Strøm split-kabel???
Fra : Morten Christensen

Dato : 24-07-01 16:31

Hejsa!

Jeg har lige købt en ekstra 80mm kabinet blæser, men jeg kan ikke sætte den
til, da jeg ikke har flere ledige strømstik... Jeg har en brænder, et cd-rom
drev samt to harddiske sluttet til lige nu....

Kan man få et split-kabel, der laver et stik om til to??? Hvis man kan, hvad
koster de så??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-07-01 16:43

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> drev samt to harddiske sluttet til lige nu....
>
> Kan man få et split-kabel, der laver et stik om til to??? Hvis man kan,

Tja, det koster ikke mange basøre...

Studiedata.dk har dem fx.

Det er da ellers bare om at lode dem sammen med et par andre strømstik, hvis
du gider det...

Mvh. Bjarke

Fra : Cubus

Dato : 24-07-01 17:24

> Kan man få et split-kabel, der laver et stik om til to??? Hvis man kan, hvad
> koster de så??

Sådan ser en strømtyv ud:

http://www.rs-components.dk/toc/showpicture.jsp?pic=/LargeProdPics/dk149117-01.jpg

Eller sådan: