Rep. af AMB transponder
Fra : GRISEN

Dato : 09-10-08 01:03

Hej,

Jeg håber indlægget er passende til gruppen? Kunne ikke finde en
dk.fritid.roadrace gruppe.

Jeg har en AMB TranX160 som ikke vil oplades.
Hvor er det nærmeste sted man kan få den repareret (udskiftet
batteri)?
Er der nogen i DK der kan gøre det?

mvh
Jan

Fra : Nielsen

Dato : 09-10-08 21:03

> [...]
>dk.fritid.roadrace gruppe.

>Jeg har en AMB TranX160 som ikke vil oplades.
>Hvor er det nærmeste sted man kan få den repareret (udskiftet

Må jeg foreslå

dk.sport.motorsport
dk.teknik.elektronik

De to grupper er da noget tættere på en batteri-pakke til en fjernstyret
racerbil end denne gruppe for motorcykler.

/Ths

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-10-08 21:19

On Thu, 9 Oct 2008 00:03:12 -0700 (PDT), GRISEN <egeriis@gmail.com>
wrote:

Hej Jan.

>Jeg har en AMB TranX160 som ikke vil oplades.
>Hvor er det nærmeste sted man kan få den repareret (udskiftet
>batteri)?

Er den ikke ret let at lukke op så du kan se hvilken type batteri der
sidder i den?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 09-10-08 14:44

On 9 Okt., 22:03, "Nielsen" <t...@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> De to grupper er da noget tættere på en batteri-pakke til en fjernstyret
> racerbil end denne gruppe for  motorcykler.

Nu er det så en transponder til en mc/pocketbike så han er lovligt
undskyldt i mine øjne da denne gruppe rummer en masse personer som har
haft noget med roadrace at gøre/ stadig har.

--

Jens B. Rasmussen
/lykkelig ejer af en cbr 1000f i dvale (næsten da)

Fra : GRISEN

Dato : 10-10-08 04:15

On 9 Okt., 22:19, Steen Gruby <oz...@virker.ikke> wrote:

> Er den ikke ret let at lukke op så du kan se hvilken type batteri der
> sidder i den?

Hej Gruby,

Tror den kan åbnes med en hammer eller et meget varmt skarpt
instrument.
Hvis jeg bruger hammeren, så bliver det sikker svært at samle den
igen.

Ses
Jan