Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FF2 script problem
Fra : Sanne

Dato : 08-10-08 16:04

Når jeg starter FF2 sker der ikke noget i ½ minut, så kommer der et
skilt: Et script på denne side er muligves optaget .....
Og så man stoppe sriptet.
Men hva' det nu det for noget?
Der skulle ikke være nogen virus på computeren.

Fra : Holst

Dato : 08-10-08 16:14

Sanne wrote:

> [...]
> Og så man stoppe sriptet.
> Men hva' det nu det for noget?
> Der skulle ikke være nogen virus på computeren.

Hvilken side?

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 08-10-08 16:22

"Sanne" <sanne@dk> skrev

> [...]
> Og så man stoppe sriptet.
> Men hva' det nu det for noget?
> Der skulle ikke være nogen virus på computeren.

Måske er fejlen slet ikke i din ende, men på den pågældende hjemmeside.
En måde at finde ud af, i hvilken ende fejlen ligger, er at spørge som
Holdt: Hvilken side?

Måske er det ikke en fejl, men et sundhedstegn fra din browser (om at den
blokerer for potentielt skadelige scripts)?

Fra : Sanne

Dato : 08-10-08 17:07

FF starter med en blank side her.

Fra : Sanne

Dato : 08-10-08 18:27

On Wed, 08 Oct 2008 18:06:39 +0200, Sanne <sanne@dk> wrote:

> FF starter med en blank side her.

Jeg har ryddet helt for den gamle FF og installeret ff3.
Ved ikke at hente bookmarks fra IE6 undgik jeg det tidligere mess up
af mine bookmarks. Har eller forsøgt mig med ff3 flere gange men gav
op p.g.a.d.
Men hvordan får jeg fjernet Bogmærkelinien totalt?
Jeg vil gerne ha' en SLANK browser (i toppen)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-10-08 18:48

Sanne wrote:

> Men hvordan får jeg fjernet Bogmærkelinien totalt?

Højreklik på menu-linien og ving af ud for "Bogmærker" - jeg ved ikke
hvad de hedder på dansk, da min FF taler engelsk.

Jesper Poulsen

Fra : Sanne

Dato : 08-10-08 19:46

On Wed, 08 Oct 2008 19:47:59 +0200, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

> Højreklik på menu-linien og ving af ud for "Bogmærker" - jeg ved ikke
> hvad de hedder på dansk, da min FF taler engelsk.

Ja, jeg skvattede pludselig over det
Og med Google toolbar installeret + div. addons er der ikke noget der
overgår FF3 !!!

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-10-08 21:23

Sanne wrote:

> Og med Google toolbar installeret + div. addons er der ikke noget der
> overgår FF3 !!!

Jeg har begge installeret på min VirtualBox (Windows 2000) og jeg
foretrækker FF2 - det er også FF2 jeg har her i Linux.

Jesper Poulsen

Fra : Sanne

Dato : 08-10-08 22:27

On Wed, 08 Oct 2008 22:22:39 +0200, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

> Jeg har begge installeret på min VirtualBox (Windows 2000) og jeg
> foretrækker FF2 - det er også FF2 jeg har her i Linux.
Jeg havde også svært ved at slippe FF2, men nu gik der jo totalt
kludder i det og kunne ikke lige finde FF2 på min backup.