MS Windows
briani 27239
Mistet skraldespand!
Fra : MartinK

Dato : 11-10-08 13:54

Jeg har været så dygtig at slette mit skraldespands ikon fra skrivebordet ;(
Kan jeg finde et nyt frem eller ... ???

Vh MartinK

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-10-08 14:06

"MartinK" <martinK@hotmail.com> skrev

> Jeg har været så dygtig at slette mit skraldespands ikon fra skrivebordet
> ;(
> Kan jeg finde et nyt frem eller ... ???

Du har ikke slettet den. Den er bare forsvundet fra dit skrivebord.

Kontrolpanel -> Udseende og personlige indstillinger ->
Personlige indstillinger

I menuen til venstre klikker du på "Skift skrivebordsikoner"
Sæt flueben ved "Papirkurv" og klik "OK"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-10-08 14:29

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen
> "MartinK" <martinK@hotmail.com> skrev

------

Hehe. Som jeg plejer at sige:

Rigtige mænd smider hele skraldespanden af Helvede til. Det har jeg gjort
to gange nu.

Men den kommer altid tilbage i hovedet af en. Du markerer bare at den skal
stilles på sin plads igen. I personlige indstillinger

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 20:55

Philip Nunnegaard wrote:
> Kontrolpanel -> Udseende og personlige indstillinger ->
> Personlige indstillinger

Den findes ikke på min Win XP. Altså "Udseende og personlige indstillinger".

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-10-08 21:06

"Peter S" <ingen mail> skrev i meddelelsen

> Den findes ikke på min Win XP. Altså "Udseende og personlige
> indstillinger".

_____

Her er lige helt præsis hvad man gør i Vista. Helt fra starten:

Klik start
Klik kontrolpanel
Klik udseende og personlæige indstillinger
Klik personlige indstillinger
Klik skift skrivebordsikoner
Marker papirkurv
Klik anvend
Klik ok

Kan du ikke gøre det i xp ? - er det ikke fordi du måske skal gå en anden
vej for at komme frem til stedet?

Hilsen Åge

Fra : -=JF=-

Dato : 11-10-08 21:59

Peter S skrev:

> Den findes ikke på min Win XP. Altså "Udseende og personlige indstillinger".

Så er det nok ikke XP der er tale om, tror du?
I øvrigt er papirkurven heller lige sådan at slette i XP.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 23:27

-=JF=- wrote:
> Så er det nok ikke XP der er tale om, tror du?

Nåh nej, jeg havde helt glemt at man skulle gætte sig frem.
Det var selvfølgelig Linux.

Fra : -=JF=-

Dato : 12-10-08 10:15

Peter S skrev:

> Nåh nej, jeg havde helt glemt at man skulle gætte sig frem.
Du behøver såmænd slet ikke at gætte!
Hvis du kender problemet kender du også styresystemet og kan give
kvalificeret hjælp.

Kender du ikke problemet kan du ikke hjælpe alligevel, og behøver ikke
at skrive i tråden - easy as that!

> Det var selvfølgelig Linux.
Ja, for enhver tumpe ved at linux bedst diskuteres i
dk.edb.system.ms-windows.

EOD

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-08 13:20

-=JF=- wrote:

> [...]
> at skrive i tråden - easy as that!

> Ja, for enhver tumpe ved at linux bedst diskuteres i

Nåhr putte, hvem har tisset på din sukkermad? Du blir nok hurtig sur, hva?
hehe Tøs.

Fra : MartinK

Dato : 11-10-08 14:34

Det var hurtigt!