gang, og som jeg ikke ønsker i mit adr. kartotek?

Mvh.

Lene

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 16-10-08 18:50

"Lene Larsen" <Lene.M.L@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har for nylig oplevet et irreterende problem i Outlook 2003 og
> 2007, når jeg skal sende en mail.

Funktioner > indstillinger > Send > fjern flueben ved "Anbrind adresserne
på de personer jeg svarer i adressekartoteket"
--
ad

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-10-08 23:51

Awul Dasfilshabeda skrev:
> "Lene Larsen" <Lene.M.L@forum.dk> skrev i en meddelelse

> Funktioner > indstillinger > Send > fjern flueben ved "Anbrind
> adresserne på de personer jeg svarer i adressekartoteket"

Og så måske bare negeret for at løse Lenes Problem (som var at hun ikke
kunne sende til folk uden at de stod i adressekartoteket først)?

--
Niels

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-10-08 12:40

Den 16 okt 2008 skrev Awul Dasfilshabeda i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Funktioner > indstillinger > Send > fjern flueben ved "Anbrind
> adresserne på de personer jeg svarer i adressekartoteket"

Den mulighed findes kun i Outlook Express, spm. gik på Outlook 2003 og
2007, som er meget forskellige fra Express.

Lars Klintholm