energi til min hest
Fra : Claus Vestergaard Je~

Dato : 24-07-01 18:27

Er der nogen der kan give mig et godt tip til hvordan min hest får noget
mere energi. Han går på græs men bliver fodret ved siden af, samtidig med
får han salt for at drikke mere vand. Men det hjælper ikke nok. Det skal
helst kunne løses uden at det koster alt for meget!

Janni

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 24-07-01 18:48

In article <3b5db051$0$4814$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Claus Vestergaard Jepsen wrote:
> [...]
> får han salt for at drikke mere vand. Men det hjælper ikke nok. Det skal
> helst kunne løses uden at det koster alt for meget!

Hvilket foder giver du den ved siden af ??
Har den tidligere været mere livlig ??
Måske har den orm der gør at den ikke udnytter maden så godt ??
Tandspidser ?

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Anet

Dato : 24-07-01 19:01

Hvad fodrer du din hest med nu? Hvor meget får den? Hvor stor er din hest?
Alder? Hvor meget rides der på den dagligt?

hilsen

Anet

Fra : Claus Vestergaard Je~

Dato : 25-07-01 21:34

Min hest er 6 år og ca. 155 cm. Han får en fuldfoderblanding, 2 1/2 liter
daglig samtidig med græsning ca. 5 timer dagligt... Han rides dagligt ca. 1
time