MS Windows
briani 27239
oplæser i vista basic
Fra : Gilette

Dato : 15-10-08 17:40

Hvor eller hvordan fjerner jeg denne computerkvinde der vil hjælpe mig
hvergang jeg starter min pc op.
Jeg kører vista basic.
Mappen hjælp til handicappede har jeg ikke.
Men en der hedder øget tilgængelighed/oplæser.
Synes bare ikke jeg har muligheden for at slå det fra
Mvh Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-10-08 18:15

In news:KZidneiimapjgWvVRVnyvQA@giganews.com,
Gilette <Ikke@nogen.com> typed:
> [...]
> Mappen hjælp til handicappede har jeg ikke.
> Men en der hedder øget tilgængelighed/oplæser.
> Synes bare ikke jeg har muligheden for at slå det fra

Jeg har Vista Home, og der har jeg også "øget tilgængelighed" og "oplæser".
Jeg bruger dog heller ikke denne mulighed, men har lige prøvet at checke,
hvad det er for noget.

Prøv at gå ind i alle punkterne i "gennemse indstillingerne" og se om du
evt. er kommet til at sætte et flueben i ét af punkterne hvor der står
"aktiver oplæser", for hvis du har gjort det, så vil oplæseren starte
automatisk hver gang du starter pc'en op.

Alle disse indstillinger står under "gør det lettere at bruge computeren".

Du må spørge igen, hvis jeg ikke har udtrykt mig klart nok.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leif

Dato : 15-10-08 18:21

"Gilette" <Ikke@nogen.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Mappen hjælp til handicappede har jeg ikke.
> Men en der hedder øget tilgængelighed/oplæser.
> Synes bare ikke jeg har muligheden for at slå det fra

I nederste venstre hjørne inden du logger på som bruger,
er der noget du kan bruge -tror jeg.

Mvh, Leif

Fra : Gilette

Dato : 15-10-08 20:54