MS Windows
briani 27239
Skrivebeskyttet
Fra : Lene Larsen

Dato : 09-10-08 21:59

I Windows XP pro sker der det når jeg vælger egenskaber på en mappe, at der
i feldtet Skrivebeskyttet
er en grøn firkandt. Klikker jeg en gang får jeg et flueben
(skrivebeskyttet), klikker jeg igen er feldtet
tomt ( ikke skrivebeskyttet), klikker jeg igen opstår den grønne firkandt.

Hvad betyder (hvad funktion) har den grønne firkandt.?

Mvh.

Lene

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 09-10-08 22:02

tor, 09 10 2008 kl. 22:59 +0200, skrev Lene Larsen:
> I Windows XP pro sker der det nr jeg vlger egenskaber p en mappe, at der
> i feldtet Skrivebeskyttet
> er en grn firkandt. Klikker jeg en gang fr jeg et flueben
> (skrivebeskyttet), klikker jeg igen er feldtet
> tomt ( ikke skrivebeskyttet), klikker jeg igen opstr den grnne firkandt.
>
> Hvad betyder (hvad funktion) har den grnne firkandt.?

Det betyder et en eller flere filer i mappen er skrivebeskyttet. NÃ¥r der
er hak er alle skrivebeskyttet og nr den er tol er alle ikke
skrivebeskyttet.

/A