Speedtriple
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-10-08 14:48

Hej

Jeg har pludselig fået til godt tilbud på en Triumph Speedtriple T509
fra 1998 der har gået 30.000km. Det er ikke sikkert jeg går væk fra CBR
600, men efter jeg har fået bil har mit kørselsbehov ænddret sig
markant, og jeg leder efter mere ballade end fornuft.

Har sådan en sag nogle kendte fejl?
Hvad er det svageste punkt i motoren?
Noget tyder på topstykket, men det vil jeg gerne have verificeret?
Er 1998 stellet evt magen til senere modeller så man kan opgradre motor
og andet hvis man har en skade?

Kan man få et clip-on kit til den? Hvad koster det?

Er det ikke bare den sygeste ballade cykel?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-10-08 14:52

"Jens Jacob Bager Jensen" <jens@bager.info> writes:

> [...]
> 600, men efter jeg har fået bil har mit kørselsbehov ænddret sig
> markant, og jeg leder efter mere ballade end fornuft.

Skide bilist

> Er det ikke bare den sygeste ballade cykel?

Nix, det er den første årgang Suzuki TLS med den halvdefekte bagdæmper
og ingen styrdæmper. Men sådan en Speedtriple er helt sikkert fed. Jeg
har også selv været fristet af sådan en.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*