Nokia N73
Fra : lystermarq@hotmail.c~

Dato : 09-10-08 15:03

jeg har problemer med min N73 der bliver ved med at fortælle mig der
ikke er hukommelse nok selvom jeg har lagret alt på mit
hukommelseskort hvor der er masser af plads. Når jeg går ind og kigger
hvad der er brugt af hukommelse på telefonen, skriver den at der er
brugt 44 MB huk. og der er 327 kb ledig. Men der er ikke gemt særlig
meget under de steder den viser. Kan det være lifeblog der tager en
masse af hukommelsen? Jeg kan ikke åbne lifeblog da der ikke er
hukommelse nok til denne handling. Hvordan får jeg åbnet lifeblog for
at slette det der evt. ligger der og fylder?

Fra : Optimus Prime

Dato : 10-10-08 08:18

lystermarq@hotmail.com skrev:
> [...]
> hukommelse nok til denne handling. Hvordan får jeg åbnet lifeblog for
> at slette det der evt. ligger der og fylder?

Jeg får samme fejlmeddelelse sommetider (firmware v4.0812.4.2.1), har
stort set intet i den interne hukommelse og ved ikke hvad det lifeblog er?

Men som regel kan jeg genstarte telefonen eller re-flashe firmwaren, så
forsvinder problemet igen - jeg gætter på det er selve operativsystemet,
som sander til

NB: efter jeg har genstartet telefonen, så er den uendeligt langsom i
menuerne indtil jeg har brugt den et stykke tid - er der andre som
oplever dette?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-10-08 09:19

Optimus Prime skrev:

> NB: efter jeg har genstartet telefonen, så er den uendeligt
> langsom i menuerne indtil jeg har brugt den et stykke tid - er
> der andre som oplever dette?

Jeg synes generelt, at den er uhyre langsom hele tiden, men jeg får
også meldingen om for lidt hukommelse, trods det at smser, billeder,
adressekartotek osv. ligger på et 2 GB memorykort, hvor kun 81 MB er
anvendt. Det er i mine øjne en skodtelefon.

PS. Jeg kører også med firmware v4.0812.4.2.1.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Stig Christensen

Dato : 10-10-08 11:48

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> anvendt. Det er i mine øjne en skodtelefon.
>
> PS. Jeg kører også med firmware v4.0812.4.2.1.

Prøv at checke hvormange sms'er du har liggende på telefonen,
både modtagende og afsendte..

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-10-08 12:18

Stig Christensen skrev:

> Prøv at checke hvormange sms'er du har liggende på telefonen,
> både modtagende og afsendte..

Bliver de da indlæst i telefonens "interne" hukommelse, hvis man
har sat den til, at smser skal gemmes på hukommelseskortet?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Rander

Dato : 10-10-08 12:46

lystermarq@hotmail.com skrev noget i denne stil, den 09-10-2008 23:02:
> [...]
> hukommelse nok til denne handling. Hvordan får jeg åbnet lifeblog for
> at slette det der evt. ligger der og fylder?

Hvor mange programmer har du åbne og kørende i baggrunden? Hvis det er
mange og/eller tunge programmer kan det måske være forklaringen...

Hvis N73 kører Symbian60 som min N82 burde du kunne få en liste over
kørende programmer ved at holde program-tasten (den til højre for 1 og
4) nede i et par sekunder. Skift til et program med navigationstasterne
og afslut dem "ordentligt" og se om det hjælper...

http://bamsepetting.dk

Er det ikke en forældet indstilling at give arbejdet alt og familien
resten? (TV2-Nyhederne)

Fra : lystermarq@hotmail.c~

Dato : 10-10-08 12:57

On 10 Okt., 13:46, Rander <ldNOS...@rander.dk> wrote:

> [...]
> 4) nede i et par sekunder. Skift til et program med navigationstasterne
> og afslut dem "ordentligt" og se om det hjælper...

Der er kun standby aktiv når jeg tjekker det. Sååå... tja måske er det
bare en skod telefon jeg har købt. Men tak for hjælpen.