MS Windows
briani 27239
USB stik kan ikke åbne
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 14:23

Hej.

Jeg har et USB-stik. Normalt kan jeg finde stikket i Denne Computer eller
STifinder og klikke på den for at komme ind på USB-stikket

Nu er der sket et eller andet, der gør, at når jeg finder USB-stikket i
denne computer elle rstifinder og klikker på det, så åbner USB-stikket IKKE.
Der kommer en popup boks frem med, hvilket program jeg vil bruge til at åbne
stikket med. Det giver jo ikke meget mening og ingen af mulighederne virker.

Eneste mulighed for at åbne stikket er ved at vælge automatisk afspilning.

Nogen forslag

Fra : Anders

Dato : 15-10-08 14:37

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> mulighederne virker.
>
> Eneste mulighed for at åbne stikket er ved at vælge automatisk afspilning.

Enten er USB stikket defekt, eller også er det din USB port i din computer
der er defekt.

Fra : Hauge

Dato : 15-10-08 14:42

Anders wrote:
> Enten er USB stikket defekt, eller også er det din USB port i din
> computer der er defekt.

Øhm, du har læst hele spørgsmålet/problemet, ikke?

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 14:52

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse

> Enten er USB stikket defekt, eller også er det din USB port i din computer
> der er defekt.

Det er ikke USB-porten, idet det både er på den bærbare og stationære PC
problemet opstår.

Så kan det kun være stikket jo

Fra : Anders

Dato : 15-10-08 15:00

> "Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke USB-porten, idet det både er på den bærbare og stationære PC
> problemet opstår.
>
> Så kan det kun være stikket jo

Ja, men de er jo heller ikke specielt dyre mere,

For en tid siden kunne man få et 4GB USB stik i Metro til 68,- men det
koster de ikke mere, var forbi for en 14 dages tid siden og der kostede de
168,-.

Fra : J

Dato : 15-10-08 15:12

> [...]
>
> For en tid siden kunne man få et 4GB USB stik i Metro til 68,- men det
> koster de ikke mere, var forbi for en 14 dages tid siden og der kostede de

Der står stik. Glem dit vås om Metro og GB.

Fra : Anders

Dato : 15-10-08 15:53

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Der står stik. Glem dit vås om Metro og GB.

Glem du bare at lukke mere vås ud - FJOLS !

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 15-10-08 16:47

Michael Sørensen wrote:
> [...]
> og ingen af mulighederne virker.
> Eneste mulighed for at åbne stikket er ved at vælge automatisk

Det kan være at din USB-pen får tildelt et drev bogstav der allerede er
optaget, prøv flg.:
http://support.microsoft.com/kb/297694/da og se om det ikke hjælper

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 17:47

"Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:48f60622$0$11593$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> Det kan være at din USB-pen får tildelt et drev bogstav der allerede er
> optaget, prøv flg.:
> http://support.microsoft.com/kb/297694/da og se om det ikke hjælper

Var desværre ikke det.

mvh
Michael

Fra : Preben

Dato : 20-10-08 19:18

"Michael Sørensen" <.> skrev i meddelelsen
> "Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i en
> [...]
Hej Michael
Hvis du ikke kan se USB-pen under administrer er den sikkert død.
Kan du derimod se den, kan du prøve om du kan få lov at formatere den,
selvfølgelig med tab af data...
Jeg har et par gange set USB-penne miste indholdet, måske fordi man har
hevet den ud uden at bruge sikker fjernelse...
mvh
Preben