MS Windows
briani 27239
Hvilken screensaver?
Fra : Mike

Dato : 09-10-08 08:52

Jeg har på XP behov for en screensaver med følgende features:

- Viser et eller flere billeder fra en mappe
- Hotspots så den aktiveres så snart jeg fører musen derhen

XP's indbyggede har ikke hot spots, men mon ikke der finedes en gratis en et
sted?

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 10-10-08 07:37

On Thu, 9 Oct 2008 09:52:23 +0200, "Mike" <mike@spam.nothanks> wrote:

> [...]
> - Hotspots så den aktiveres så snart jeg fører musen derhen
>
>XP's indbyggede har ikke hot spots, men mon ikke der finedes en gratis en et

Der findes hotspots i "løs vægt", f.eks. her:

http://kortlink.dk/freedownloadscenter/5v3h

OBS! Jeg har ikke selv prøvet dem.
--
Venlig hilsen fra
Gert

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-10-08 18:42

Gert Søgaard Jensen skrev:

> http://kortlink.dk/freedownloadscenter/5v3h

Jeg ville nok holde mig fra det site.

McAfee Siteadvisor:
http://kortlink.dk/siteadvisor/5vac

Wot Security Scorecard:
http://www.mywot.com/en/scorecard/freedownloadscenter.com

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 11-10-08 19:50

On Sat, 11 Oct 2008 19:41:44 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Jeg ville nok holde mig fra det site.
>
>McAfee Siteadvisor:
>http://kortlink.dk/siteadvisor/5vac
>
>Wot Security Scorecard:
>http://www.mywot.com/en/scorecard/freedownloadscenter.com

Kommentarerne på siden, der henvises til i sidstnævnte link, dækker jo
hele spekteret fra godt til skidt

Som jeg nævnte, har jeg ikke selv prøvet nogen af programmerne på
sitet.

Det er fint, at du advarer om mulige konsekvenser ifm. brug af sitet,
for så har Mike jo bedre muligheder for at vurdere, om han tør give
sig i kast med at hente progranmmer derfra.
--
Venlig hilsen fra
Gert

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-10-08 21:17

"Gert Søgaard Jensen" <gert@soegaard.mail.dANMARk> skrev

> Kommentarerne på siden, der henvises til i sidstnævnte link, dækker jo
> hele spekteret fra godt til skidt

4 positive ud af 38 bedømmelser.

Selv phishing-sitet meetyourmessenger.com/.dk som jeg modtog en spammail fra
i morges, får positive kommentarer med på vejen. Nok mest fra børn og folk
med en IQ på under 80.

Fra : Rado

Dato : 13-10-08 08:16

http://www.xequte.com/amaze/index.html

> - Hotspots så den aktiveres så snart jeg fører musen derhen

Den har en tray ikon den kan aktiveres fra. Men ellers er de meget
åbne for forslag fra brugerne, så du kan måske få dem til at
implementere det du spørger efter.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.