Hvad rigtige videnskabsmænd siger om arter~
Fra : Jahnu

Dato : 07-10-08 19:25

“Mutations have a very limited ‘constructive capacity’ . No matter
how numerous they may be, mutations do not
produce any kind of evolution.” --Past president of the French
Academy of Sciences Pierre-Paul Grasse

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 08-10-08 03:45

Jahnu skrev:

> “Mutations have a very limited ‘constructive capacity’ . No matter
> how numerous they may be, mutations do not
> produce any kind of evolution.” --Past president of the French
> Academy of Sciences Pierre-Paul Grasse

Pierre-Paul Grasse: Født 1895, død 1985, han blev altså omtrent 90 år
gammel.
Hvorfor poster du i dk.videnskab i stedet for dk.videnskab.historie?

- cep

Fra : Peter BP

Dato : 08-10-08 15:00

"\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

> Pierre-Paul Grasse: Født 1895, død 1985, han blev altså omtrent 90 år
> gammel.
> Hvorfor poster du i dk.videnskab i stedet for dk.videnskab.historie?
>
> - cep

Kommentar til OP: "rigtige videnskabsmænd". *g*

Oversat: "Videnskabsfolk og andre folk der er nyttige at quote-mine fra
når man hedder Jahnu og død og pine skal banke imaginære fjender i
hovedet med hvor slmemme og ugudelige ateister m.v. de er"

--
"Another difference between Milton and myself is that everything
reminds Milton of the money supply. Well, everything reminds me of