Knobber på den!
Fra : mhoey.eu@gmail.com

Dato : 12-10-08 12:43

Hej til gruppen

Jeg har Googlet lidt hertil aften, men er ikke kommet en svar nærmere,
så jeg tænkte at I sikkert kunne hjælpe!

Er der nogen af jer der ved om man kan få Dual Sport's dæk til en
gadecykel, noget med lidt knobber og grovere mønster end hvad der
ellers produceret af dæk til gadecykler. Jeg skal bruge dem i
forbindelse med en noget længere tur, hvor jeg helt sikkert kommer ud
på noget andet underlag en asfalt.

Størrelser:

120/70-17
170/60-17

Med venlig hilsen

mhoey
www.mhoey.eu

Fra : --JH--

Dato : 12-10-08 19:54

<mhoey.eu@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Du kan også prøve at spørge inde på http://www.tenere.dk/
De ved alt om Knobber

Hilsen John

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-10-08 22:13

<
[...]

Bagdækket er ikke så svært, hvis du kan bruge160/60-17 er der et pænt
udvalg på www.mcdaekonline.dk
Fordæk er straks værre, da de fleste enduro/offroad maskiner kører med
18, 19 eller 21 tommer forhjul.
Pirelli har sagerne :
Pirelli MT 60 R Corsa 120/70 R17 TL 58V - fordæk til DKK 953,10
Pirelli MT 60 RS Corsa 160/60 R17 TL 69V - bagdæk til DKK 993,20
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Simon

Dato : 14-10-08 21:19

Brian Sørup wrote:
> [...]
> Pirelli MT 60 R Corsa 120/70 R17 TL 58V - fordæk til DKK 953,10
> Pirelli MT 60 RS Corsa 160/60 R17 TL 69V - bagdæk til DKK 993,20

Der er en omtale af disse, samt lidt om alternative Metzeler Tourance,
Pirelli Scorpion Sync og Trail (afhg. af din on/off-road fordeling) her:
http://www.webbikeworld.com/motorcycles/kawasaki-versys/
http://www.webbikeworld.com/motorcycles/kawasaki-versys/pirelli-tires/
http://www.us.pirelli.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?categoria=/catalog/moto/street/sport_tou_radial&vehicleType=MOTO&product_id=12967&uri=/pirellityre/en_US/browser/xml/catalog/moto/MOTO_MV_SCORPIONSYNC_HYP.xml

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07