Den nye køreprøve...
Fra : Dak

Dato : 10-10-08 14:03

Hvor svær er den egentlig? en af mine venner dumpede på den i dag og han
har bilkørekort i forvejen. :-/ Han kom ikke engang ud på vejen.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-10-08 15:02

Dak skrev den 10 okt 2008 i

> Hvor svær er den egentlig? en af mine venner dumpede på den i dag
> og han har bilkørekort i forvejen. :-/ Han kom ikke engang ud på
> vejen.

Hvis man er forberedt går man igennem med 0 fejl - rent terperi ;-/

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Gimbal

Dato : 10-10-08 15:17

"Dak" <dak_n@hotmail.com> wrote in message
> Hvor svær er den egentlig? en af mine venner dumpede på den i dag og han
> har bilkørekort i forvejen. :-/ Han kom ikke engang ud på vejen.

Det lyder som lidt af en bedrift i sig selv :o
Hvad gjorde han galt? Mekanik?

Fra : Dak

Dato : 10-10-08 17:24

> Det lyder som lidt af en bedrift i sig selv :o
> Hvad gjorde han galt? Mekanik?

Ved det ikke helt. tror han var for nervøs i første øvelse og så har det
vel spredt sig som ringe i vandet? Men skal på roadtrip med ham i
morgen, så udspørger ham der.

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-08 15:20

On Fri, 10 Oct 2008 15:02:46 +0200, Dak wrote:

> Hvor svær er den egentlig? en af mine venner dumpede på den i dag og han
> har bilkørekort i forvejen. :-/ Han kom ikke engang ud på vejen.

Måske "heldigt" for vedkommende :-/ Den nye prøve indeholder elementer fra
et bronzekursus.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-8-08

Fra : Ulvir

Dato : 10-10-08 18:08

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvor svær er den egentlig? en af mine venner dumpede på den i dag og han
> har bilkørekort i forvejen. :-/ Han kom ikke engang ud på vejen.

Det er nu en betingelse at man kommer ude på vejen, når man skal bestå den
praktiske del af prøven..

Fra : Jan

Dato : 10-10-08 22:30

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Det er nu en betingelse at man kommer ude på vejen, når man skal bestå den
> praktiske del af prøven..

Ja og hvis man klarer baneprøven , kommer man ud på vejen og kan så måske
bestå den praktiske prøve.