Køb i Dk eller UK
Fra : Kell Petersen

Dato : 08-10-08 13:29

Hej.
Har nu siddet og kigget på reservedele i Dk=MC nøglen
og david silver i UK

Som jeg ser det er det godt og vel 50% at spare...ved at handle i UK.
Kan det passe..?
Pund = 9.52,-

F.eks en Bremse skive til en CB 750 F årg 81 79 pund x10 = 790,-
Igennem MC- nøglen ville den koste 1400,- >
Så man får faktisk til begge sider i UK for samme pris for en skive i DK.

Bremsecaliberstempel koster 22 pund i UK , og 409 i DK

fragt prisen kender jeg ikke , er der nogen som kender den
erfaringer og lignende
told , moms, skat , ?

Mvh
kell Petersen

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 08-10-08 13:53

> [...]
>
> Bremsecaliberstempel koster 22 pund i UK , og 409 i DK
>
> fragt prisen kender jeg ikke , er der nogen som kender den

Hej
David Silver Spares er jo et helt OK foretagende. De leverer hurtigt og
præcist. Du skal blot huske moms/vat på 17,5%. Deres fragt har altid været
rimelig.

--
Ivan Bartholin Nielsen
Yamaha Fazer FZ6 S2 - den er go´

Fra : HKL

Dato : 08-10-08 15:43

"Ivan Nielsen" <ivan@kloge.dk> skrev i en meddelelse > præcist. Du skal blot
huske moms/vat på 17,5%.

Hvorfor skal Kell huske på moms, deres priser på siden er vel inkl moms???

/HKL, ZX10R

Fra : MKS - 74

Dato : 08-10-08 17:06

Nej - http://www.davidsilverspares.co.uk/terms-and-conditions/

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : MKS - 74

Dato : 08-10-08 14:20

http://www.davidsilverspares.co.uk/Postage-Guide/#a5

Fra : Futte & Co.

Dato : 08-10-08 15:11

Kell Petersen skrev:
> [...]
>
> Bremsecaliberstempel koster 22 pund i UK , og 409 i DK
>
> fragt prisen kender jeg ikke , er der nogen som kender den

har du kigget her:

http://www.four-shop.de/

http://cb-4zylinder.de/

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Johnny Hansen

Dato : 08-10-08 16:26

> [...]
> og david silver i UK
>
> Som jeg ser det er det godt og vel 50% at spare...ved at handle i UK.

helt sikkert et seriøst firma - har handlet der før.
eneste kedelige er man skal skrive alle oplysninger fra sit visakort, men
der er ikke ved mig blevet trukket mere end aftalt..
Vil klart anbefale dem og vil selv fortsætte med at handle der ....

Johnny

Fra : Kell Petersen

Dato : 09-10-08 02:27

Jeg takker...for input..

De tyske er jo lige så dyre som her
Desuden fatter jeg ikke hvad de skriver om.

Fandt lige et par skiver, lidt mere moderne end ellers , men alligevel skal
man ryste op med 1800 pr stk..
Så syntes jeg bedre om at få 2 stk i UK til samme pris.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 09-10-08 07:26

"Johnny Hansen" <johnny-hcrap@pc.dk> wrote in message

> helt sikkert et seriøst firma - har handlet der før.
> eneste kedelige er man skal skrive alle oplysninger fra sit visakort, men
> der er ikke ved mig blevet trukket mere end aftalt..

Har du nogensinde handlet online et sted, hvor du ikke skulle angive dine
kreditkortoplysninger?

--
Andreas

Fra : Johnny Hansen

Dato : 09-10-08 17:04

> helt sikkert et seriøst firma - har handlet der før.
>
> Har du nogensinde handlet online et sted, hvor du ikke skulle angive dine
> [...]
Nej du misforstår - tror ikke du har handlet ved Silverspares ....
det er måden handlen foregår på, normalt skal man give sine oplysninger ved
et lukket browser vindue som er beskyttet....
Ved Davidsilverspares foregår det ved du videregiver dine oplysninger og
lader silverspares om at foretage transaktionen...
det er det som er anderledes end ved normal handel på nettet...
og jeg handler i hele EU på nettet...USA bliver for dyr med toldafgifter

johnny

Fra : Armand

Dato : 09-10-08 22:14

Andreas Andersen skrev:
> "Johnny Hansen" <johnny-hcrap@pc.dk> wrote in message

> Har du nogensinde handlet online et sted, hvor du ikke skulle angive dine
> kreditkortoplysninger?

Endsige i enhver forretning herhjemme!!

--
Armand.

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-10-08 08:57

Armand wrote:

> Endsige i enhver forretning herhjemme!!

I enhver forretning herhjemme står der ikke 100.000 terroristsvindlere og
kigger dig over skulderen imens.

/jim

Fra : Armand

Dato : 12-10-08 19:06

Jim Andersen skrev:

> I enhver forretning herhjemme står der ikke 100.000 terroristsvindlere og
> kigger dig over skulderen imens.

Nu er fluesmækkerens dage officielt ovre, men omkring dén havde man da
ingen sikkerhed for hvem der kunne komme til at læse dét print af ens
kort-detaljer!
Der er ingen hemmeligheder på sådant et kort, hvorfor man netop har fået
en PIN-kode i tilskud som dokumentation for at brugeren er relevant!
Skulle der dukke en eller flere irrelevante trækninger på ens kort
(hvadenten det skyldes at man har betalt på et dansk pizzaria eller på
nettet), er det enkelt at afvise dem i banken, hvorfor der ikke er nogen
grund til at frygte smug-brug af kortet (blot man holder øje med sine
konto-udtog)!

--
Armand.

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-10-08 09:13

Armand wrote:

> Nu er fluesmækkerens dage officielt ovre, men omkring dén havde man da
> ingen sikkerhed for hvem der kunne komme til at læse dét print af ens
> kort-detaljer!

Det havde man da. Dem der håndterede dit "fluepapir", og ingen andre.
Hvorvidt man så kan stole på dem, og hvorvidt de sælger oplysningerne videre
til mafiaen er en spørgsmål om statistik.

Men når du sende dine kortoplysninger via ukrypteret internet håndterer hele
verden dit fluepapir.

> Der er ingen hemmeligheder på sådant et kort, hvorfor man netop har
> fået en PIN-kode i tilskud som dokumentation for at brugeren er
> relevant!

Korrekt.

> Skulle der dukke en eller flere irrelevante trækninger på
> ens kort (hvadenten det skyldes at man har betalt på et dansk
> pizzaria eller på nettet), er det enkelt at afvise dem i banken,

Meget simplificeret forklaring. Reglerne siger altså ikke "du skal bare
afvise dem i banken så får du dine penge igen."

Her et citat fra VISA Electron kortholderregler:
"Viser undersøgelsen, at der er tale om misbrug af kortet fra tredjemands
side, afhænger dit ansvar af reglerne i Lov om visse betalingsmidler §§ 11
og 12, jf. punkt 2.9, samt for unge under 18 år af værgemålslovens regler og
reglerne om umyndiges erstatningsansvar, jf. punkt. 2.9.2"

/jim

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 10-10-08 09:21

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> writes:

> Har du nogensinde handlet online et sted, hvor du ikke skulle angive dine
> kreditkortoplysninger?

Men nogle steder kræver at man sender den slags i ukrypteret email. Det
bør man afholde sig fra.

I stedet bør man bruge en webside der benytter HTTPS, så er data mellem
kunde og online butik krypteret undervejs, så der ikke er andre der kan
opsnappe kreditkort-informationerne.

Alternativt kan man bede om deres kontonummer og så overføre penge til
dem, men det koster typisk et (urimeligt højt) gebyr, hvis det er en
udenlandsk butik.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*