Har LG skiftet lader stik??
Fra : Janick

Dato : 10-10-08 10:23

Hejsa

Jeg skal lige høre.....
Har LG skiftet lader stik, eller kan jeg købe en hvilken som helst LG og så
passer laderen til min f2400??

Jeg har nemlig sådan en svend, og i stedet for at købe en lader overvejer
jeg at købe en ny telefon i håbet om at den medfølgende lader passer til
begge to!

Hvilken LG kan I anbefale?
Jeg har kig på en KE800 er den noget ved??

Fra : Henrik

Dato : 10-10-08 19:45

KE 800 er en ok og solidt bygget slider tlf. Men det kræver tilvæning at
bruge touch knapperne. DLGTELE havde den i lang tid billigt til ca 600 inkl
6 mdr abb

Mvh Henrik

Fra : Janick

Dato : 10-10-08 21:00

"Henrik" <hmennefjern@gmail.com> skrev i en meddelelse
> KE 800 er en ok og solidt bygget slider tlf. Men det kræver tilvæning at
> bruge touch knapperne. DLGTELE havde den i lang tid billigt til ca 600
> inkl 6 mdr abb
>
> Mvh Henrik

Øv det har de desværre ikke mere