Ha ha tv jurnalister er dumme
Fra : Petter Haakonson

Dato : 14-10-08 03:37

Så lige mctv på dk4 og sikken griner mig og min kammi fik.

De kørte rundt på en MV og var meget vilde med de 190heste som den skulle
have den f4-1078-312.
Men de ved nok ikke bedre for det var en gammel af de første f4-1000 de
kørte på. Den med 166heste

Kan de ikke se eller mærke forskel på en gammel MV og en ny af de vildeste
nye MVer skule de nok finde andet job.

Vildt griner.

Petter, som åbenbart ved en del mere end de ukombotente jurnalister

Fra : Ulvir

Dato : 14-10-08 07:51

"Petter Haakonson" <petter.haakonson@forum.dk> skrev i meddelelsen

> Petter, som åbenbart ved en del mere end de ukombotente jurnalister

Sev om deres viden om forskellen mellem modellerne ikke er på et højt
niveau, er der nok ting de er ret gode til- som at stave til 'inkompetent og
journalister'..

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-10-08 12:44

Ulvir skrev den 14 okt 2008 i

> Sev om deres viden om forskellen mellem modellerne ikke er på et
> højt niveau, er der nok ting de er ret gode til- som at stave til
> 'inkompetent og journalister'..

Hæ!

Jeg ville have meget svært ved at vurdere om en MC har 166 eller 190
hypper, begge dele er uden for min begrebsramme

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Carsten

Dato : 14-10-08 14:16

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sev om deres viden om forskellen mellem modellerne ikke er på et højt
> niveau, er der nok ting de er ret gode til- som at stave til 'inkompetent
> og journalister'..

...mon ikke Petter er nordmand og derfor staver som de nu gør i norge. Jeg
aner dog ikke om Petter tilmed er lidt ordblind og derfor ikke bekymrer sig
så meget om det hedder inkompetent eller u-kompetent. Begge dele er for så
vidt ligegyldig, for Petter har ret. Hvis man tester en given muskel-MC som
MV'eren jo er så skal man vide hvad man har mellem benene - og det kræver
ikke ret meget mellem ørerne.

Carsten

Fra : olle

Dato : 15-10-08 13:00

Petter Haakonson wrote:
> [...]
> nye MVer skule de nok finde andet job.
>
> Vildt griner.
>
> Petter, som åbenbart ved en del mere end de ukombotente jurnalister

Og du har selvfølgelig prøvet både de gamle og den nye ?

Ole

Fra : Petter Haakonson

Dato : 15-10-08 17:11

Neee, men det er vel ikke heldigt hvis en tester kører Volvo 740 og påpejer
at denne Saab køre godt.

Man må vel forvente at som mindste journalisterne ved hvad de kører i.

Ved man ikke hvad man kører, er første arbejdet eller elementær viden, vel
ej godt nok.

Er det helt forkert?

Fra : Armand

Dato : 15-10-08 18:30

Petter Haakonson skrev:
> [...]
>
> Man må vel forvente at som mindste journalisterne ved hvad de kører i.
>
> Ved man ikke hvad man kører, er første arbejdet eller elementær viden, vel

Nej!

--
Armand.

Fra : olle

Dato : 16-10-08 17:35

Armand wrote:

> Nej!

Så du mener at Petter kan se forskel men dem der testede ikke kunne ?

Ole

Fra : MartinK

Dato : 18-10-08 20:20

"olle" <oo@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Så du mener at Petter kan se forskel men dem der testede ikke kunne ?
>
> Ole

Det er jo det Petter påstår.
Og det har vi kun hans ord for.
Men hvorfor ikke, jeg har også set DK4's programmer.... ;)

Martin.

Fra : Niels Pein

Dato : 16-10-08 21:16

"Armand" skrev ...

> Nej!

Jeg synes det er forkert at sammenligne forskellen på en MV f4-1078-312 og
en MV f4-1000 (som dog ligner hinanden lidt) med forskellen på en Volvo og
en Saab.

Men hvad ved jeg ...

Jeg synes også indlæggets titel er dårligt valgt. Kommer til at tænke på
diverse ordsprog. Den med sten og glashus f.eks.

--
Niels
Bandit 1250 SA