Punkteret Mc
Fra : vinod@konaril.com

Dato : 12-10-08 11:33

Hej venner,
Min Virago Xv 250 er punkteret på baghjulet på vej til arbejde i Skovlunde
(kbh). Er der nogen der kender til en mekaniker som vil lappe eller skifte
dæk på en virago?

Tak for hjælpen.

Fra : --JH--

Dato : 12-10-08 14:31

<vinod@konaril.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Min Virago Xv 250 er punkteret på baghjulet på vej til arbejde i
> Skovlunde (kbh). Er der nogen der kender til en mekaniker som vil lappe

Det er jeg sikker på at alle mekaniker vil, de lever jo af det, men du kan
jo også gøre det selv, og spare de penge..

Hilsen John

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-10-08 17:24

www.soborgmc.dk i Herlev klarer den forteelse for dig.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : vinod@konaril.com

Dato : 12-10-08 18:58

jeg vil prøv søborgmc imorgen.
Tusind tak for hjælpen,

Fra : Benjamin

Dato : 13-10-08 14:36

On 12 Okt., 18:23, "Jens Jacob Bager Jensen" <j...@bager.info> wrote:

> www.soborgmc.dki Herlev klarer den forteelse for dig.

Ja, de er meget flinke derude. Og de har altid en masse Viragoer til
reperation

Benjamin

Fra : Thore Jensen

Dato : 15-10-08 11:12

Benjamin skrev:
> ..... Og de har altid en masse Viragoer til reperation

Den lader vi lige stå lidt

Thore

Fra : N/A

Dato : 15-10-08 11:12