Prøve
Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-07-01 15:44

Undskyld disse linier, men jeg er ny her og har besvær med at svare på
gruppens indlæg. Jeg kan sagtens læse, hvad I skriver, men kan altså ikke
"blande" mig i debatten. Så nu vil jeg lige prøve, om det går at indsende et
indlæg.

Er der nogen gode forslag til, hvad mit manglende held kan skyldes? Mine
indstillinger skulle være korrekte ifølge en tekniker hos Tele DK, som
gennemgik dem med mig. Han havde ikke noget bud på, hvorfor outlook ikke vil
sende min besked til gruppen.

Med venlig hilsen Eva

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-07-01 15:47

Kan se det gik glat med at indsende indlæg, prøver lige endnu engang at
svare måske lykkes det nu. Håber!!!

Eva

Eva Schmidt <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5d8924$0$4840$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 24-07-01 15:53

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> Kan se det gik glat med at indsende indlæg, prøver lige endnu engang at

Teknikkeren fra TeleDanmark burte nok have anbefalet dig, at bruge en af
testgrupperne til dette

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 24-07-01 16:02

Hej Eva !!

Det KAN måske være fordi du har den danske version af Outlook, så dine svar
starter med bogstaverne SV. ( svar ) i steden for RE. ( reply ) som i den
engelske version. Mails med SV er nogle gange lidt problematiske.. Jeg ved,
der er en fix, som man kan installere, men jeg kan desværre ikke lige finde
den... Hvis det ER det, som er dit problem, er der måske andre som kan
hjælpe ??

Knus fra Pia
--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-07-01 17:40

Jeg rettede Sv til Re "manuelt" i emnelinien 1 gang. Siden har der stået Re
ganske automatisk.

Hilsen
Joan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-07-01 19:15

Hej Eva

Jeg har postet en fil kaldet oefix i dk.binaer
den hedder dk.f.kat - oefix
instruktioner ligger i indlægget ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-07-01 20:44

Hej alle

Jeg takker mange gange for jeres hjælp, desværre er jeg en ren novice i
denne sammenhæng, så mange af ordene er "sort snak" for mig. Jeg prøver i
stedet at slette sv. og skrive re. i stedet, mon så ikke, det lykkes.

Og så vil jeg lige lave en kort præsentation. Jeg hedder som sagt Eva og bor
i København. Jeg deler hjem med 3 katte, det er: Sabina 8 år, gråstribet
huskat, Ferina 5 år, vildtfarvet abyssinier og Nikita 2 år, sort huskat. Jeg
hverken opdrætter eller udstiller, men hvis der er en katteudstilling i
nærheden af, hvor jeg bor, så er jeg på pletten. Udover katte interesserer
jeg mig for computeren og at læse bl.a.

Venlig hilsen Eva

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-07-01 22:48

hej Eva

ja det kan man jo også..;))

men velkommen til staraffenland for kattesamlevere, hvor folk ikke synes at
man er "underlig" bare fordi man bor sammen med en/flere misser..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-07-01 23:26

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3b5dcf9d$0$309$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> nærheden af, hvor jeg bor, så er jeg på pletten. Udover katte interesserer

Hej Eva og velkommen til.

Det var da dig, der var med ude hos Ann, ikk' ?

--
Hilsen Helle
If nothing ever sticks to TEFLON, how do they

Fra : Eva Schmidt

Dato : 25-07-01 08:24

Hej

Tak for velkomsten.
Og Helle, ja det var mig, der var med ude hos Ann. Det var
smadderhyggeligt, dejligt at snakke misser en hel aften.
Grit sendte mig en fil, så jeg kunne ændre min outlook til at skrive Re:
istedet var Sv. Tak endnu engang . Nu vil jeg til at deltage i debatten, der
kommer mange gode emner op, kan jeg se.

mvh Eva

Fra : Denise

Dato : 25-07-01 08:58

Hej Eva
Jamen dog, er det dig, vi sås hos Ann så velkommen i gruppen.
Hilsen Denise

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 24-07-01 18:48

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Eva
I den version af OE du bruger kan den ikke automatisk skrive Re:.
Enten skal du installere 5.5 istedet for, eller også skal du bruge et
fix.
<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html>
eller
<http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html>
Det nemmeste er at opgradere.
Husk endelig at OE skal være lukket imens du gør det.

--
Ghita Cecilie

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-07-01 17:51

Hej Eva

Ja så er du blevet "en af os", sådan rigtigt.

Velkommen til, du kigger vel forbi på udstillingen i Tåstrup 12. august, jeg
har Helena med.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Eva Schmidt

Dato : 25-07-01 20:32

Hej Nina og Denise

Også tak til jer for velkomsten.
Ja, nu har jeg fået det til at fungere, herligt!
Det kan godt være, jeg kommer til udstillingen i Tåstrup, det kunne være
hyggeligt!

mvh Eva