MS Windows
briani 27239
Automatisk programstart
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 13-10-08 17:42

Hej.

Hvordan får jeg et vilkårligt program til at starte automatisk når jeg åbner
Windows (altså, nå jeg starter computeren)?

Jeg har Windows XP med SP3.

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-10-08 17:44

Trond Øyvind Hermansen skrev:

>Hvordan får jeg et vilkårligt program til at starte automatisk når jeg
>åbner Windows (altså, nå jeg starter computeren)?

Læg en genvej til det program du vil starte op i programgruppen Start

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-10-08 18:17

> Læg en genvej til det program du vil starte op i programgruppen Start

Så starter det ihvertfald når en bruger logger på