blluetooth emails
Fra : ___P.Sir

Dato : 10-10-08 12:22

Kan det lade sig gøre at få emails sendt fra computer til mobiltelefon,
altså ikke via GRPS fra udbyderen, men altså bare via bluetooth hvis man er
indenfor rækkevidde af sin pc? Og hvordan?
Sren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-10-08 15:58

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in

> Kan det lade sig gøre at få emails sendt fra computer til
> mobiltelefon, altså ikke via GRPS fra udbyderen, men altså bare via
> bluetooth hvis man er indenfor rækkevidde af sin pc? Og hvordan?

Det smarteste er nok at lade mobilen synkronisere med en passende
emailklient på PC'en, hvis ellers din mobil understøtter det.

Fra : ___P.Sir

Dato : 14-10-08 16:08

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in

> Det smarteste er nok at lade mobilen synkronisere med en passende
> emailklient på PC'en, hvis ellers din mobil understøtter det.

hm, en passende email klient? Er Outlook 2003 en sådan? Og telefonen er en
SE 890i.
Kan du angive nærmere hvad jeg skal gøre, altså for at emails automatisk -
via bluetooth - klikker ind på min mobil, selvfølgelig kun når jeg er
indenfor bluetooth rækkevidde af computeren?
Søren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-10-08 17:39

> hm, en passende email klient? Er Outlook 2003 en sådan? Og telefonen
> er en SE 890i.

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/pcsuite/
w890i?cc=dk&lc=da

> Kan du angive nærmere hvad jeg skal gøre, altså for at emails
> automatisk - via bluetooth - klikker ind på min mobil, selvfølgelig
> kun når jeg er indenfor bluetooth rækkevidde af computeren?

Installér PC Suite og sæt din PC og mobil op til at synkronisere via BT.