IE7 på XP SKODbrowser
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-08 21:03

På en ny computer er det komplet umuligt at bruge IE7
idet hver gang IE startes popper denne side op:
http://runonce.msn.com/runonce3.aspx

men denne js fejl:

fejl: Elementet blev ikke fundet

Her skal man så svare på nogle spørgsmål,
men så kommer man ikke videre, for siden kan ikke gemmes!!!!!!!!!!!!!

Derimod kommer denne tekst på skærmen:

Tak, fordi du valgte Internet Explorer 7
Velkommen tilbage
Det er nemt at installere
Indstillingerne er gemt.
Du kan starte nu.
Settings were not able to be saved successfully.
Internet Explorer
®
er bedre end nogensinde, hvilket du vil se efter et par klik

http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-en/default.mspx?dcsref=http://runonce.msn.com/runonce2.aspx
#

FÅK MICROSOFT !!!!!!!!!!!!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-10-08 22:05

HermanS skrev:
> På en ny computer er det komplet umuligt at bruge IE7
> idet hver gang IE startes popper denne side op:
> http://runonce.msn.com/runonce3.aspx

Du kan rette i registreringsdatabasen, så den ikke vises:

Start => Kør => skriv: regedit => OK => Edit => Søg =>
runoncehasshown => der vises sikkert nogle resultater, før
den indstilling, du skal ændre. I så fald, tryk på F3 for at
komme videre. Den rigtige indstilling har typen REG_DWORD og
værdien i data-kolonnen er 0x00000000(0). Dobbeltklik på
linjen, skriv 1 (et et-tal) i feltet Værdidata, og klik på
OK. Luk registreringseditoren og start IE.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhederne i Internet Explorer 7, og hvordan du bedst

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 14-10-08 04:46

Kim Ludvigsen escribió:

> Du kan rette i registreringsdatabasen, så den ikke vises:

Jeg tror det er nok at ændre startsiden.

Fra : N_B_DK

Dato : 14-10-08 07:09

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message

> Jeg tror det er nok at ændre startsiden.

Men det er det ikke.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 14-10-08 17:51

N_B_DK escribió:
> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message

> Men det er det ikke.

Det var en skam. Det var nok sidst jeg på en ny installation havde et
problem med en run-once side i Internet Explorer som ikke kunne loades
(hvorfor skal den Microsoft-server altid være nede?).

Mikkel

Fra : N_B_DK

Dato : 14-10-08 18:31

> Det var en skam. Det var nok sidst jeg på en ny installation havde et
> problem med en run-once side i Internet Explorer som ikke kunne loades
> (hvorfor skal den Microsoft-server altid være nede?).

Jeg har endnu ikke oplevet den være nede.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 18:57

On Tue, 14 Oct 2008 08:08:55 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> Men det er det ikke.
Rigtig, det har jeg også prøvet, men runonce3 tviges altså desværre
igennem uanset hvad man gør.
Man skulle her kunne ændre søgemaskine, det har MS effektivt sørget
for at man ikke kan.
Men så kan man jo bruge FireFox i stedet.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 09:06

On Mon, 13 Oct 2008 23:04:34 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Dobbeltklik på
> linjen, skriv 1 (et et-tal) i feltet Værdidata,

Sådan ser det ikke ud her, men:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Advanced INF Setup\IE UserData
NT\RegBackup]

,1,HKCU,Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,RunOnceHasShown,
værdi: 0e925ec8e0f3a1dc

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-10-08 10:57

HermanS skrev:

> [...]
> NT\RegBackup]
>
> ,1,HKCU,Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,RunOnceHasShown,

Prøv at læse mit indlæg igen. Så vil du opdage, at du skal
trykke på F3 for at komme videre til næste forekomst af
søgeordet. Og det vil sandsynligvis være den rigtige.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler på skærmen - med indbygget alarmfunktion.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 15:22

On Tue, 14 Oct 2008 11:57:27 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Prøv at læse mit indlæg igen. Så vil du opdage, at du skal
> trykke på F3 for at komme videre til næste forekomst af
> søgeordet. Og det vil sandsynligvis være den rigtige.

Ok, men det har jeg gjort, jeg kopierede bare den en af linierne som
ligger i to næsten ens mapper, den ene hedder 0 den anden 1
key 0x00000000(0) findes ikke.

Men det er jo en fejl på siden http://runonce.msn.com/runonce3.aspx
der er årsagen til misseren.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-10-08 15:44

HermanS skrev:

> Ok, men det har jeg gjort, jeg kopierede bare den en af linierne som
> ligger i to næsten ens mapper, den ene hedder 0 den anden 1
> key 0x00000000(0) findes ikke.

Jeg forstår ikke, hvad du har gjort - virker det?

> Men det er jo en fejl på siden http://runonce.msn.com/runonce3.aspx
> der er årsagen til misseren.

