MS Windows
briani 27239
Kan ikke åbne hyperlink i Outlook Express
Fra : Geffe

Dato : 12-10-08 12:10

Førhen når jeg klikkede på et hyperlink i Outlook Express, så åbnede
Internet Explorer det. Nu sker der pludselig ikke noget, når jeg klikker på
et hyperlink i OE.
Geffe

Fra : Knud Erik

Dato : 12-10-08 12:29

"Geffe" <geffe9@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Førhen når jeg klikkede på et hyperlink i Outlook Express, så åbnede
> Internet Explorer det. Nu sker der pludselig ikke noget, når jeg klikker
> på et hyperlink i OE.
> Geffe

Hej
Måske du kan bruge dette

Mvh
Knud Erik

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-10-08 12:48

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Måske du kan bruge dette

Så må man da håbe at dét link virker.

Fra : Knud Erik

Dato : 12-10-08 12:53

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i en meddelelse
> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Så må man da håbe at dét link virker.

Ja, det har du da ret i - jeg må ha´haft en hjerneblødning

Teksten er her .

Thomsen wrote:
> Hej
> Når jeg klikker på en link (webadresse) i outlook express, åbner
> explorer men siden er tom/hvid og der står intet i adresselinien
> øverst. Den vil ikke åbne linket.
> Hvad kan der være galt?
>
> Hvis jeg kopier linkadressen over til explorer så vil den gerne.

Citeret fra en anden tråd (Kim Ludvigsen):

"Dit styresystem kan ikke finde ud af, hvilket program linket
skal åbnes i. Klik på Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj
eller fjern programmer => Angiv programadgang og -standarder
=> find og vælg din browser som standardbrowser."

Håber det løser problemet.

Lisbet

Fra : Geffe

Dato : 12-10-08 13:09

Nu virker det - tak!
Må hellere lige sige, at jeg ikke havde problemer med at klikke på dit link,
måske fordi det var en "News" og ikke et "WWW".
Geffe

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-10-08 14:38

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Ja, det har du da ret i - jeg må ha´haft en hjerneblødning

Da jeg havde afsendt mit svar, kom jeg til at tænke på at når nu Geffe havde
konstateret om det virkede eller ej, kunne problemet måske lokaliseres.
Virker linket, er svaret der blev linket til også relevant. Ellers ikke.
Og det virkede altså.