MS Windows
briani 27239
Laaang tid at åbne et pdf-dokument
Fra : Geffe

Dato : 10-10-08 06:56

Det tager meget(!) lang tid at åbne et pdf-dokument, enten i Internet
Explorer eller i Adobe Reader. Mens det står på, kan jeg ikke køre andre
programmer. Jeg ved ikke, om jeg er ene med det problem, men kan det løses?
Geffe

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 10-10-08 07:19

"Geffe" <geffe9@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Explorer eller i Adobe Reader. Mens det står på, kan jeg ikke køre andre
> programmer. Jeg ved ikke, om jeg er ene med det problem, men kan det

Jeg bruger Foxit Reader - den er lille og hurtig.
http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader_2/down_reader.htm

Fra : Geffe

Dato : 12-10-08 12:06

Jeg har afinstalleret Acrobat Reader og installeret Foxit. Nu kører det
bedre. Tak!
Geffe

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:48eef3f0$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Jørgen

Dato : 12-10-08 22:54

"Geffe" <geffe9@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har afinstalleret Acrobat Reader og installeret Foxit. Nu kører det bedre. Tak!
> Geffe
>
> "Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

Acrobat Reader er jo efterhånden ved at fylde som en office-pakke,
hvilket er fuldstændig ufattelig, når man stort set kun kan læse filer
med det.

Fra : hcma

Dato : 11-10-08 11:43

> [...]
> Explorer eller i Adobe Reader. Mens det står på, kan jeg ikke køre andre
> programmer. Jeg ved ikke, om jeg er ene med det problem, men kan det

prøv at afinstallere Adobe Reader -> genstart og geninstaller
m v h
HC

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 11-10-08 12:49

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

Du mener vel ?
> prøv at afinstallere Adobe Reader -> genstart og geninstaller
en anden PDF læser
--
ad

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-10-08 09:41

Geffe wrote:
> [...]
> Explorer eller i Adobe Reader. Mens det står på, kan jeg ikke køre
> andre programmer. Jeg ved ikke, om jeg er ene med det problem, men

Jeg ville nok som flere anbefaler prøve at slette den gamle adobe, men inden
du installerer kunne du prøver at rense med ccleaner.
Prøv nu at geninstallere readeren eller foxit.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...