MS Windows
briani 27239
Kan man slette en opdatering fra opdaterin~
Fra : Søren Blom

Dato : 08-10-08 15:57

På en af husets maskine, som er en Vista maskine, har jeg opdaget, at den
valgfrie opdatering fra 16. september "Intel 82945G Express Chipset Family"
giver masive problemer. Opdateringen er valgfri og derfor er den nem at
undgå, men kan man slette den fra oversigten, så man ikke ved en fejl,
alligevel kommer til at hente og installere opdateringen?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-10-08 16:07

> [...]
> nem at undgå, men kan man slette den fra oversigten, så man ikke ved en
> fejl, alligevel kommer til at hente og installere opdateringen?

Nu ved jeg ikke om det er det samme som i XP, men når der er en opdatering
jeg ikke vil have, fjerner jeg krydset og sætter kryds der hvor der står
"spørg mig ikke igen om den opdatering"
(kan ikke lige huske det ordret).

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-08 16:54

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nem at undgå, men kan man slette den fra oversigten, så man ikke ved en
> fejl, alligevel kommer til at hente og installere opdateringen?

Du højreklikker på opdateringen
Og vælger skjul opdatering

--
venlig hilsen / best regards