Hvordan privatiserer jeg nemmest en GEDCOM~
Fra : Jebber

Dato : 08-10-08 21:29

Bruger PHPgedview, og vil gerne sende en GEDfil ind til GEDCOMP.

Jeg vil gerne have den privatiseret, så nulevende ikke kommer med.

Hvordan gøres det nemmest?
Har i et program til det eller kan PHPgedview gøre det (jeg kan ikke finde
det)

Jesper

Fra : Jørgen Dorch

Dato : 09-10-08 09:04

I en meddelelse 08-10-2008 22:28, skrev Jebber:
> [...]
>
> Hvordan gøres det nemmest?
> Har i et program til det eller kan PHPgedview gøre det (jeg kan ikke finde

Prøv at kikke på PGVs "udklipsholder". Med den funktion kan du
"skræddersy" dine GEDCOM-filer.

Ellers har PAF en exportfunktion, som kan udelade alle nulevende personer.

Mvh.
Jørgen D.

Fra : baertel

Dato : 09-10-08 10:35

PhpGedview har også en funktion til privatisering. Men det bedste vil
være at privatisere allerede ved output til gedcom-filen, så oplysninger
af privat karakter ikke kommer med i gedcom-filen. Metoden afhænger af
hvilket slægtsprogram man bruger.

Mvh
Leif Bærtelsen

Fra : jesper