Ja, men jeg ved ikke, hvordan den fejl rettes.

Den pågældende side bliver vist første gang, IE7 startes,
fordi det er meningen, du skal foretage nogle valg. Værdien
i registreringsdatabasen fortæller, om siden har været vist
eller ej. Ved at ændre værdien, tror IE, at siden har været
vist, hvorfor du får lov at starte IE7 normalt, så du kan
bruge browseren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 17:12

On Tue, 14 Oct 2008 16:44:12 +0200, Kim Ludvigsen
> [...]

> eller ej. Ved at ændre værdien, tror IE, at siden har været
> vist, hvorfor du får lov at starte IE7 normalt, så du kan

Jeg har forsøgsvis slettet de to linier.
Men det giver ingen ændring, jeg får stadigvæk beskeden:
Settings were not able to be saved successfully.

Men det er de bare ikke.
D.v.s at jeg får den skod side op hver gang jeg starter IE7,
med JavaScript fejl, og kan så kun bruge skod live search.
Jeg kan ikke vælge en ny søgemaskine uden den js fejl popper op,
og ikke gemme siden.
HVOR ER DET DA DÅRLIGT MICROSOFT!!!

Det er en sprit ny computer leveret med XP installeret.

Altså hele denne smøre når jeg trykker gem:

Men FireFox virker ok.
Så helt galt er det jo ikke.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-10-08 17:59

HermanS skrev:

> Jeg har forsøgsvis slettet de to linier.
> Men det giver ingen ændring, jeg får stadigvæk beskeden:
> Settings were not able to be saved successfully.

Ok, jeg skulle nok ikke have givet dig vejledningen til at
ændre i registreringsdatabasen. Man skal ikke gøre ret meget
forkert, før der går kage i det hele. Og du har
tilsyneladende fået gjort noget forkert i stedet for at
følge vejledningen. Hvis computeren ellers virker nu, så lad
være med at ændre noget, men brug i stedet Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 18:54

On Tue, 14 Oct 2008 18:58:37 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Ok, jeg skulle nok ikke have givet dig vejledningen til at
> ændre i registreringsdatabasen
Ikke noget problem, jeg har lavet et gendannelsespunkt.

Fra : Tony

Dato : 14-10-08 19:23

<HermanS> skrev i en meddelelse

> Ikke noget problem, jeg har lavet et gendannelsespunkt.

Jeg forstår bare ikke, at det skal være så vanskeligt, at downloade IE7.

Jeg har prøvet det flere gange, men det mislykkedes hver gang.

Jeg lukket mine spyware/virus prg.- firewall, og hvad man ellers bliver bedt
om, men stadig lykkes det ikke.

Så nu fortsætter jeg bare med mit gamle IE6, som fungerer fint.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 19:35

On Tue, 14 Oct 2008 20:22:50 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

> Jeg forstår bare ikke, at det skal være så vanskeligt, at downloade IE7.
>
> Jeg har prøvet det flere gange, men det mislykkedes hver gang.

Med erfaringer fra IE6 så kan man ikke indstallere, da der altid
returneres at der er en nyere version på computeren, og så er man
stuck der øv MSminiblød .....

Fra : Tony

Dato : 14-10-08 20:03

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedt om, men stadig lykkes det ikke.
>
> Så nu fortsætter jeg bare med mit gamle IE6, som fungerer fint.

Undskyld, jeg blandede vist tingene sammen.

Jeg kører IE7, og er blevet bedt om at opdatere til SP3, Det er der jeg får
de problemer, som jeg omtalte .

Tony

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-10-08 17:06

HermanS wrote:

> Men det er jo en fejl på siden http://runonce.msn.com/runonce3.aspx
> der er årsagen til misseren.

Bla. mangler der et browsercheck.

Jeg har ingen problemer med at vise den og klikke af og jeg har ikke
engang IE (FF2 under Linux).

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 19:48

Men hvad Microsoft ikke kan det kan som sædvanlig Google,
så det er ikke så sært at MS forhindrer at man kan skifte søgemaskine.

I et forum fandt jeg denne løsning, og den virker!!!!

quote:
Prøv lige og kør denne reg fil - hent den hjem på skrivebordet - kør
den - sig ja til at flette ind i registreringsdatabase - genstart.
Kan du nu ændre startside ??

http://enhanceie.com/dl/NoRunOnce.reg

unquote:

Så kommer IE7 op med blank, som den SKAL.

Når jeg så forsøger at ændre søgemaskine fra den dumme live search til
Google, så kommer det sædvanlige bøvl igen,

http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-en/default.mspx?dcsref=http://runonce.msn.com/runonce2.aspx#

Men dennegang er det til at hoppe ud af.

så kan jeg begynde at geninstallere SP3 og diverse andre opdateringer.

så det bliver Google toolbar i stedet og så for øvrigt vore
allesammens FireFox3.
punktum!