Kold krop
Fra : inge

Dato : 24-07-01 17:07

Hej
Jeg er en pige på 48 og har et stort problem, jeg kan ikke holde på
varmen. Jeg fryser altid. Har været til Læge. Intet at bemærke i prøver
og undersøgelser. Men hver gang nogen ser mine bare fødder glor de.
Det er sådan at når jeg tager strømperne af bliver mine fødder blålilla
på få min.Jeg suger varme som en slange men kan ikke beholde den.
Har det bedst i sommerperioden i solen. Det er lige som om kroppen
skal varmes op før den funker. Det er smertefuldt når den er kold.
Er der nogen der har en forklaring eller en løsning på det.
Det skal siges at jeg altid har haft det problem men aldrig har fået det
løst.
--
M.V.H
Inge Stephansen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-07-01 21:53

> Jeg er en pige på 48 og har et stort problem, jeg kan ikke holde på
> varmen.

Har du prøvet at dyrke styrketræning? Det skal nok være noget med 2-3 gange
om ugen i nogle måneder før det for alvor begynder at hjælpe. Prøv evt at
starte med løb.

Mvh Maria

Fra : inge

Dato : 24-07-01 22:29

Maria Frederiksen <mf@easyfrag.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5de06b$0$306$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
gange
> om ugen i nogle måneder før det for alvor begynder at hjælpe. Prøv evt at

Det kan jeg ikke. jeg har fibromyalgi så det er kun svømning i opvarmet vand

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-07-01 13:56

> Det kan jeg ikke. jeg har fibromyalgi så det er kun svømning i opvarmet
vand

Så prøv at svømme så meget som muligt og med så høj en puls som muligt.

Mvh Maria