omdirigere mails
Fra : Mendoza

Dato : 14-10-08 18:35

Hej...

Jeg vil gerne i Outlook kunne omdirigere samtlige indkommende mails til en
anden mailadresse. Kan man det? Og hvordan?

På forhånd tak.

Vh, Mikael

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-10-08 19:11

"Mendoza" <okseurin@gluddtt.dk> skrev :

>Jeg vil gerne i Outlook kunne omdirigere samtlige indkommende mails til en
>anden mailadresse. Kan man det? Og hvordan?

Hvorfor i Outlook?

Det mest brugte og vel også det bedste er at gøre det i
opsætningen hos udbyderen.

Log dig ind på webmail og ændre det der.
--
Kerim

Fra : Mendoza

Dato : 14-10-08 19:15

Kerim Ellentoft wrote:

> Hvorfor i Outlook?
>
> Det mest brugte og vel også det bedste er at gøre det i
> opsætningen hos udbyderen.
>
> Log dig ind på webmail og ændre det der.

Det er vist ikke så nemt... Det er min jobmail i Entreprise, der kører over
en exchangeserver. Vi bruger Outlook, og derfor skal det helst ske der....
(hvis det er muligt).

Vh, Mikael

Fra : Mads Petersen

Dato : 17-10-08 13:10

Klik på funktioner -> regler og advarelser (dette er outlook 2007)

Opret en ny Regel
Vælg Undersøg meddelser, når de ankommer (under feltet start fra en tom
regel)
klik next
sæt flueben i send kun til mig, klik på next, vælg videresend den til en
person eller distrubtionsliste.
Klik på hyperlinket under trin 2 og indtaste din eksterne mail adresse.

Måske en ide at spørge jeres system adminstrator hvor hurtigt man bliver
fyret hvis man gør dette.

Fra : Mendoza

Dato : 20-10-08 00:33

Mads Petersen wrote:
> [...]
> adresse.
> Måske en ide at spørge jeres system adminstrator hvor hurtigt man

Mange tak. Hvorfor skulle man blive fyret? Og det medtager jo også kun de
mails der har mig som modtager, jeg skulle også gerne have dem der er CC til
mig, og der hvor jeg indgår i en gruppe?

Vh, Mikael