Winfamile
Fra : Hartmeyer

Dato : 11-10-08 00:36

Er der nogle som kan hjælpe mig med at fortælle mig hvordan jeg overfører
mine billeder til Winfamilie 6.02.Jeg har fået en ny pc og skal instalere
min winfam til den nye pc, men er i tvivl om hvordan jeg får lagt alle mine
billeder over på den nye pc.
Billederne ligger på Lokal disk ( c ) under pictures.
Håber nogle kan give mig en god forklaring.

Med venligst Jette Hartmeyer

Fra : Lundsteen

Dato : 12-10-08 04:03

Hej Jette
Du skal bare i WinFamily under Billeder/Opsætning vælge det sted, hvor
billederne ligger.
mvh
Ingelise

Fra : Toke Nørby

Dato : 12-10-08 12:21

" Hartmeyer" <hartmeyer@mknet.dk> wrote:

> [...]
>billeder over på den nye pc.
>Billederne ligger på Lokal disk ( c ) under pictures.
>Håber nogle kan give mig en god forklaring.

1. Den allernemmeste måde er at bruge en USB Ram memory stick til at
flytte billederne.

2. Hvis den gamle computer virker, kan du koble et USB-kabel til begge
computere, hvorved du fra den nye kan registrere et nyt "drev", nemlig
din gamle pc. Dernæst kan du bruge stifinder til simpelthen at kopiere
filerne fra din gamle maskine over til den nye på det sted, du ønsker.
Det kræver, at du har et USB-kabel med USB-stik i begge ender.

3. Har du en ekstern harddisk til backup, kan du sætte din gamle
computers harddisk i den holder og kopiere filerne over.

4. Er begge maskiner koblet til nettet, kan du læse, hvordan man gør
ved at åbne undersøge, hvordan man deler filer. Det står i "Hjælp og
Support", hvor du blot skriver "deling af filer" i søgefeltet og
følger anvisningerne.

Hvis jeg altså forstår dit spørgsmål ret!
--
Mvh Toke
Se http://www.norbyhus.dk/DDPE/