Incredimail fejl
Fra : Jubii

Dato : 09-10-08 14:40

I incredimail gold/premium oplever jeg at jeg ikke kan åbne attachment
og svare på email. Heller ikke skrive og sende nye emails.
Jeg kan heller ikke bruge tools og andre værktøjer.
Programmet fryser og kan kun stoppes med windows
jobliste/programmer/afslut job.

Jeg kan læse indkomne mails og scrolle i vinduerne, flytte mails til og
mellem folderne, samt bruge links i emails.

Nogen der har oplevet det samme og fundet en løsning?
Genstart hjælper ikke, og sluk af computeren hjælper ikke.
Geninstallation hjælper ikke i det lange løb, kun et stykke tid så sker
det igen.
OS er vista home sp1.

Fra : Jubii

Dato : 16-10-08 04:43

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Genstart hjælper ikke, og sluk af computeren hjælper ikke.
> Geninstallation hjælper ikke i det lange løb, kun et stykke tid så

Jeg kørte computeren i fejlsikret tilstand, og så kunne incredimail
sagtens fungere med alle funktioner.
Hvad kan så være årsagen til at incredimail ikke kan fungere optimalt i
normal tilstand?

Fra : Jubii

Dato : 17-10-08 22:07

> [...]
> sagtens fungere med alle funktioner.
> Hvad kan så være årsagen til at incredimail ikke kan fungere optimalt

Det kan den så alligevel. Ja ikke den med problemer, som startes fra
quicklaunch genvejsicon, men en anden quicklaunch genvejsicon med navnet
Incredimail(2).
Underligt nok er exefilplaceringen den samme, men starter man programmet
fra den ene genvej, dur programmet ikke, men fra den anden genvej dur
programmet.
Kan nogen forklare det?

Jeg har kontakt til support og fortalt dem om det der mystiske, så det
er spændende om de kan komme med en forklaring.