Windows Mail - glemmer indstilling
Fra : Martin Ploug

Dato : 10-10-08 18:39

Hej

I Windows Mail:

Jeg har flere gange sat flueben
ud for "Send og modtag meddelelser ved start"
under Funktioner > Indstillinger > fanebladet
"Generelt". Jeg klikker på Anvend og derefter
på OK.

Næste gang jeg åbner Windows Mail er flue-
benet væk.

Hvorfor forsvinder det? er der en fejl i Windows
Mail eller hvad? Kan man hente en rettelse eller
gøre noget for at rette problemet?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 11-10-08 14:33

Martin Ploug <mploug@pc.dk> skrev:
> [...]
>benet væk.
>
>Hvorfor forsvinder det? er der en fejl i Windows
>Mail eller hvad? Kan man hente en rettelse eller

Det er en funktion i AntiSpamSniper, der skal
være der, så programmet kan nå at blive
initialiseret, inden der hentes post.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug